Pazar, Haziran 11, 2006

Simply Red, müzik ve aynalar

Gecen gün konu renklerden acilmisti, "red"kirmizi renkle ilgili bir video vardi.Simdi konu kirmizidan acilmisken,bir yandan da günes karsi apartmandan yansiyarak benim odamda patlarrken,bir yan da Dondy deliler gibi saga sola sallanirken,dedim ki kendime en iyisi bu sefer müzikle ilgili bir seyler yazayim,ya da basliyim bakalim nasil bitecek yazi görelim.Ee anlamli bir gecis olsun dedim ,"Simply "Red"" den bahsedeyim bu arada da bari.Hem "your mirror" sarkisi da uydu tam ortama.

"Simplified" albumunu ben ilk nisan ayinda dinledim,ilk dinledigim andan itibaren de cok begendim.Albumde eski sarkilarin yeni düzenlemerinin yaninda daha önce duymadigim parcalarda vardi.
* Perfect Love
* Something Got Me Started (2005)
* Holding Back The Years (2005)
* More (2005)
* A Song For You
* Your Mirror (2005)
.
* Fairground (2005)
* My Perfect Love
* Smile
* Sad Old Red (2005)
* For Your Babies (2005)
* Ev'ry Time We Say Goodbye (2005)

Benim favorileri; Your mirror,Smile,For Your Babies,ve Everytime We say goodbye.
Yukardakil linklerde hem sarkilarin sözleri,hem de sözlerin hemen altinda"Audio Preview" diye,kisa da olsa sarkidan kisa bir alinti var,bunu dinleyebilirsiniz.Bu sarkilari bloga koyayim mi diye düsündüm ama, radioblog´da albumdeki yeni halleriyle yoktular.

Bunlarin disinda da bari bir kac sarki daha ekliyeyim dedim bu seferki postinge,belki sizin de begendiginiz bir sarki vardir arasinda,hep elinizin altinda bulunur,olurda dinlemek isterseniz diye.Ilk sarkilar biraz daha "romantik ve duygusal" sarkilar,sonlara dogru biraz hizlaniyor tempo.
Ilk sarki Bono & Mary J.´den , "One".

Diger bir sarkida,aslinda önce video klipini seyrettigimde cok hosuma giden bir sarki,"Nine Million Bicycles in Bejiing"
Katie Melua - Nine Million Bicycles

J.Blunt - You are Beautiful.Eger videosunu seyretmek isterseniz burada bulabilirsiniz.

U2 - Sunday Bloody Sunday (Live Aid) video

Moby

P.Dolls -Beep

Sugababes - Push The Button

Jay Z and Linkin Park - Numb- video

Red Hot Chilli Peppers - Dani California (video)


Sanirim bu kadar sarki ve video yeter.Hepsini bir seferde dinlemeyin/seyretmeyin sizde en iyisi.Ara ara ugrayin buraya,özledikce beni :).
Yeni bir hafta basliyor,güzellikler getirecekmi bilinmez ama neden olmasin,sevginin oldugu yerden ümit kesilmezmis derler.

Bir arkadasim, "kendine iyi bak" deyince ona,"iyi tamam ,ayna gördükce bakarim derdi".Siz de kendinize iyi bakin,olur mu?Yarin sabah uyandiginizda ,aynaya baktiginizda kendinize gülümseyin,hatta sabah kalkinca "Her sey vatan icin,her sey vatan icin" benzeri birseyler söyleyin odanizdan cikarken,rap rap yürüyün.Bunu okurken bazilarinizin tebessüm ettgini bile görebiliyorum(her yerde ajanlarim vardir,izlerim,Ankarali komsular bilir),demek gülümsemek o kadar da zor degilmis, gördünüz mü.
Aynaya gülümsediginiz de o da size kötü davranmayacaktir asla,o da size bir gülümseme ile cevap verecektir.Ama yüzünüzde yapmacik bir gülümseme varsa,bunu da degistirmek sizin elinizde.
Evden cikarken cogu kimse kapinin yanindaki ya da karsisindaki aynaya söyle bir bakis atmadan cikmaz, ama sanirim baktigimiz genelde,ceketin arkasi kirisikmi,gömlegimi iceri mi sokayim disarda mi kalsin,bayanlarda da bazi yerlerim bu pantalonda J.Lo yu andiriyormu,bu etekle bu bluz gitmismi,... diye bakar.
Siz gelin artik evden cikmadan önce o aynaya yine bakin ama o aynanin bir kösesine de bir sevgi notu koyun,sevdiginiz insanin sizin icin yazdigi ,ona ait bir seyi,sabah cikmadan ona da bir bakin,aynanin size gülümsediginizi göreceksiniz.Cünkü aynalar yalan söylemez.Yok ben öyle yapmam diyorsaniz, o sevgi notunu yaninizda tasiyin, o size hem güc hem de mutluluk verecektir.

Aynalarin size hep gülümsemesi dilegi ile,

Mr TD

23 yorum:

zynep dedi ki...

TD, cidden şarkılar va yazı yani süper:) aslında senden pek beklemezdim ama cidden tebrik ettim, hani bz bir aralar böyle yazılar yazınca:) ajanlarr her yerde canım eheheue...
ben asansördeki aynaya bakıp haydi aç şu kapıyı yeni güne diyorum:) aynalar aslında güzeldir...şarkıların hepsi çok güzel pazartesi pazartesi çok iyi bir doping oldu bana çokk tşkler veee mobyyde cok guzel canımmm:D
cok guzel 1 hafta diliyrum sana TD....
"hizmette sınır yok" hehe...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Hizmet de sinir yoktur,aile salonumuz vardir,yazlari eyr kondisin vardir.

Aslinda bende böyle yazi cok da,onlari yayinlamiyorum pek acikcasi,ama talep gelirse,neden olmasin :)

zep dedi ki...

simdi bak tdcim, tamam cok guzel deeeee
nedir bu pussy cat dolls filan..nedir nedir nediirirrrr :)
cok guzel bir posting olmus, dolu dolu olmus.
benim evim oyle karanlık ki aynaya bakinca hicbirsey gorunmuyor!
yazın cok hosuma gitti saka bir yana..
benim dongy'e felç teşhisi kondu. kütük dongy!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Karanlik da olsa,sonucta orda birsey oldugunu bilmek de yeter sanirim,benim söyledigim not ayni zamanda sembolik di,orda illa bir kagit asili olmasina gerek yok tabiki.

Lambalar mi bozuldu yine yoksa,ya yeni tamir ettim onlari,sana da isik dayanmiyor,florosan monsteri seni:)

PC dolls a laf diyeceginin biliyorumdum , he he ,onu ekstradan koydum :),bakalim ne diyeceksin diye.Sarkinin aralardaki melodileri güzel,her zaman sarki sözleri degil,bazen de sirf müzigi ya da ara vokalleri icin dinliyorum,tamam söyleneyen hanimlarda hosmus oldukca,ben görmedim ama öyle anlatiyorlar,Tv de görürsem de kafami ceviriyorum,bakmiyorum,ben de usluyumdur bilirsin.

Dondy´e ben geliriken bu arkadasini da getiririm,beraber otururlar,ona kitap falan okur,günes banyosu yaparlar,biraz enerji toplasinlar,biraz terapi yapar ona,belki hafiften hareket etmeye baslar.Etmezse de olsun,gülü seven dikenine katlanir olayi.Biri kafa sallar,digeri bakar,Dondy bunu hep yapar.

TugCe dedi ki...

TD bu seferki post cok iyimser olmus be:) James Blunt'in you are beautiful sarkisini ben de seviyorum..Aynaya gelince..belki de yapmaliyim..ama su aralar bana pek ekstra enerji vere birsey yok:)

Aysin dedi ki...

TD'cim ne guzel dilekler bunlar...Gunes seni kendine getirmis icindeki cevherleri disari cikarmana yardimci olmus...Sen simdi zaten ben hep boyleydim diyebilirsin, olsun bende demis oldum...Bu hafta senin icinde guzel ve gunesli gecsin...

Sevgiler ....

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
Iyilik yap,cöpe at.Önce kendini düsün.Hayat bu iste.biraz iyimser olmak gerekli diye düsündüm,yoksa bu hayat cekilmiyor Tugce,malesef.

@Aysin
Günes fazla geldi biraz sanirim,artik sapka takacagim masa basinda da,aslinda icimde böyle cevherler cok var,ben gercekten de hep böyleydim, ama malesef tükeniyorlar bu hayatin getirdikleri daha dogrusu götürdükleri sayesinde.Ben olmaktan cikmaktan korkmuyorum dersem yalan olur.Neyse bunla ilgili bir yazi yazarim ,sanirim daha iyi olur.
Ugradigin icin sagol :)

zeynep dedi ki...

yok yok florasanlarım calısıyooo, hihihi sayende vallahi!teşekkür ederim tekrar.
ama şimdi sen bunu yazmışsın ya, rüyamda florasanlar bozulmuş, öyle gördüm.hayır olsun ( eee bunca zaman ışıksız bir banyoda bendeniz hihi )

zynep dedi ki...

ilahi adaşçığım yaaa:) banyoda mumlar falan ehuuee...TD açtım gene bu müzikleri dinliyorum aslında Katie Melua 'yı çok beğendim, tarzı sanki norah jonesa benziyor....arıyorum albumunu ama bulamıyorum üühühühühühh:(

guzel 1 gun dilerimmm

Aysin dedi ki...

Yok yok sen, sen olmaktan cikmazsin hiccc korkma...Bazen kendinden uzaklasabilirsin ama o cevherler her zaman seninle olacaktir zamani ve yeri gelincede ortaya cikacaklardir ben eminim...
Viyana'ya selamlar ...
Sen benim kayinbiradere hala ugramadin mi? :))Uzak degilse ugrasana bir gun heheh...Cok fazla sey istedim degilmi...
Selamlar...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zeynep
Evet,tamirci,obenim,cok Mac Gyverim.

Hayirdir bu saatde internettesin,7:30 da sen daha yataginda horluyor:),hürrem de karsinda sana bakip ,amma gürültü cikariyor bu zeynep diye patik atiyordur sana diye düsündüm,yoksa dün bir yerlere mi uctun benim jetlede oralardan mi yaziyorsun,ee mesala asyada ögle vakti tabi sen yazdiginda.
Floransanlarin bozulmasi iyiye isaret degil sanirim.
Rüyada KARANLIK görmekle ilgili pek iyi seyler yazmiyor internete,ama hayirlisi.
Simdi artik evde her bozulan lambadan sonra ,"TD nin nazari degdi dersin" sen,eve bir gidiyorsun,pat pat pat bütün lambalar gidermis.Aman aman, o zaman tam karanlik olur ortalik,hicbir sey göremeszsin bu sefer.Neyse ki benim nazarim degmez kolay kolay kimseye.Yarinki rüyalarini burda bekliyoruz yine.Komsulardan da yorumlar gelir artik.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
Albümün adi "Piece by Piece " ,eger bulamazsan bana haber ver,ben gelirken getiririm olmadi,hic problem degil yani.
Hatta gece vaktim olursa ,bir Katir Melua postingi yapacagim,yarin sabah ordan tüm sarkilarini dinleyebilirsin,ya da su an olan diyelim,
komsuluk kiyagi :)

baska istekler varsa da,bekleriz tüm komsulardan.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@aysin
:),bende zaten onu yapmaya calisiyorum,belki zaman zaman üzülen ben oluyorum ama,o yine de "benim" sonucta.Belki umursamamak,fazla takmamak lazim bazi seyleri,ama o da "ben degilim".Ama sonucta hayat devam ediyor,bir sekilde,hakli ya da haksiz.
cok günes carpmis gördüm kendimi :)

Senin biradere gidersem ortaligi talan ederim,bak giden kilolarda gelir.
Yok canim,hic de fazla bir sey istemedin,keske tüm istekler böyle kolay yerine getirebilecek seyler olsa,daha ne ister insan.

Eee siz de geri sayim basladi mi Türkiye icin?
Sizinkilere selam.

Mr TD

zynep dedi ki...

TD, albümü sayfasından buldum ama müzikleri bulamadım:D biraz araştırayım ben öğlen tatilinde:) ehueheue pek yasal olmayacak bu ama neyseeee:P
tşkler...
ayrıca adaşçığıma değmez senin nazarın, değil mi;)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
sen arama hic bende hepsi var,bu seferki gibi koyacagim sayfaya onlari,legal yani.

Benim kimseye nazarim degmez sen merak etme;)

arzubrumendi dedi ki...

İlahi Mr. TD...
Hiç gülümseyecek halim yoktu ama yüzümde post'u okuyunca bir tebessüm oldu. Şarkıları çok beğendim. Süper fikir. Katie Melua'yı ilk defa dinliyorum. Soft bir tarzı var. Listeye koydum.
Aynalara gelince, her sabah uyandığımda aynaya bakıp: "bebekus, ne güzel bugünde yapacak uğraşların var, mavi, yeşil, sarıya ulaşmak istediğini biliyorum, sadece çizgini belirle diyorum...:-)" dahası varda bukadar yeter!!! Bir gün MYS'e ulaşıncada bu sefer: "bebekus, süper oldu, keyfini çıkart diyeceğim...:)"
Thks for the songs. Çok iyi geldi müzik dinlemek.
Son olrakta, doğum gününüzü hatırlatırsanız eğer, Zeynep'le sana çukulatalı bir ayna alırım. Nasıl ama çukulatalı aynaya bakınca insan sanıyorum hergün kendisini yemek ister...keh..kehhh.kehh...
Ps:Bir önce yazdığım comment kaybolduğu için bunu yeniden yazdım...

sibella dedi ki...

ayyyyyyyy ben en cok one i seviyorum tdim ya,tuylerim diken diken oluyor her dinledigimde..jamese zaten asikiz hep beraber..sen bize ithaf boyle arada guzle sarkilar...:)

sibella dedi ki...

simpley rede de asiktim,o kivircik,kizil saclar,uzun uzun salinir,diste pirlabta parlardi..ayna olayini ben cok sevdim,buz dolabi da cok iyi oluyor not icin:)

zynep dedi ki...

aynalı çikolata mı ayyy üpermiş arzu:) tebrik ederim ne yaratıcı apartmanız biz yaaa:D

zeynep dedi ki...

aynaya bakarken hic aklıma bile gelmedi hayatım boyunca popom jenifer lopez'inkine benziyo mu diye...tobe tobeeee...sen hem oyle pussy catleri dinle hem de boyle seyler de...:)

ZEYNEP LOPEZ dedi ki...

arzzzuuuuuu td senin bir onceki commentini cikolata sanip yemistir kesin..pardon td deyimiyle CUKULATA.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@arzubrumendi
Katie Melua begendigine sevindim,tüm sarkilari hosuma gitmesede hos ve yumusak bir sesi var.Komsu Zynep de cok begenmis.Videolari da oldukca basarili.Bir tanesi bu postingde vardi,bir tanesi de yeni postingde koyacagim,özel istek üzerine,Ankarali komsular icin.
Aynayi,tasininca cati katindaki daireye koyariz artik,simdiden sagol ama.
Bir gün MYS'ye ulasman dilegi ile...

@sibella
evet sarkilar iyi geldi di mi,cok da hüzünlü olmasindalr diye aralarda biraz baskalarini da koydum.Size iyi dinlemeler ve izlemeler.Sarkilar hepiniz icin tabiki.
slmlar
TD

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
Ya siz bana diyorsunuz ama ,bence siz artik herseyi cukulata oalrak görmeye baslayacaksiniz sayemde.Düsünsene önündeki klavyeyi, bir sürü pralinler yan yana dizilmis,hangisinden baslasam acaba ,he he , cok hainim di mi?Ya sayfaya artik bir de chat room mu acsak acaba :)

@zeynep
valla ben lafim meslisten disari dedim yazarken,niye aliniyorsunuz ki üstünüze.Allah allah, iki de bir yüzüme vuruyorsun su kizlari zaten , ne yapayim sarkilari güzel,ben adlarini pek yazmiyorum,sonra google millet baska seyler ararken benim sayfaya gelecek yine, tombul g.. olayini hatirlarsin sanirim.

@Zey Lo
ya valla azalttim cukulatayi,haftada en fazla iki blok yiyiyorum,aralarda da ufaklardan atistiriyorum,giotto falan yutuyorum.Arzunun commenti aksam trafine takildi sanirim.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin