Salı, Mayıs 02, 2006

Istanbulum -1


Istanbul da bu sefer gitmedigim bir kac yere de gitme firsatim oldu,bunlardan biri de Gözdem´le Sultanahmet gezimizde beni götürdügü, Cemberlitas "Erenler Kahvehanesi" yada "Erenler Nargile evi" diyeyim.Çorlulu Ali Paşa Medresesi´nin icinde yer alan ilginc bir mekan.Benim nargile ile aram yoktur,pek icmem ama mekani görmek,ve sohbet etmek icin güzel bir firsatdi.Biraz sohbet ,biraz cay, aralarda icenler nargilerinden bir cekis,etraftakileri seyretmek,onlarin bizi seyretmesini seyretmek, zor tabi yaniniza sizde böyle biri ile oralara gidersiniz haliyle dikkatleri cekiyorsunuz,bende bayagi bir hava attim yani oralarda bu sayede,he he :-).

Konservativ biri olarak klasik türk cayini tercih eden benim gibilerin disindakiler icin cok cesitli meyve ve ot caylari var,bayagi da bir talep görüyorlar sanirim.Üzellikle güzel havalarda o ic avluda oturup,sohbet etmek, o anin tadini cikarmak cok güzel.Herkese tavsiye ediyorum.Söylenecek cok sev var daha belki ama bu aralar dönüs sonrasi durgunlugu yasadigim icin biraz tutukluk var, acilincaya kadar zaten yaz gelir bende tekrar dönmüs olurum.
Herkese iyi icimler :-)

TD


p.S
Ilk Kolajdaki oturan adamlar ve asili elbise fotograflari Gözdem´e aittir,sagolsun ödünc verdi bana.

14 yorum:

zynep dedi ki...

Mr.TD, Sultanahmete gitmişken meşhur köfteden de yediniz mi:D...
yıllar oldu sultanahmete gitmeyeli...nargile cidden keyifli aslında, ben sigara kullanmama rağmen yine de hoşuma gidiyor ama yarısında kalıyor :D
iyi ki gitmişsin ve adaşçığımla tanışmıssın, bizde bu hafta diyorduk ama malum hastalık olunca haftaya kaldı...:(
sayısal oynayalımda hep beraber aynı zamana denk getırelım:D
dıger yazılarıda merakla beklıyorum...ılk kolajdakı nargıle ve külü olan fotografta guzel...tebrıkler ıkınızede:=)

sibella dedi ki...

hos geldin td'cim,biz oralardaokurken de cok meshurdu orasi:)ne cumle ama:)ben de hic icemem nargile eski sigaracilardan olmama ragmen.cileklisini bile icemiyorum yani..insanlah durgunlugun gecer td'cim,bak zaten yakinda yine gidiceksin.mutlu ol..

huysuz ve tatlı dedi ki...

hımm ben biliyorum orayı evet. bi sefer nargile içmişliğim var orda. yazın gitmek lazım bi de..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
sultanahmet de köfte olayina girmedik,birdaha ki sefere artik.
Yazilar ve fotograflar cok yok bu sefer,cünkü hem fotograf makinam yoktu , hemde genelde arkadas,akraba ziyaretleri ile gecti.Ama anilar var tabi, izlenimler ,onlar yakinda.

@sibella
evet , o bir tesselli tabiki.Ayni dilekler senin icinde.

@h&t
biz gittigimizde süper bir hava vardi,gercektende disarda oturmanin havasi baska.

Cerise dedi ki...

Bu aralar çok kişiden duyuyorum Sultanahmet'in methini. 14 gün sonra gidilecekler listemde ilk sırada :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@cerise
niye 14 gün bekliyeceksin ki, bu hafta sonu hemen git dimi yani, hehe saka saka,hadi dayan iki hafta kaldi surda.Simdiden ikinize iyi eglenceler.

arzubrumendi dedi ki...

Dear Mr.TD.:-))
Bendenizde o nargile evini biliyor. Ünv. birkere gitmiştim. Nargileyi ve tütün türevlerinin hiçbirini sevmiyorum ve içilmemesinide şiddettle tavsiye ediyorum...!!! Zeynep'in resimleri olduğu çok belli... Onada söylediğim gibi bu resimler yaşıyor...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@arzubrumendi
ne yani bizim resimler ölümü :-)
iyi tamam tamam,artik resim falanda koymayiz sayfaya

arzubrumendi dedi ki...

yapma TD...
Öyle demek istemedim... senin resimlerde çok güzel, ama zeynepinkiler de yaşam var, sanıyorum potre çekmeyi çok sevdiği için yada ben içinde ifade olan resimleri çok seviyorum bilmiyorum öyle birşey işte.. Cümle çok uzadı birtürlü toparlayamadım, ümit ederim anlaşılmıştır...!!! keh..keh..:-))

zeynep dedi ki...

hehehehe askolsun TDcim, yavrum, bak arzu'ya neler demissin ::)
sekerim kadin kadinin dilinden anlar, ben kadin gozuyle cekiyorum, sen erkek..eee haliyle benimkiler farkli cikiyor ahahahahha, saka saka, arzucugum, ben seni cok iyi anliyorum, ben kesinlikle bir portre ve duygu fotografcisiyim :) guzel sozler icin herkese tesekkurler. tdcim, yavrularin yavrusu, senin fotograflarin da cok guzel, ellerine saglik! ne guzel bir gundu ahh ahh......
hemen gecti :(

TugCe dedi ki...

Ben de cay istiyorum..Ama ben cayi kocaman bardakta sevenlerdenim..
Bu arada recent comments ben de yukledim;)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
bende büyük bardakta iceri ama ince bellidekinin tadi bir baska oluyor.

Mutfakta Zen dedi ki...

içimden söyle bir:
ayyyyyy caniiiiiim çekmek geldi.
zeynebim demis ya kadin kadinin halinden anlar. adamlar da olsa olsa suratlarini burustururlar.. kadinlar neden bu kadar anaçtir anlamasi zordur ama öyleyiz be birader.
(nerden çikti bütün bunlar dersen iki gözüm önüme aksin ki bilmiyorum, sadece içimden geldi)
ben
yani o

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@mutfaktezen
tijencigim hosgeldin,nerden ciktigi önemli degil,gönlünden gelmis sonunda ,önemli olan o.Sanirim iyi bir seyler söyledin :-)

Bir dahaki sefere hep beraber gideriz oralara artik,tam takim :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin