Perşembe, Haziran 01, 2006

Bahar geldi diyorlar ama...

Bahar geldi diyor herkes,cicekler acti,agaclar yeserdi.Cogu kisinin icinde bir kipirdama basladi sanirim.Bahar buraya gelemedi daha,onun yerine soguk ve yagmur;acan ciceklere bile sanki" siz niye actiniz bakayim?"diye kizarcasina geldi.Bazi yerlere kar bile yagmis Avusturya´da düsünebiliyormusunuz.

Simdi de cok sıkıcı ve yogun bir döneme girdim, burda halletmem gereken bircok sey var.Bloguma pek ilgi gösteremezsem anlayin ki,TD´nin beyninden dumanlar cikiyor.Yine de bir yerlere gitmiyorum,veda falan etmiyorum yani,yanlis anlasilmasin.Hepinizi ziyaret edeyim, sohbet falan derken,hos sohbetle bayagi bir zaman geciyor farkinda olmadan ,o yüzden blog sayfalarina pek bulasmiyim bu aralar dedim,tabi ki emaillere,yazismalara devam.Sizi (biraz) ihmal edersem,pek ziyaret etmezsem aralarda bilin yani.Zaman zaman yine ortaligi karistiracagim,belki yine hainlikler planliyacagim ne de olsa,hain adam olmak da zor.Siz yine de commentlerinizi eksik etmeyin, sagim solum belli olmaz,bir bakarsiniz ortaligi bulandiriyorum yine :-)

Ben buralardayim sonucta,beni arayip soran,bana bir sekilde ulasan,destek olan sevdiklerimin,hayatlarinda bana yer vermeleri,bana bunu hissettirdiklerini ,benim onlar icin olan degerimi gösterdiklerini görmek cok güzel bir sey.

Yakinda görüsmek üzere,
Mr TD

8 yorum:

TugCe dedi ki...

Kolay gelir ve zorluk olmadan biter insallah..bekliyoruz geri:)

Aysin dedi ki...

Td cim ben yeni gelmistim sen gitmissin...Neyse bir gun yollarimiz bir yerlerde karsilasir insallah...Sana kolay gelsin ...

zynep dedi ki...

Mr.TD bu sicaklarda zor sıkıcı işlerle uğraşmak ama olsun sen gene özletme kendini;) apartmana bu sicaklar için once fıskiye dediler ama ben dedim ki havuz daha güzel olur, kışa kadar havuz olacak bahçede, ağaçların arasında ve herkes görüyor havuzu, tüm evler, uygundur değil mi:)
cok guzel 1 haftasonu diliyorum ve en kısa zamanda bekliyoruz postlarını:D

Yildiz dedi ki...

Sevgili TD kolaylıklar dilerimim. Üzülme bak oralar soğuk diye, havalar güzel olsaydı hiç çekilmezdi yapılacak işler, aklın sokaklarda kalırdı değil mi ama...

Sevgiler...

sibella dedi ki...

kolay gelsin delight'cim,en yakin zamanda hallolur insanlah islerin..kendine dikkatet,be gentle to ur self,kele gelen bir kart demisti,bende sana diyeyim..sevgiler

sibella dedi ki...

unuttum soylemeyi,buralar da soguk,bahclere civil civil falan ama,biz usuyoruz hala,uzun kollu,battaniye,olmadan olmuyor..bugun tek saftirik bendim sokaga cikan,kolsuz olaraktan,dondum,yani sirf sizin oralar degil..

Burcuk dedi ki...

Cok kolay gelsin Mr TD, bu post.a tamamen katiliyorum,burda da ayni durum var Sibella'nin dedigi gibi, buz gibi hava sonbahar gibi resmen:( ustune ustluk gunesli olsa (ki nadiren bugun oyle hayret!) yapcak o kadar cok is var ki keyfi cikmiyor, puff:(

kolay gelsin pek cok!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
valla bitsin bence de ,geldim geri,hehe cok uzun sürdü dimi ayrilik?

@aysin
geldim geldim,gitmedim bir yerlere ama bu hafta gercekten cok yogundu.

@zynep
siz istediniz ben posting yaptim :-),sizi mi kiracagim,bu hafta ne nasil gecti diye sorma bilmiyorum cünkü.Ben kimim? :-)

@Yildiz
hava olayinda haklisin gercekten,soguk olunca bu isler daha kolay(umarim).

@sibella
Dikkat etmeye calisiyorum,kazakla haziranda evde oturacaksin deselerdi gülerdim herhalde.Sizde dikkat edin kendinize

@burcuk
yaz gelecek,islermiz bir bitsin de bu arada ,di mi?
herkese kolay gelsin :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin