Salı, Temmuz 18, 2006

D.Days by Mr TD



Normalde postinglerimde fazla degisiklik yapmam,ama bu defa benden özel bir sarki icin yapilmis ayricalik olsun diye ilk koydugum videoyu cikardim.
Bu sarki icin video ararken,tüm sayfalari arastirmama ragmen,ses ve görüntüsü iyi denebilecek bir video olarak sadece bunu bulmustum.
Aksam üstü tekrar biraz aradiktan sonra en sonunda dolayli yollardan yeni bir video bulabildim,videonun yüklenmesi bayagi uzun sürdü,saat simdi 23:32-Viyana Saati,demek 2 saatin üstünde sürmüs, ama sonunda onu Youtube´da kendi sayfama yükleyebildim,böylece sizle de paylasmis oldum.Nerdeyse son comment öncesine yetisiyordu yani.


Umarim be seferki video da begenilir,
Girogia´dan Gocce di Memoria

13 yorum:

zynep dedi ki...

:D
pazartesi pazartesi...
cokkk guzelll 1 sarkı...
D.Days haa:P

Adsız dedi ki...

"la finestra di fronte" nin muzigi!!!
Ferzan Ozpetek yonetmisti. Harika bir muzik, hatta sadece bu muzik icin filme gitmistim su anki esimle : )
ne guzel hatirlattiniz gene!
Turkiye de de oynamisti bu film.
Ama bu japon isi ile baglantisini anlamadim : )
Sevgiler
B

La finestra di Fronte= Karsi Pencere

zeynep dedi ki...

D. Days ne demek?

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
Yes, D.Days ;)

@B
japon isi ile bir baglantisi yok aslinda ama ses kalitesi en düzügn bu video da idi :)

@zeynep
D. günleri :)

D dedi ki...

dolma
dalma
dalak
dido
duldul
duduk
dograma
daire
didikleme
bu arada boyle guzel bir sarkiyi boyle bir anime ile mahvetmelerine nasil izin verdin Bay Mr. DTD.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@D
izin vermedim gördügüm gibi,az bir zaman farki ile kacirmissin anlasilan yeni videoyu :),kismet.

zeynep dedi ki...

vallaha bu yeni videodaki beyler pek yakisikli.
td efendi, filmini izledin mi bilmem, ancak bu parca filmle daha guzel. Cok yasa Ferzan Ozpetek!

zynep dedi ki...

heeehhee D.days sakın dolly daysolmasın:D
hani şu kayıp balık nemo'daki :P

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zeynep
filmi seyretmedim,IST da seyrederim belki.Ben sadece sarkisini biliyorum malesef
@zynep
He he,valla cok takdir ettim,o kayip degildir,buralarda dolasiyordur kesin ;)

Noni dedi ki...

Fimi seyretmiştim ve çok beğenmiştim. Klibi de çok güzelmiş ilk defa şimdi seyrediyorum, ellerine sağlık T.D. :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

bugün cok yemek sohbeti yaptim,bende dalip aifyet olsun dermisim :)
rici ederim efendim,sen herhalde kahvalti icin falan kalktin bu saatte :)

Noni dedi ki...

Akşam yatmadan önce girmiştim tekrar, bu arada uyudum uyandım ve şimdi birazdan işe gitmeliyim ama bugün günlerdennn T.G.I.F. Yuuupppppiiii :)

Adsız dedi ki...

I am in fact glad to glance at this webpage posts which carries lots of helpful information, thanks for providing these data.
Also see my site :: grumpy cat

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin