Pazar, Mayıs 28, 2006

Sevgiyle kal Istanbulum !

7 yorum:

TugCe dedi ki...

yapma boyle iste.. :( aman ya, kalsan bi turlu kalmasan baska bi turlu..

amirah dedi ki...

i wish you could have stayed longer :( and i hope you get to go again next month .. or the month after ... ;)

zeynep dedi ki...

sevgili TD, dilerim guzel gecer yolculugun, kusura bakma, biraz kosturmacam / karisikligim vardi, pek gorusemedik, gozdelik gorevimi tam yerine getiremedim. hersey icin tesekkur ederim, gule gule git, gule gule gel.guzel bir hafta olsun :)

zynep dedi ki...

aaa.... gittin demek, olsun TD üzülme gene gelirsin hem bu sefer hep birlikte oluruz apartmanca;)
gel tabi ki;)
cok guzel 1 hafta diliyorum sana

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
Ya cok zor bir durum ama artik elimden geleni yapip bunu bir düzene,sekle sokmaya calisacagim.

@amirah
I wish i could have stayed longer ,but i had come back and learn for exams.I hope to go back to Istanbul in July again,this time ,i hope at least for 1,5-2 Months

@zeynep
evet malesef öyle oldu bu sefer,beni buruk yolladin o diyardan.Neyse bakalim artik,gözdesini seven katlaniyor,ama cok da ihmal etme.Birdahaki sefer umarim gönlümüzce gecer,ne ortaköy housecafeye kahvaltiya gidebildik,ne aksam Galata kulesine fotograf cekmeye.Valla Galataya baskalari ile gidersen küserim ona göre.Aglar ,aglar ,kusarim,zynep sahitdir burda.
Bende burda yaralarima cukulata basarim artik :( bir dahaki gelisime kadar.1000 kg olurum basina kalirim,almak zorunda kalirsin sonra.Böyle giderse zaten cati kati degil,giris katina tasinacagiz :-)

@zynep
ne yapayim burda tamamlamam gereken seyler vardi.Bir dahaki sefere daha da güzel gecer umarim.Talep olursa gelirim artik.Bak dayanamadim gene gittim gözdemi görmeye ;),onunda ters zamanina rastladi.Kismet artik.

zynep dedi ki...

yaa bak bakk:D
ağlayıp ağlayıp kusmaa aaa sen bizim apartmanımızın nadide komşularındansın (iyi söyledim demi) ehehe

sen kilo fazla alma yoksa jette taşımaz, gelmen daha uzun sürer, haydi biz güzel gezi yazılarını bekliyoruz, sonra çikolata aranjmanlarını sonra reklam yorumlarını...ooo haydi haydi:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
heheh cok iyi söyledin valla.Ne zaman nerde olacagim belli olmaz,baskasini ararsin ben cikarim sonra ;).
Bende yol yorgunuyum sabah 5de kalkip ucaga yetistigim icim,biraz sersemlestim,bugün böyle gecer yarin artik silkinip toparlanma zamani.
Isin ilginci sanirim cukulata yiye yiye kilo verecegim galiba,yediklerimde bitter oldugu icin yag oranlarida az sanirim :-)
Bu ay gezi yazisi olmaz sanirim,cünkü cok yogunup ama sehirde belki olan bitenlerle ilgiliseyler olur.Schönbrunn sarayininda cicekler acmisken bir gitmek istiyorum zaten.Bakalim artik.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin