Çarşamba, Haziran 14, 2006

Katie Melua

Gecen postingimdeki Katie Melua anlasilan begenildi,bende dedim ki konuya baslamis iken müzikle devam edeyim.Zynep´e de diger sarkilarindan bulabildiklerimi sayfaya koyacagim diye söylemistim,artik Pisküwit ile oturup dinlerler/seyrederler aksama,tabi ki sizde.Bu sayfada da ilginc bilgiler var,arzu edenler bakabilir.Bu sefer az söz ,cok müzik diye lafi kisa kesiyorum.
Eger siz de begendiyseniz commentlerinizi bekliyorum,begenmesinizde yazin,zengin gözükür posting :).Bu arada cafewien yilbasindan bu sabaha kadar 30.000nin üzerinde bir sayida cagrilmis.Nice 300.000lere artik,hepiniz tekrar hos geldiniz :)

Herkese iyi dinlentiler :)





1. Shy Boy


2. Nine Million Bicycles-video ,sözler


3. Piece by Piece


4. Halfway Up the Hindu Kush


5. Blues in the Night


6. Spider's Web


7. Blue Shoes


8. On the Road Again


9. Thankyou, Stars


10. Just Like Heaven - video


11. I Cried for You (Mary's Song) -video
Sarki olarak da,sözleri de ,video olarak da cok güzel.


Tüm sarkilarin sözlerini toplu olarak burda da bulabilirsiniz.

16 yorum:

Aysin dedi ki...

Vermis oldugun hizmetten dolayi tesekkurlerimizi borc biliriz..Saygilarimizi sunuyor ve devamini diliyoruz..Sevgiler...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Rica ederiz :),mutlu edebildiysek daha ne isteriz.
Memnuniyetinizi arkadaslariniza,tavsiyelerinizi bana iletebilirsiniz :)

Yine bekleriz,
sevgiler,saygilar.

zynep dedi ki...

oooo vayyy bugun super 1 gun ilan ediyorum:) tşkler Mr.TD apartmanımızın müzik bakanı olacaksın yani eheuhueue:)
dinlemeye başlıyorum şimdi..
bu hizmetten dolayı size birde plaket versek hehee:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
hi hi,simartmayin canim.
Dinle bakalim,video yu izle,baklaim begenecekmisin.

plakat icin tesekkürler,birkac kisiyi gülümsetebildiysek bu gün, ne mutlu bize.

zeynep dedi ki...

vallahi siparisle comment filan, iyiymis, neymis: zengin gozukurmus posting..daha neler gorecegiz merak ediyorum ::)
hem ne var bu hatunla aranızda anlayalım bakalım, kac gundur reklamını yapıyorsun hatunun, vallahi bilmiyorum, apartmana yenge mi geliyor yoksa..aaa kına gecesi de yapalımmmmm :)

zynep dedi ki...

biri kına gecesi mi dedi....ehehehee:) ooo super super züperrr, kınaları nerden bulcaz :P
sonra "yüksek yüksek tepelere" de söyleriz heyyyttt:D

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Zeyneeepsss!
iyi bakalim ,TD´yi everdik diye sevinirsiniz artik,basiniza kalmam sonunda.

@zeynep
P.Dolls bitti,simdi bu cikdi birde.
Zeynep K. baslikli posting yapsam ona da laf dersiniz valla,yakinda cati katindan da atarsin sen beni zaten böyle giderse.Bakalim görecegiz.

@zynep
hatirin icin posting yaptik,basimiza gelene bak, allah allah.Bir daha yok böyle valla.Tövbe.

zynep dedi ki...

ühüüh ühhüühü:(
ama ama:(

ama ne çok mutlu oldum ben yaaa, hemende küsüyorsun haa şimdi hatırladım kusup kusup ağlayan vardı bizim apartmanda, kimdi hatırlıyormusunuz...
:D

Basak dedi ki...

TD, çok beğendim.
Özellikle de Blues in the Night ile Shy Boy'u.
Sağol tanıttığın için, sevindim.
Artık dinlemek için indirmeyeyim de senin siteye sürekli tıklayayım. ;)
Nice 300.000'lere...
:)

arzubrumendi dedi ki...

Thks Mr.TD.
Aramızda kalsın sakın Zeynep'e söyleme bende çikolatayı çukulata diye yazanlardanım...:-))) sonra beni TDK'ya gönderir vallahi...:-)) kehh.kehhh...
Hemen gidip albümü alayım dedim. Ama yoktu. Neyse Amazon dan sipariş verdim. Gelir yakında...
katkıların ve düşüncelerin için birkez daha thaaaaaaannnnnkkkkk youuuuuuuu....

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Sarkilari ilk dinleyiste cok sey anlatmasa da ,sözlerine bakarak bir daha dinleyince cok daha degisik bir anlam kazaniyor.Nine Million Bicycles adini okuyup sarkiyi ilk dinleyince ,cok anlamli gelmemisti acikcasi bana.
Just like heaven,Thank you Stars,I cried for you nunda sözleri süper,okuyun göreceksiniz.Aslinda tam siir olarak sayfaya konacak cinsden.

@zynep
Yok canim,küsmedim merak etme.Alistim artik bende :)

@basak
sagol basak,yine gine hosgeldin :)
Hep hain adam TD yüzümü göstermiyeyim dedim.
Tabi canim gelin burda dinleyin,ne ugrasacaksiniz,hatta sevdiklerinizi alin gelin,ayni anda konser dinlermis gibi :),ben burda halk konserleri düzenliyim.
Senin de yeni gezilerini bekliyorum,takipdeyim.
slmlar

@arzu
ne olacak takma kafana,ben zaten posting yazmadan önce ona yolluyorum,o benim icin kontrol ediyor,sonra ben onlardan bazilarini yine degistiriyorum :).Kimi zaman,bazi zaman,sanirim,yanilmiyorsam,cukulata ,bunlar benim kelimelerin,konusurkende ayni sekilde bol bol kullandigim seyler.Yazarken de mümkün mertebe konusur havasinda yazmayi seviyorum(belli sinirlar icinde tabi),böylece kendimi kisitlamamis hissediyorum.Sen bakma ona,insan sevdiklerine takilirmis(eli de agirdir bayagi ama).
Sana iyi dinlemeler.

müslümcüyüm ezelden dedi ki...

hayırlı günler olsun abicim. eğer uygunsa ortaya bir de müslüm babadan birseyler attırıverirseniz bizi mutlu edersiniz. Aşk tesadufleri sever filan şöyle. bir de ankaralı turgut hayranıyız abicim. şimdiden iyi günler olsun abim. incredible babamız.

zynep dedi ki...

müslüm mü aaaa:) müslüm baba gelmiş ziyarete, ben marketten jilet alayım, hangi marka en derinden alıyordu:P
:D
guzellikler...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@ezelci kardes
valla sizde müslümün daha cok sarkisi vardir,benim kaynaklarda malesef yok.ben önümüzdeki günlerde baska bir sarki koyarim artik,belki onu begenirsiniz.
Size de iyi günler olsun kardes.

@zynep
MACH3 al,yanina da iki kan tasi :)

sibella dedi ki...

ezelden muslumcuyu ben cidden ezelden muslumcu sandim alemsin zeynep..

tdcim biz severiz bu hatunu hani ozellikle cdsin almadim henuz ama,sexy sesi var..ben severim yumusak muzikleri,tam ruh oksayici..

coffeé dedi ki...

Katie'yi lilac wine yorumunu dinleyererek tanışmış oldum :) sonra da i cried for you ve nine million bicycles favorilerim olmuştu... şu an da çok dinleyesim geldi ama lanet olası milli kütüphane bilgisayarları buna izin vermiyor maalesef :( inşallah albümü bulabilirim :)

sevgiyle kal

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin