Pazartesi, Nisan 10, 2006

Seker kiz Candy!

Bu önümüzdeki biraz anilara seyahat edelim diye ufak bir arastirma ile eskilerden secmeler yaptim.Bakalim kimler hatirlayacak?



Bu yetmez diyenler icinde ,buyrun1;
buyrun2.

Herkese güzel günler :-)
TD

20 yorum:

Aysin dedi ki...

Iyiki varsin.:)
Ilk ise girdigim zamanlarda bana is arkadaslarim Seker kiz adini takmislardi:))

arzubrumendi dedi ki...

Gunaydın TD.
Şeker kız Candy, cuma akşamlarımın vazgeçilmez çizgi filmi idi. Akşam saat 7:00 olunca her neyapıyorsam bırakır, TV'nin karşısına geçer izlerdim. Anthony ile aşklarına bayılıyordum.:-)
Teşekkürler beni o günlere yeniden götürdüğün için. Artık bugün tüm gün düş kurarım...
selamlar...

seker kiz candy dedi ki...

watasiva candy!
ben de boyle cizgili elbise istiyorum, bana kirmizi cizgili elbise al TDcim
gunun guzel gecsin!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@aysin
valla niye seker kiz diyorlar diye bir posting yaparsin artik, ac olayi biraz :-)

@arzu
benim kalimda kalan teklerlemede:
"seker kiz candy Anthony ile evlendi ,bunu gören Lisa kiskancligindan geberdi" gibi birseylerdi :-)

@seker kiz candy
not aldim seker :-)

Aysin dedi ki...

Hey allahim sana lafmi yeter...Belki yazarim guzel fikir dogrusu:))
O tekerleme nerden kalmis aklinda yaa cok guldum vallaa,gercekten oyle bir sey vardi...

zynep dedi ki...

:)
bende hatılıyorum o tekerlemeyi hatta belki günün birinde birileri tekerleme ile ilgili posting yapar :) bir fikir daha:D

nasılda kocaman gözleri var değil mi bide ağladı mı...
ama ben severdim candy'i... animasyon başarılıydı bana kalırsa:D

Aysin dedi ki...

Bencede basariliydi Zeynep'cim..Mr TD nin verdigi linklerde ilk iki bolumu izledim cok eglendim.:))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@aysin
sen bu saatte neler yapiyorsun bakiyim , hadi dogru uykuya,yarin okul var :-)

@zynep
yapsinlar valla posting ,ben yoruldum valla :-)

Animasyon basarili idi , öpüsme sahnesi de vardi Anthony ile,ormanda biryerde miydi ,tam hatirlamiyorum,ama ilginc bir sahne idi,bunu iyi hatiliyorum , hehehe kacmaz tabiki :-)

Aysin dedi ki...

Banane banane ben Candy izliyorum yaa yatmayacagim:))
Izlerken cocukluktaki zevki alamasamda yinede keyifle izledim..Uzerinden O kadar zaman gecmesine ragmen sesler degisik geldi..:)Ilk basta alistigim sesleri duymayi bekledim galiba:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@aysin
iyi bakalim, o zaman uslu uslu seyret.

dentista dedi ki...

bayagi bir zamandir blog blog gezmekte olan bir kucuk cezve olarak blogunuzu yeni fark ettim ve keske viyanaya gitmeden once fark etseydim diye esefle soylendim.bir erkek olarak sizin de candy izlemeniz takdire sayan dogrusu...clementine de izlermiydiniz?

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@dentista
hosgeldin diyeyim o zaman.Gec olsun da güc olmasin,arkadaslarina tavsiye edersin artik bundan sonra viyana ya gideceklere.
Ben kücükken cok tv seyredermisim herhalde, ya da aralarda baktiklarim aklimda cok iyi kalmis öyle diyeyim.
Clementini de hatirliyorum ama o biraz daha sinir bir tipdi :-)

sibella dedi ki...

delight'cim delight'cim..ben asiktim bu cizgi filme ya,cok kucukken izledim mi bilmiyorum ama ben buyukken izledim her gun hergun,universiteye hazirlandigim sene,bi de oturur aglardim ya...cok guzeldi cok,yine verseler yine izlerim valla..bu arada kellyler hic duymamis bile,buralarda vermiyolar boyle seker seyler herhalde..bi de cicek kiz vardi hatirliyomusun,hani papatyasi donerdi,kiyafetleri degisirdi falan,o da kocaman gozluydu..

ay iyiki varsin ne diyeyim..cok guzle oldu,aksam geliim de izliim ben diger linklerden:0)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sibella
sagol canim,belli ki sen büyük bir hayraniymis onun,ingilizler bilmez öyle seyleri ,bu konuda cahil kalmislar hehehe.
en büyük Türkler!

dentista dedi ki...

rica ederim,clementine sinir bi tip degildi,sadece cocuklar icin pek uygun olmayan alt yapisi olan psikopat fransizyapimi bir cizgifilmdi.(onu devamli seyreden bizim nesil iflah olamadi zaten)
bu arada candy ile opusen anthony degil terry idi.(yada tam karizma olsun derseniz nam-i deger Terrius Granchester...)
tekrar hosbulduk

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@dentista
valla erkek adlarini aklimda tutmamisim , demek ki önemli gelmemis, candy yeter :-)

sibella dedi ki...

Sevgili TD'cim,simdi buyuk bir zevkle izledim..hatta kelosh benle dalga gecti,hem guldum hem agladim diye...cok guzelmis cidden ya,acaba bunu gunluk bir dizi haline getirsen sen,son bolumleri bitene kadar nasil olur..ben keyifle takip ederim :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sibella
valla eger ilerde rastlarsam yine koyarim tabiki sayfaya.Sen bu hafta kopacaksin demek :-)

FB dedi ki...

Ben de en cok Seker kizi ozlemisim. Ne guzel oldu sarkisini da duymak. COK SAGOL.
Figen

Adsız dedi ki...

Very cool design! Useful information. Go on!
sverige tamiflu Tamiflu rezeptfrei tamiflu grippe influenza Argyle sweater vest information on the medison tamiflu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin