Pazartesi, Mayıs 08, 2006

Istanbulum III


Aslinda bugün cok uzun süredir "KIL" oldugum TVdeki dedikodu,paparazzi programlari hakkinda yazacaktim ama sonra vazgectim.Bu haftaya yine güzel baslayalim istedim.
Istanbulumu ve sevdiklerimi birakip geldikten sonra,aklimda laleler bir sekilde iyice yer etti artik.Dün Burgenland,Lackenbach´da sokakta dolasirken birden yol kenarindaki laleleri görünce onlarin resmini cekmeden edemedim.Ne de olsa onlarin büyühbüyükbüyükbüyükbüyük babalari ya da anneleri Türkiye´den,Istanbul´dan gelme.Su renklerin güzelligine bakarmisiniz,insan baktikca aklina hep güzel seyler geliyor,insanin ici aciliyor,en azindan bende öyle oldu :-),sizde idare edin artik beni :-).

saglikli,sevgi ve mutluluk dolu bir hafta herkese,
Mr TD

10 yorum:

zeynep dedi ki...

yavrum TD, laleler, laleler.. biz de lale devri cocuklari miyiz..laleler, guzellikler, mutluluklar, sanslar, periler, gozdeler hep yanibasinda olsun.
sevdiklerine en yakin zamanda, sag salim kavus ve hep mutlu ol insallah.
lalenin uzerine yansiyan sen misin??

zynep dedi ki...

:D bak adaşçığım benden daha dikkatli ben de büyüttüm fotoğrafı ama göremedim, sonra comment kısmına gelince 1 kahkaha daha koptu gitti:P
ilahi ya, "çok güzel" yaşayın emi...;)
mr.TD ne kadar güzel 1 fotoğraf öyle, kolajıda çok beğendim, ellerine sağlık...Paparazzi programları hakkındaki yazını bekliyorzu en kısa zamanda...bu arada paparazzi sozlugun oldugu lınkede baktım ve orada da ılgınc seyler gordum...mesela hong-kongda "puppy teams" dedıklerını ve bence dogruda, sonra sıngle formunun "papparazzo" oldugunu...tşkler, sana da guzellıklerle dolu 1 hafta dılıyorum:=)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zeynep
güzel dileklerin icin sagol gözdem,evet biz lale devri cocuklariyiz gercekten,bu fotograflari cekerken aklimda da bu vardi zaten.Gözdelere gerek yok,bana gözdem yetiyor.
Artik bahar geldi,ortalik renklendi,insanin icinden hep güzel seyler düsünmek geliyor.

@zynep
sagol zynep,cekerken cok ümitli degildim ama cok begendigim icin sanirim güzel cikti resimde.
"Linklere" devam, tabiki,özellikle seni okudugunuda bildigimden de :-) aralara serpistiriyorum.

arzubrumendi dedi ki...

Mr.TD.
Paparizi programlarından bende iğreniyorum.Buyüzden,çözüm amaçlı olarakda evimde sadece birkaç kanalı TV'de ayarladım. Çünkü artık diğer kanalları zaping yaparken bile görmek istemiyorum...Laleler'e gelince, lale devrinin çocukları tarafından mı!!!! artık bilinmez ama sahildeki laleler ezildi ve koparıldı!!! Oysaki lalelerin biraz daha uzun yaşaması için havaların soğuk olmasını arzu ettim hep, çünkü ozaman piknik gibi bir etkinlik lale koparma şenliği şeklinde yapılamayacaktı...!!!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@arzubrumendi
en iyisini yapmissin,TR deki kanal kirliligi bu radyoaktif cöp olayini gecti.

Ben cok güzel bir zamanda IStanbulda idim,onlari en ihtisamli zamaninda gördüm, solmalarini yada sökülmelerini görmek istemezdim sanirim.

Mutfakta Zen dedi ki...

antalya'da her sey var da lale yok ve td!
var da ben mi görmedim?
gördüm de aklimda mi kalmadi?
oysa afyon'dan dönerken isparta'da yol boyu laleler vardi. istanbul'daki kadar, emirgan'daki kadar çok olmasa da yüzümü cama yapistirip onlari seyrettim.
hakikaten antalya'da lale görmedim mi ben?
(amaaan görmez miyim, gördüm tabii. hem de yabanilerini. çiçeklerini bile koymadim mi siteye? ama yetistirilenlerin de vakti çoktan geçmistir de ondan hatirlamiyorumdur, yoksa balik beyinli oldugumdan degil-dir diyil mi?)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

estafurullah, balik beyinli falan ne demek,seni nasil cin ce zehig gibi birisi oldunu biliyoruz,sen lale sezonunuda kesin bizden önce acmissindir :-)

pino dedi ki...

komşumun bana geçen yaz hediye ettiği ve Kasım ayında dikmem gereken lale soğanlarını unuttuğum için hepsi çürüdü..ankara'da lale devri falan yaşayamadım ben..
paparazziler ise bizde yasak..zaten bebelerden dolayı tv.de kısmen yasak..tv izlemiyoruz ama pek birşey kaçırdığımızı da zannetmiyorum..görüşmek üzere:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

laleye üzüldüm,artik seneye kismet,bir resmini ceker koyarsin sayfaya.
TV konusunda en güzeli yapiyorsin valla,öyle bir seyi seyretmeden önce mide hapi almak lazim.

Adsız dedi ki...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » » »

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin