Perşembe, Mayıs 11, 2006

Tatli haftasonlari!


Ben bu haftasonu icin stoklarimi hazirladim,Zynep ve Pisküwit ile Gözdem bensiz program(lar) yapiyorlar,bu aciya baska türlü katlanilmaz,ne yapalim bende kendimi cukulatalara vuracagim,onlari yiyip yutmadan bir belgelemek istedim,bu arada sag tataftakini(portakal kabugu ve baharatli olan) ve ortadaki Lindt´i acmis bulunuyorum,ikise de cok basarili.Pazartesi benden haber cikmazsa anlarsiniz artik ,cukulata komasina girmisimdir :-)

Herkese güzel haftasonlari!Benim biraz inekleme durumlarim var,haftaya hazirlik.
Selamlar,
Mr TD.

8 yorum:

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Kendime ilk commenti ben yaziyorum,

Sagdaki cukulatadan yaklasik 1 cm kalinliginda bir parca kaldi,sanirim ögleye kadar bitmis olur,Lindt´de de hafiften bir tüketim basladi.

:-)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

bitti :-)

zeynep dedi ki...

cokk komiksinnnn yine gene! deli adam!
yeme bu kadar cok bak valla, sebze ye, lahana ve brokoli yapip gondereyim sana, cok seversin.
biz sen varmissin yanimizda gibi gezecegiz, insallah guzel guzel fotograflar cekecegiz, sonra paylasacagiz, bu arada istanbul dedi ki bana, td yine gelsin, ozlemis seni.
guzel haftasonlari!

TugCe dedi ki...

Ben de dun kendımı cıkolatalara vurmustum:) Serefe:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zeynep
yok canim aralarda sebze de yerim.Yemek lafini söz olarak aldim.Ee ben özlenmiyecek adammiyim dimi ama,yaza görüsmek üzere artik.

@Tugce
cin cin!PROST!
Ben dün fondip yaptim sagdakini ,he he :-)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Ara rapor;
Gezginler dur-durak bilmiyor,ben bu yapilacak adammiydim.

Son durum,sagdaki zaten bitmisit, Lindt in yarisi bitti,Divan in da yariya yakini bitmis durumda(onun tadini cok begenmedim,krokant taneleri cok iri),diger cukulatayi amcadim daha, belki digerleri ile idare ederim.

Hanife dedi ki...

Afiyet Olsun TD..
Olmustur hatta, hafta sonu gecti, ben gec kaldim ama, neyse ...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

cok kötü gecti denemez :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin