Salı, Haziran 06, 2006

blogda ufak bir tamirat yaptim

Dana önceleri linklerimi yönetmek icin kullandigim blogrolling sanirim el degistirdi,o yüzden linklerin gözüktügü sagkutucuk bugün gözükmüyordu,hic haber de vermiyorsunuz bana,aaaa.TD linklerinden cikardi bizi diye düsünmüstür kesin bazilari :-)
Neyse simdi onlari elle tekrardan girdim,böyle daha saglam oldu.
Sayfadaki postingin alanini da biraz genislettim bu arada,el degmisken.Tavsiye üzerine arka fonu da acik bir renk yapmayi düsünüyorum,bakalim ,ilerde oynarim sayfayla biraz.
Bugün tabanway ile bayagi bir km yaptim,yorulmusum,saat de 1 olmus,uyku vakti.

Yorgun Adam TD

8 yorum:

TugCe dedi ki...

Td cim, benim hacibeyle bir ilgim var mi:) birbirinin hemen yaninda, isim soyad gibi olmusuz da linklerde:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Sabah sabah nelerle ugrastiriyorsun beni bakarmisin :-),tamam degistirdim.

Sen Amirah a aralarda ugra güzel bir sayfasi var onunda.
slmalr

TD

zynep dedi ki...

heuee, hayırlı olsun ee yaz geldi, sokağa çıkmak lazım, ayy ayyy :D
bu arada tugce'nin soyledıgı halan aynı, amirahla yan yanalar:D
değişmemiş yani:D

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Ben sizi kontrol etmek icin yapiyorum bunlari :D

TugCe dedi ki...

Meraba bendeniz luzumsuz isler muduru:) taam ugrarim, selamini da soyleyeyim mi?:)

arzubrumendi dedi ki...

Mr. TD.
bende şu tadilat işlerine bir el atayım dedim. Daha önce benzer renlere sahip bir blog sahibi olarak. Arka fonun açılması fena olmazda, o kdar garip bir yeşil seçmişlerki, sadece bej tonları fena durmuyor. Mavi renkte uyumu yakalamak zorlaşıyor... vs.vs. Ama html colors diye bir site buldum. Değiştirmek istersen link veririm!
yol yürümek iyidir. Zeynep'in dediği gibi. "yaz geldi sokağa çıkmak lazım.. ayyy.. ayy.."...
Vallahi Mr.TD. biz buralarda açık hava konserleri, ege sahilleri, akdeniz kıyıları, bodrum geceleri, zeyneple foto safari, şeklinde bir yaz geçireceğiz.:-))) eee.. artık sizede viyanalarda kolay gelsin...:-)))) !!!!
kötü kız AB. :-))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
söylemissin zaten :-),gördüm güldüm bayagi

@arzubrumendi
renklerle ilgili sayfayi biliyorum sagol,bir ara zaman bulursam yapacagim.

Valla güzden irak,gönülden irak lafini simdi daha iyi anliyorum,1 hafta gecti,bir baktim,hersey degismis,benim pabucum dama atilmis,organizasyonlar dizboyu,yok safariymis, turlarmis, konserlermis,iy ki bir süreligine geldik buraya.O safarinin kurucusu bu arada benim amma,neyse.

Aysin dedi ki...

Iste ben biliyordum neden zayifladigini cikolatadan degilmis iste...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin