Salı, Haziran 27, 2006

Mozart bu günleri görseydi...

Kisa bir aradan sonra yine geldim.Birkac gün ortalarda yoktum,iyi de oldu aslinda,biraz kafa dinledim,sizi de özledim bu arada tabii ki.Artik isler yoluna girmeyi basladi,bundan sonra cok daha güzel olacak umarim.Önümüz temmuz artik,Türkiyem de artik gel bana demez mi,degil mi yani?Bakalim,hayirlisi.
*************************************************************************

Daha önce Mozart yili ile ilgili bir yazi yazmistim.Bundan bir süre önce gece cekimlerini yaparken,Viyana Operasi´nin hemen yaninda kurulmus,bir containerda bulunan Information merkezinin dis cephesi asagidaki sekilde görünüyordu:

Bundan bir süre sonra,Dünya Kupasi´nin baslamasi ile bir anda poster degisti,ve söyle oldu:


Nasil ama?Süper di mi?
Herkese güzel bir hafta diliyorum ve önümüzdeki haftaya süprizler var,onlari bekleyin diyorum sadece.

slmlar
Mr TürkishDELIght

6 yorum:

Derya dedi ki...

Gerçekten çok hoş olmuş resim:)

Derya...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

yaratici zeka iste,
posteri degil,fotografi kastettim :)saka saka,tabii ki posterler cok akillica,dogru zamanda dogru yerde :)

Aysin dedi ki...

Cok ince dusunulmus...Yaraticilik...

Gece yuruyusleri hala devam mi TD'cim..Yoksa o gece cok uzun bir gecemiydi..Iselerinin yoluna girmesi iyi olmus..
Turkiyeden yeni dondun sen daha gidemezsin sira bizde simdi...

Sevgiler....

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

gece yürüslerine devam degil, o fotograflari iki gecede cekmistim,hala da var yani :)
Benim de Türkiye ye gitme vaktim yaklasiyor öyle deme lütfen...

Aysin dedi ki...

Git git saka yapiyorum ben..Buldugun her firsati degerlendir tabiki..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin