Salı, Mayıs 30, 2006

Hamburg

Eski resimleri karistirken Hamburg´a gittigimde cektigim resimler aklima geldi,eski kamera ile cekilmis,ama idare edin artik.Deniz olan her yer sanirim ayri bir güzel oluyor.Cok detayli bilgi veremiyorum bu sefer kafam biraz dolu,basim kalabalik,ders durumlari,etc bu aralar,o yüzden commentlerde de biraz gecikme olursa kusura bakmayin simdiden.
Hamburg ile ilgili bir link olrak burasi var,güzel bir site.
Iyi gezmeler.

Mr TD

Not:Fotografin üzerine klicklediginizde tüm resimlerin bulundugu sayfa acilacaktir.

11 yorum:

arzubrumendi dedi ki...

Selam Mr.TD.

Bendeniz bu hamburg resimlerini nasıl bu şekilde yayınladığınızı merak ediyor. Çok hoşuma gittide...
müsait olunca bilgi alayım lütfen:-))
thks.

zynep dedi ki...

Mr.TD bence resimler çok hoş, ben beğendim, sadece vaktin olunca o resimlerin hamburgda nerelere ait olduğunu yazarsan, malum detaycıyım yaa:D
ama tabi ki once ders, iş, hayat gelir...;)
sana super kolaylıklar bu aralar ve kendine dikkat et:)

arzubrumendi dedi ki...

Mr. TD. Biraz araştırdım ve kendi başıma birşeyler buldum...
Flicker acc. var benim. Flash Slide show'a girdim. orada cod çıktı. username'i değiştir diyor. Orayada kendi username mi yazdım ve başka bir cod çıktı. Oradakini aldım diğer cod da username olan bölüme ekledim. Ama başka insanların resimlerini göstermeye başladı.
Çok becerksiz çıktım ben...:-((

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Günaydin ,
sabah bir bakayim hareket varmi diye dedim.Masallah hemen gelmissiniz.

@arzu
http://blogger-templates.blogspot.com/2005/09/flash-slideshow.html
sayfasindaki koddaki yere kendi flicker numarani yazacaksin,o numarada kendi sayfana gittiginde xxxx@XXX mesala benimki asagidaki adrese bakarak 44009362@N00 ,sende kendi adresini yazarsan problem olmaz.

http://flickr.com/photos/44009362@N00/156629685/

@zynep
Günaydin,
Sen aslinda benim detayci insan oldugunu biliyorsundur herhalde,azmi yazdin pisküwitle sen okursun diye linkler :-)daha önce,bu sefer hic yazi da yazmayacktim ama dedim beklerler simdi,valla o yüzden koydum iki link. ,unutmadim tabiki;
http://flickr.com/photos/44009362@N00/ adresinde ufak aciklamalar da var.Beli yardimci olur.

Iyi günler diliyorum ikinizede sabah misafirleri :-)

TugCe dedi ki...

Gunaydinlar efendim:) Beni de goturun HAmburg'a:) simdi serindir orasi..burasi cok sicak:)

zynep dedi ki...

ee gelcez tabe:P apartman komşumuz değil misin aşkolsun, sabah kahvesine geldik, birazdan da komşular uyanır heuheuheue:D hep beraber bol keyifli sohbetler ederiz:)
sana bol şans derslerinde, haydi çalış sen:D

zepzep dedi ki...

ben hamburgu gormedim ama gormedigime de pisman olmadim simdi bu fotolari gorunce sevgili td.
flickr flash slideshow super olmus, eline saglik. iyi calismalar , kendine dikkat et :)

TaTlı CaDı dedi ki...

hamburg'a ben de günübirligine gitmiştim sevdim orayı.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

beyin kaynatan bir haftadan sonra sonunda size cevap verebiliyorum,kusura bakmadiniz umarim.

@tugce
serindir ki ne serindir hemde,ben kazakla oturuyorum valla

@zynep
apartman sakinleri sagolsun,iyki vsrsiniz :-)

@zepzep
bu zaten bir deneme idi,aslinda cok güzel bir sehir;
slideshow fena olmadi , ilerde biraz daha düzeltecegim.

@tatlicadi
hosgeldin tatli cadi,
bencede güzel bir sehir,özellikle liman bölgesi

Hanife dedi ki...

Kac defadir aciyorum burayi ama ben goremiyorum:(((
Cok da merak ettim..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

http://flickr.com/photos/44009362@N00/

:)
TD

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin