Pazartesi, Mayıs 22, 2006

TD' nin Bogaz Sefasi

Evet kisa bir aradan sonra yine geldim,nereye mi ,Istanbul' a tabi.He he baktim millet benden habersiz yine organizasyonlar yapti ben dururmuyum atladim jetime,oglum cek Istanbul' a dedim.Bu arada katkilarindan dolayi sevgili ABC ye tesekkuru bir borc bilirim,bu sefer ki gelisimi ne de olsa ona borcluyum :)

Istanbul beni simsicak karsiladi ,yine gene.Hos sohbetler,yeni guzel insanlarla tanismalar,hos davetler,muhtesem kahvaltilar,sevdiklerimle dolu dolu gecen gunler ve tabi ki sevgili Gozdem.

Kucuklugumde Arnavutkoy' de oturdugumuzdan ve Bebek' te de bircok akrabamiz oldugundan ozellikle haftasonlari bogazda yuruyuse cikmak,annem ve babamla sandal sefalari benim icin unutulmaz anilardi.Bu sefer ki fotograflarin ilki o yillardan hos bir hatira.Ben ve sevgili Ablamla Bogaz Sefasi.

Istanbul da bu seferki Bogaz Sefam ise sevgili Gozdem ile oldu.Sagolsun yine bana fotograf makinasini odunc verdi de,bende fotograf ceker gibi yaptim,bizim fotograflar onunkinin yaninda biraz zayif kaliyor ama idare edin artik.

Bogazin o guzel gorunutusu esliginde,martilarin ucustugu,gezi teknelerin tepeleme dolu olarak bir o yana-bir bu yana salalanarak gectigi,balik tutanlarin(ya da tutmaya calisanlarin) kaldirimlari doldurdugu,demirlemis birbirinden guzel yatlar,guzel yemeklerin yendigi,hos sohbetlerin yapildigi bir gundu. He he ne sansli adamim di mi ama,insanin boyle gozdesi olunca o gunun kotu gecmesi mumkun mu ama, di mi?

Lutfen kiskanmayin ,hehe ya da kiskanin ne yapalim.
Evet bogazda cektigim bir kac foto ile de bu seferki yaziyi tamamliyayim.Herkese guzel bir hafta diliyorum,.Ben biraz daha Istanbulum dayim,eee ayrilmak zor nede olsa ...

14 yorum:

TugCe dedi ki...

Ben de merak etmeye baslamıstı seni..Gelip gidip bakiyordum bloguna, yeni birseyler var mi diye:) Eh, en azindan ayni ulkenin havasini soluyoruz ha:) Degisiklik oldu bu boyle:) (yada Aydin koylerinin telaffuz ettigi gibi, DENISIKLIK olmus):) Sana iyi Istanbullar diliyorum..

E.L.I.F dedi ki...

Tadini cikart Mr.TD..Bir suru fotografla don nolur sonra hepsini yayinla burda...Soyle havasini cek cigerlerine, bol bol ic suyundan...Zira orasi gibi yok...Hele buralardayken hicbir sey tutmuyor oranin yerini...

amirah dedi ki...

you say don't envy but it's hard!! :P have a GREAT time and extra fun for all of us elsewhere in the world!

Aysin dedi ki...

Alcak TD..Sana baska ne denirki.:))Yada cok sanslisinmi demek lazim acaba..Sefan olsun ne diyim:))

zynep dedi ki...

kih kihhhh:D
Mr.TD madem sen halan İstanbul'dasın, jetini bu haftada biz alabilir miyiz:P nütfennn:D, yani sadece 345 km için:D

halan gülüyorum işte:)

güzel günler dilerim, bolca keyfini çıkar;)

Aysin dedi ki...

Nasilda zevkli zevkli anlatmis baksana Zeynep yaaaa..OLurmu hic boyle ayda 2 kere gidiyor Istanbul'a...Haksislik buu..Aglayacagim vallahi...:))

Aman aman nazar degmesinde hep boyle sIk SIk git...Tututu masallah...

zeynepyemekbiz dedi ki...

Ne mutlu sana TD. Istanbulun guzelliklerini icine sindiriyorsun, ben Turkiye'ye dondum ama havaalanindan cikip anadoluya gecerken gordum soyle bir caanim Istanbulu.
Vakit bulunca gidecegim, dostlarimla gezip muhabbet edecegim doyasiya.

Gülnur-Sweet Moments dedi ki...

Coook kıskandım:(

Yine Istanbul mu hem de bu güzelim Mayıs ayında:(

Burda 2 haftadır aralıksı yağmur yağarken Boğaz sefası, ohhh, ohhh:(

Yediğin, içtiğin senin gördüklerin de bizim o zaman, bekliyoruz fotoları...

www.sweetmoments.typepad.com

sibella dedi ki...

keyfini sur td'cim,benim icinde,insanlah yakinda orda olacagim..bogaz otobusunde emirgan'a dogru yol alacagim..sevgiler,keyifli zamanlar..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Hafta sonlarınını sevdiklerime ayırabilmek için hafta ici ders çalışmaktan ve evde internet olmadıgıdnan cevaplar gecikmeli oldu,kusura bakmayın bu sefer.

@tugce
Evet bıraz "denisilik" oldu bana ,ne yapayım insan özlüyor sevdiklerini.Artık TR'ye dönme vaktı geldigini iyice belli etmeye başladı.Senede bir kere gelirken 1.5 ayda iki gere gelmek bu sevginin en güzel ispatı galiba.

@E.L.I.F
fotogra olaylarına malesef pek giremiyorum,hem hafta içi günlerim ders calısmakla geçiyor,hem de fotograf makinam yok.Ama hafta sonu gözdemim makinası ödünc alırım belki.

@amirah
I know ıt's hard :)ı will be ın IST for a few days more and than fly to vienna again to finish some work .But I'll do my best to get back as soon as possible.I will keep you updated.
have a nice day/week/weeekend

@aysin
bu sefer sansımı ben yarattım biraz,gıdip gözdeni göreyim dedim bır daha ,gecen sefer doyamadımda .he he :)

@zynep
dün yollayacaktım jeti havaalanı karıştı,falan filan derken kaldı ya.Bende aslınde bugün dönecektim ama erteledim birkaç gün,belki gecen sefer gidemedigim yerleri de görebileyim diye.Umarım hafta sonu keyifli geçer ;-)

@aysin
ayşin ya valla nazar değecek diye bende biraz tedirginim,aman aman tütütü.
Istanbul a doyulmuyor ne yapayım.

@zeynepzemekbiz
Bende de öyle oldu havaalına inipde kapıdan dışarı baktıgımda heyecanlandım resmen,içim titredi derler ya hani ,aynen öyle cok düzel duygular bunlar,sanki bir sevgiliyi görmüş gibi oluyor insan.

@sweetmoments
kıskanmayın arkadaslar ,nazar değecek valla :)
Yedigim ,içtigim ,gördüklerimin de bir kısmı benim ,digerleri sizi olsun tabiki.Foto olyalrına bakacagım,dedıgım gibi makinasızlık durumu.

@sibella
sagol sibella,ne kadar içten söyledigini hissedebiliyorum.Senin gelmene de fazla kalmadı sanırım,dayan azıcık :)

didem dedi ki...

benim sade kahveme gitmisinnnnn. kiskanc Td, kiskanc Td :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

kahve anladıgım kadarı ıle kötü idi,servis ise ayrı bir hikaye :)
Senin kahven olarak kalabilir yani :)

Özgül dedi ki...

Ne mutlu sana TD, yok yok kiskanmadim, ama gibta ettim :) Ama bizleride yalniz birakmamissin güzel resimlerinle tesekkürler.
Sevgiler

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@özgül
Selamlar,
elimden geldigince paylasmaya calisiyorum ,ama korktugum basima geldi, zaten nazar degdi,cok ballandira ballandira anlattim sanirim :(

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin