Pazartesi, Mayıs 15, 2006

Bir "Sevgi" fotografi!

Bahar geldi, yaz geldi derken,bir gün günesli ,öbür gün kapali ve serin,artik iyice sersemlestik,insan ne giyecegini,disari cikarken yanina ne alacagini bilemiyor,acaba Cabin-case alip mi ciksam diye düsünüyorum,icine tshirt,kazak,yagmurluk,sandalet,sapka,semsiye,....
Havalar yine serinledi,aklima Paris deki cektigim bir fotograf geldi,aslinda bir sevgi fotografi bence,bakarmisiniz,nasilda özenle örtmüs battaniyeyi,sanki "aman burasi da acikta kalmasin,üsür yoksa güzelim" der gibi.Kesin aralarda camdan bakip , kontrol de ediyordur,battaniye kaymis mi diye :-).Serin havalara da uyuyor diye paylasayim istedim sizinle.

Herkese bol,günesli,sevgi dolu günler.
Mr TD

14 yorum:

zeynep dedi ki...

ay nedense uzerime alindim heheheh
ben de arabamin uzerine battaniye orterim de dermisim :)
haydi TDcim cabin caseini hazirla, icine cikolata doldur :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

cin gibisin valla.Cantaya koyacak pek bir sey kalmadi, yuttum onlari :-)

zynep dedi ki...

kesinlikle sevgi:D demek ki dünyanın heryerinde arabasını seven böyle yapıyormuş, sadece ülkeme has değilmiş:D
bence bu tip havalarda lahana gibi giyinmek lazım ama sonra sicak olunca kötü oluyor taşıması ya da en güzeli kocaman 1 çanta ve taşıyan bulmak ehueheu

Cerise dedi ki...

Ay canııım :) Yasık o arabayaaa üşümesin :)

Aysin dedi ki...

TD cim sukur kavusturana.:))Hava durumundaki dengesizlik seni bunaltmis galiba:))

Bak Zeynepler bulustu ne guzel oldu degilmi...Ben sana diyorum sende Amerikaya gel diye...Sevgiler...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@aysin
ya nasil bulustular ama di mi,bensiz hem de,buna karsi benimde aslinda bir amerika ve avrupa turuna cikmam lazim ama simdi lotto olayina girmem lazim,yoksa cok zor.
Senin davetin icin tekrar tessekkürler :-)

Mr TD

zeynep dedi ki...

aysincim buradan sizin de td ile bir bulusma tasarladiginizi gordum,,olmaz olamazz :) ben de gelicem bana ne bana ne :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zeynep
herhalde,sensiz gidermiyim ben lütfen yani,böyle bir seyi düsünmene bile bozuldum acikcasi.

TugCe dedi ki...

Cok SIRINMIS:)

pino dedi ki...

pek çok şirinmiş:))

Aysin dedi ki...

Td kusura bakma ama cok doneksin..Sen demedinmi bana onlar bensiz geziyorlar bizde beraber gezelim diye..Yani askolsun..

zynep dedi ki...

hehhee sabah sabah güldürdünüz beni:D, ya bu araba kaç kişilik 5, gezin işte 3 kişi olmaz mı:)
şöför kim olacak diye sorayım mı, kih kih....
sevgiler...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
öyledir ablasi,cok sirin,garibim üsümesin :-)

@pino
siz commetlerinizden kopya cekerseniz bende öyle cevap yazrim;
öyledir ablasi,pek cok sirin,garibim üsümesin :-)

@aysin
iyi bakalim, daha neler duyacagiz,sen hocana bunu dedin ya,artik bilmiyorum...

@zynep
sen de ortaligi karistiyorsun iyince,sattim o arabayi kardesim,yok artik,aaaaa :-)

zeynep dedi ki...

tamam tamam apartmana bir de kirmizi cift katli otobus tahsis edelim bari, bu boyle olmayacak, herkesin gonlu olsun!
bu bilmemkac tane kullanici online isi de pek tuhaf, izleniyormus gibi hissediyorum resmen. acaba su anda bu sayfada kimler var mesela..hmm..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin