Perşembe, Haziran 22, 2006

Vienna by Night, 2.Bölüm

Gecen seferki gece yürüyüsünde parlamentodan sonra ,sehrin merkezindeki KISLIK saray olan Hofburg´un girisinin bulundugu Michaeler Platz adindaki meydana da ugradim.Burasi ayni zamanda metro calismalari yapilirken ortaya cikarilan roma kalintilarinin bulundugu bir meydan.Meydandaki önemli yapilardan biride Michaeler Kirche(Kilisesi).Meydan da ayrica Adolf Loos un eseri olan Loos Haus da bulunuyor.
Neyse gelelim fotograflara.Fotograflario cektigimde saat 22ye geliyordu sanirim ,ama gökyüzünün rengi insani oldukca yaniltiyor,bir de hic bulut olmadigi icin böyle bir renk almis.






Meydan ile ilgili sayfalara bakarken bu siteyi kesfettim.Ayni zamanda Viyana´nin bircek yerinin yüksek kalitede panorama fotograflarinin bulundugu bir sayfa.
Meydanin baska panorama fotograflarini bu sayfada da bulabilrisiniz.Ayrica bu sayfada da ,haritada mavi noktalarda belritilmis yerlere basarak,360 derecelik görüntüleri izleyebilirsiniz.Cikan resimlerdeki kirmizi noktalara basarak bir sonraki alana da gecebilirsiniz.
Herkese iyi gezmeler...

Mr TD

12 yorum:

zynep dedi ki...

perfect!!!

Mr.TD gece çekimlerin harika cidden;) hatta ben o gokyuzunu gorunce dedim ki, nasıl acaba viyanada da mı beyaz geceler oluyor diye geçirdim içimden....
verdiğin linklerden http://www.aeiou.at/aeiou adresine girdim; almanca ama olsun, yine de "photo" gordugum yerlere tıkladım, sabah sabah guzel fotograflara baktım içim açıldı:)
tşkler...
guzel 1 gun diliyorum sana ve herkese...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

:)
diger linklere de bak ,aralarda bayagi güzel fotolar var.Bütün gün dolasirsin artik, ekstradan bol link koydum.
sicak,SIKICI hava var burda malesef :(

zeynep dedi ki...

ellerine saglik, cok guzeller.
ben de hala gece galata koprusune gidip fotograf cekme hayalimi gerceklestiremedim!! bugun burada da hava pek keyifli degil. baska yerlerde yagmur varmis. bunaltiyor insani ama Allahtan ruzgar var yanimizda. sevgiler.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Kamera iyimis degil mi?Ben fazla bir sey yapmadim valla.
Umarim galataya yakinda gider,güzel de fotograflar cekersin,sonra biz de sayfanda görürüz.
Rüzgarin tadini cikar.
simdiden iyi gezmeler sana.
TD

Burcuk dedi ki...

kamera cidden supermis! cok guzel cikmis Mr TD, ellerine saglikkk:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

he he,sagol :)

vintage biscuit dedi ki...

super fotolar !

arzubrumendi dedi ki...

vallahi MR.TD. seni yılın fahri elçisi ilan ediyorum. Viyanadakiler seninle gurur duysun...
Belki böylelikle, ülkelerine giden Türklere,ozaman daha iyi davranırlar!!!

sibella dedi ki...

enfes enfesssssssss:)kapak da super olmus td'cim ellerine saglik olsun...geceleri hersey daha bir guzel ve huzurlu oluyor sanki,ben yaslandikca 6dan sonrasini iple ceker oldum nedense:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@vintage biscuit
Önce Hosgeldin,sonra sagol,
valla iste birseyler yapmaya calismisim,fena olmamis demek :)

@arzubrumendi
Valla gurur duymlalarina gerek yok,burdaki hayati zorlastirmasinlar yeter,su 2 senedir iyice yüklenmeye basladir,sonumuz hayir ola.Biran önce si islerimi halledeyim di , ondan sonrasi hayirlisi artik.

@sibella
geceler güzel , kimi zaman yanliz kende ayri bir güzellugu var ama paylasinca da apayri oluyor bence.

dilayra dedi ki...

dedikleri gibi güzel bir yere benziyor viyana. gece çekimlerini de kıskanmadım desem yalan olur.. ben bir türlü beceremiyorum..(without tripod, of course)
eline sağlık..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Ben bir süüre daha Avusturya dayim önümüzdeki dönem,beklerim.Zynep de gelmek istiyordu zaten.

Bazi fotograflari tripod ya da biryerin üzerinecepte tasinaabilecek cinsten,ama gerekirse isi görüyor.
Bazen yerlere yatip :),bazen de nefes tutup,duvara falan dayanip cekmek gerekiyor.Ama isik cok ise benim kullandigim gibi bir kamera ile sakin tutmak cok zor , elde bile tutsam ,TIMERle cekiyorum,basarken dügmeye sarsilmasin diye.

Yagmurlu,simsekler cakan Viyanadan slmlar
TD

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin