Pazar, Mayıs 14, 2006

ANNEME!


Bugün Anneler günü,normalda hafta sonlari posting yapmam ama sanirim böyle bir günde birseyler yazmak istedim.
Bugün sabah uyandigimda annemi telefonla arayip da onun sesini duydugumda yüzüm gülü yine,sonra kalbim acidi yine,annemden,babam,ailemden,sevdiklerimden uzak olmak,bana ihtiyaclari oldugunda yanlarinda olamamak,benim onlara ihtiyacim oldugunda yanimda onlari bulamamak gercekten zor.Kalpleri ile hep yanimdalar tabi ama yine de.Belki bu benim hayatimin zor bir asamasi,yasanmasi gereken,sonunda tekrar kavusmanin oldugu bir yol.
Insanin annesinin,sevdiklerinin sesini duymasi bile nasil bir mutluluk kaynagi benim icin bir bilseniz,belki o yüzden hafta birkac defa ararim,ben arayamazsam, o "senin sesini özledim oglum,dün gece iyi uyuyamadim,iyimisin,bir problemin varmi" diye arar beni.
Ayni sekilde ben de hissedirim onun sıkıntısini,sabah ilk isim onu aramak olur ,"annem" derim ona,"nasilsin, icimde bir sıkıntı var ,keyfin yerinde mi senin?" diye ben sorarim.
Bu yaziya güzel bir fotografimizi da koymak istedim,ama yanimda olmadigi baska olmadigi icin asagidakini kullanacagim.

Aslinda cok sey yazmak istiyordum,uzun bir yazi,cocukluk anilarimdan bahsetmek,ama sanirim,uzatmamam benim icin daha hayirlisi,yoksa gözyaslari harekete gecmeye hazir bekliyorlar.Belki ilerde yazarim.

Uzun lafin kisasi;
Annelerin en güzeli,en sevkatlisi,en sicak kalplisi,en hamarati,.......
Anneler günün kutlu olsun!Seni seviyorum ANNEM!

Oğlun,
Mr TD!


p.S Bu vesile ile tabiki tüm annelere de,kendini öyle hissedenlerin de,sevgilerimi yolluyorum.Tabiki herkesin kendi annesi en güzeli,en sevkatlisi,en sicak kalplisi,en hamarati...

12 yorum:

TugCe dedi ki...

Son 3 yıldir, ben ilk defa turkiyedeyim anneler gununde..O yuzden benimicin ozel oldu..Yine de uzulme sen, ne mutlu sana ki, annen ne olursa olsun bir yerlerde..Hic de olmayabilirdi, dimi;)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

evet, en büyük teselli bu zaten , sükretmek lazim,sevdiklerimizin , ailemizin, simdilik uzakta da olsalar bizimle olduklarina.Onlarin saglikli oldunklarini bilmek bie insan icin büyük bir tesselli :-)

Özgül dedi ki...

Ne tatli yazmissin, benim annem yanimda hemen üst katta oturur, eger ayri kalsam hasretine dayanamiyacagima eminim. Ne güzel senin icin, üzülme telefonla sesini duymakta cok güzel birsey. Annenin ve bütün annelerin anneler günü kutlu olsun.
Sevgiler

E.L.I.F dedi ki...

Uzakta olunca insan daha bir yogun hissediyor sevgisini...Bitmek tukenmek bilmeyen, her gecen gun buyuyen ozlem duygusu ayri bir anlam katiyor boyle gunlere dahasi cok sey ogretiyor insana...Zaman zaman zorlasa da bu duygulari hissetmek de cok guzel Mr.TD...En kisa zamanda kavusmaniz, kavusmamiz dilegiyle...

zeynep dedi ki...

sevgili TD..ne kadar icten yazdigin, yazini okuduktan sonra tuylerimin goruntusunden anlasiliyor,,,anneciginin anneler gununu ben de kutlarim ve diger butun annelerin ve gelecegin annelerinin da hatta..
Anne'ne ANNEM diye hitap etmen ne hos, ben de bir gun bir cocugum olursa bana oyle hitap etsin isterim..
uzakta olmak kotu annenden, ailenden, sevdiklerinden, ancak sartlar boyle gerektiriyorsa, yapacak cok az sey var, onlari sevmeye ve ihmal etmemeye devam etmek gerek...sen bunu ne guzel yapiyorsun..helal olsun sana...aglama sakin, hic yakismaz..annecigin de uzulur hem sen aglarsan, o yuzden aglama..al bak seker aldim sana.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@özgül
idare etmeye calisiyorum,birazda polyanacilik yapip,az kaldi surda diyorum.
Güzel dileklerin icin sagol.

@E.L.I.F
olayi cok güzel özetledin,hepimize en yakin sürede sevdiklerimize kavusmamiz dilegi ile,
TD

@zeynep
sagol sevgili gözdem,sanirim insanlari yasatan,ayakta tutan sey sevgi,verilen deger,ilgi.Eger ben de bunu karsimdakine hissetirebiliyorsam ne mutlu bana.Özellikle güzel ve temiz kalpli ,senin gibi bir kisiden bunlari duymak cok daha özel.



p.S Bize niye böyle iltifatlar yok diye soran olursa,bu da gözde farki artik ,idare edin:-)

zynep dedi ki...

TD merhaba, biliyorum geç oldu ama ben buralarda yoktum biliyorsun, ajanlarına sor;)
annenin anneler gününü kutluyorum ve iyi ki o fotoğrafı çekmişler ne kadar güzel ve özel 1 an...
daima sevdikleriyle olsun annen ve tüm anneler...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Güzel dilekleri icin sanirim asla gec degil,senin nerlerde oldugun cok iyi biliyorum ,hehehe.
Böyle daha fotograflar cok var da,yanimda degil malesef.

Tüm dileklerin icin sagol ve ayni sekilde ben de sana güzellikler diliyorum.
Pisküwit e selam.

Hanife dedi ki...

Merhaba TD,
Ne kadar guzel yamzmissin gercetne. Ben de gecen sene baslamistim boyle boyle uzun uzun yazamaya, ama dayanamadim sonra, agladim hep, ayri kalanlar bilir bu duyguyu. Arada binlerce, onbinlerce demeli aslinda kilometreler olunca... Bogazin dugumlenir konusamazsin hatta..

Annenin ve tum annelerin anneler gunu kutlu olsun..
Ege'nin tombik fotosunu gordun mu abisi?? Son yayinladigimi? :)))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

:-)
selam hanife,
bazen yazmak biraz zor oluyor gercekten ama ona güzel bir süpriz yapacagim yakinda,sevinecek kesin.
ege nin resmine bakmaya gidiyorum hemen :-)

sibella dedi ki...

cok guzel yazmissin td'cim,cok icme dokundu,ben de senin gibi hissediyorum..gecicek bu donem ve biz annelerimize kavusucaz:)sevgiler

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sibella

evet,zaten insana güc verende bu sanirim,sonunda mutluluk ve kavusmanin olmasi.
:-)
TD

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin