Perşembe, Haziran 08, 2006

Z&Z

Bu sabah(persembe)okudugumda sözleri,tanidik geldi ama tam olarak cikartamadim,bir yerlerden animsiyorum ama sonra buldum.Aklima bu video geldi hemen.Aksam eve gidince onu bulup sayfama koyayim dedim kendime.Gözdem begenmis,ee Adasi da begenmis, Z&Z olayi, ben de onlara özel minik bir posting yapayim dedim,hep kendim icin yapacak degilim ya ,dimi?
Umarim begenirler,tabi ki sizde.

Madonna nin sesi ve onun videolarindan derleme görüntülerle yapilmis bir clip.Ilk seyrettigimde cok begenmistim.Kismet bu güne imis sizinle paylasmak.

Iyi seyirler,

Mr VJ.TD

6 yorum:

zynep dedi ki...

ayy TD, çok güzel 1 jest oldu tşkr ederim de, bende sesi çıkmadı, kesin sorun bendedir dedim:D ama bende müziği açtım yanına da videoyu...ortaya karışık oldu ama olsun...
sözler süper...
Z&Z olayına da bayıldım:D
cok guzel haftasonları olsun;)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

:)
aksam dinleyince ,yeni bir comment aliriz artik.
begendigine sevindim.

TD

zeynep dedi ki...

adascimmm sen bu sarkiyi biliyorsun zaten :)) biz dun uctuk adascimla haberin yok tdcim..
bu sarki muhtesem
klip de iyiymis
cok tesekkur ederim tdcim, birkac gundur icinde dolastigim sozleri ve melodiyi burada goruntulerle gormek hos oldu vallahi.
z&z gücüüüüü!z&z - z&z -z&z z&z z&z z&z z&z z&z z&z z&z z&z z&z z&z z&z z&z z&z

Burcuk dedi ki...

Mr TD cok guzelmis video:) Goruntuler de super, hele ki basta o saclarinin yuzunu kapattigi goruntu harika bence:)

zynep dedi ki...

adaşçığım uçtuk demi, ayyy ahhh ahh...
hatta sen dün gece epey uçmuşssun ki halan başın kötü ama olsun haftasonu uçuşu olsun, hep TD mi uçacak demi;) hani jetin varya TD ondan dedim uçuş olarak:D
z&z gucu okus pokus, abra kadabra mı neydi unuttum ben hehe:D
sevgiler herkese

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zeynep
Demek iki kisiyi az da olsa mutlu edebildim sabah sabah,daha ne ister insan bu zamanda.

@burcuk
Evet aralarda biraz tekrar da olsa gercekten bayagi ugrasmis sanirim yapan kisi.Madonno yi cok sevmememe ragem aralarda birkac hos görüntüsü var

@zynep
gecen gün helva yaparken koydugun un degildi sanirim :),ondan ucmus olma :),mailine bir bak bakalim.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin