Pazar, Haziran 04, 2006

Renkler

Eee ayrilik cok uzun sürmedi,insanin hayatinin bir parcasi oluyor bu paylasimlar,insan özlüyor tabi ki,ortadan cok kaybolursam bu sefer beni tam unutursunuz,bana linkleriniz de kaldirirsiniz sonra :)dedim.Bu yüzden sadece geceleri bakacagim bloglara,gündüzleri daha verimli gecsin diye.Cok yogun bir hafta gecti,digerleri yolda,kafami kasiyacak pek vaktim olmadi dersem yalan olmaz.Kendi sayfamdan baska yere gitmedim,apartman sakinlerini bile ihmal ettim.Simdi postingden sonra hemen bir tura cikiyorum,bugün biraz kendime de zaman ayirmis olayim :-)

Burada resmi tatil var,pteside her yer kapali malesef!Cikayim biraz fotograf cekeyim dedim,yagmur yagdi yagacak,bazilari kalorifer yakmis.Sabah radyoda dalga geciyorlar.Bu sabah 05:17 de süper bir olaya sahit olduk,günes yüzünü gösterdi,sonra baska randevusu varmis,oraya dogru devam etti diye.Ne zaman mi gelecekmis,1 hafta sonra yaklasik,valla aslinda bana uyar,cok sicakta,günesli havalarda calismak zaten zor oluyor.Disarisi nasil mi,bir bakayim, ohhh mis gibi 13 derece,Gökyüzü de süper bir gri tonu :).
Söze renklerden acilmisken ve ortada bir Da Vinci furyasi varken bende bunla ilgili,dolayli da olsa biraz deyineyim dedim.
Merhum sanatci Leonardo D.V nin bir sözü var;
"For those colours which you wish to be beautiful, always first prepare a pure white ground.”Hayatimizdaki renklerin güzelliklerini görebilmek icin önce tüm olumsuzluklari,önyargilari,negatif düsünceleri,kötü tecrübeleri bir kenara birakip sanirim temiz bir sayfa acmak gerekiyor gercektende.
Tabi aslinda cok derin bir laf,ben söylesem herhalde buna benzer bir seyler söylerdim,o benden önce dogmanin avantajini kullanmis,takdir ettim yine de,saygi duydum,e ne de olsa Istanbulum icin zamainda Galata´ya da köprü yapmak istemis de kismet degilmis,daha filmine de gidemedim onun laf arasinda,cok yönlü bir sanatci anlasilan,hepsinin bir arada nasil götürmüs sas da kal,resim,heykel,tasarim,sinema....
Neyse ,Adidas´in bu sözden hareketle adicolor adinda bir tanitim kampanyasi var,renkler üzerine,hal böyle olunca bu videolardan bazilarini da begeneceginizi düsünerek onlarida sizle paylasmak istedim.Yaziya "beyaz"la basladim,simdi tabi siz de beyazla ilgili bir video bekliyorsunuz di mi, he he,ilk video "kirmizi",diger videolara göre daha neseli ve hos oldugu icin bunu sectin,haftaya güzel baslayalim diye.Sonra diger renklerden bazilarinda koyacagim tabiki.
Kirmizi


Video da benim en cok hosuma giden,yangin muslugu ve japon bayragi oldu.Amma sevindiler bayrak olayina :)

Size de bol renkli,güzel bir hafta diliyorum.

Slmlar,
Mr TD

13 yorum:

zeynep dedi ki...

sevgili TD
evet sen sayfani ve bizleri ihmal edince merak ettik dogrusu. simdi haber aldik, sevindik.
calismalarinda basarilar ve zihin acikligi dilerim.

TugCe dedi ki...

Hosgeldın TD:) Ben Da Vinci filmini begenmistim, ama su da bri gercek ki kitabi daha cok begenmistim..Kitapta ayni zamanda Leonardo da Vinci'nin Phi sayisini nasil cizimlerinde kullandigini yaziyordu ve cok saygi duymustum:)
Guzel haftalar..
p.s: buralar cok sicak..Aydin yaniyor gercekten..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zeynep
sagol,zaten bir süre sonra kafamdan dumanlar cikmaya basliyacak .Disarida olmak veya baska seylerle ugrasmak iyi geliyor.Yarin hava güzel olursa bol bol fotograf cekmeyi planliyorum :).
Cektigim fotograflari burada paylasmak üzere...
simdiden iyi haftalar.

@tugce
hosbulduk,kitabi fazla begenmedim dogru su.hikayenin sonu da biraz "küt" diye bitiverdi.Filmini seyredip seyretmemekte kararsizim.
Sicaklara dikkat,bol tuzlu ayran ic :)

TugCe dedi ki...

Sevmemis olabilirsin:) Ama film eger kitap okunmamissa gayet corba halini aliyor valla:) Surekli kardesime aciklama yapmaktan yorulmustum ben mesela..ama su da bri gercek ki, oyuncuklar karakterlere yakismislar oldukca..

zynep dedi ki...

ne kadar sevimli 1 videoymuş bu:) bende Adidas ayakkabısı almıştım beyaz ve kırmızı ehuehuee şimdi her giydiğimde bu video gelecek aklıma:) ben sicaklardan şikayet etmiyorum kışın çok soguktu cunku ehuehuee:) kolay gelsin cok guzel 1 hafta olsun, şans getirsin sana;)

simiole paris carnet dedi ki...

aa bende de adidas pink'in reklami var :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
orasi dogru kitabi okumadan,film biraz karisik gelebilir,cünkü ldukca fazla aciklma vardi.

@zynep
bakiyorum cok "IN" sin,bununda böylece bir anisi olmus oldu aramizda.Sans olayi ilginc basladi,sabah sayfamdaki trackerimin passwordunu unuttugum icin yenisini almak zorunda kaldim,passwordumu unuttum diye mail attim,bu sefer de seklini semalini degistirmissiniz diye bozuk attilar adamlar,he he :)neyse yenisini koydum simdi.Bu passwordlar beni mahvediyor. Günes cikti bende cikiyorum.

@simiole
tamam pembeden bahsedersem sana yönlendiririm o zaman :),bir ara linki yaz istersen buraya.

arzubrumendi dedi ki...

Mr.TD.
Sana güneşli birhafta diliyorum :-) Bende hayatıma gökkuşağını resm edebilmek için,gidip bir sayfa açayım en iyisi :-)) eeehhh..ehhe...

Mutfakta Zen dedi ki...

basi dumanli kardes iyi ol, basinin dumani gitsin, söyle sütliman olsun her bir sey.
yengeden bir kilo kayisi. dalindan. burhaniye'den. resmi yakinda sitede olucek.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@arzubrumendi
günes geldi sandik yollara düstük,ama üzdü yine,sana da kolay gelsin o zaman sayfa islerinde.


@mutfakta zen
umarim gidecek,sütliman olmasada hafifi dalgaliya bile raziyim ben.
Kayisilar cok makbule gecer valla,bende senden resmini ödünc alir koyarim sayfaya ,Tijenden bana armagan diye.Bu son geldigimde sagolsun beslediler beni kayisi ile bol bol.Gelirkende kurutulmuslardan aldim,aralarda attiriyorum,hem beyin icim hem de kalp icin cok yararli sanirim.
http://www.sagliksayfam.com/besinler-ve-ozellikleri/kayisi.html
simdiden sagol,
slmlar
TD

sibella dedi ki...

kolay gelsin td'cim sana..donusun muhtesem olmus kirmizi kirmizi...bol bol cikulata ye,enerjin dolu dolu olsun da,blogu ihmal etme:)

sibella dedi ki...

bende sevdm da vinci sifresini sahsen,kelly de,hani dendigi kadar kotu degildi ama kitap tabiiiki daha surukleyici idi..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

valla böyle giderse seyredecegim herhalde,cok da turist kalmiyayim konulara.
:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin