Cumartesi, Nisan 01, 2006

Önemli not !

Bir süredir düsünyordum nasil söylesem bunlari size diye,icimde biraz buruk aslinda,ne de olsa 5 ay gibi bir süredir beraberiz,en iyisi bunun icinde size bir kart hazirlayayim dedim, bazen bir resim , bin satira bedel oluyor.Karti hazirlamam da oldikca zamanimi aldi dogrusu,dogru sözleri ve resmi bulmak kolay olmadi ,ama sanirim en azindan aklinizin bir kösesine yer edecek ve beni hatirlayacaksiniz zaman zaman.Karti okursaniz beni de mutlu etmis olacaksiniz.

Iste hazirladigim karti burda görebilirsiniz ,

Mr.TD

10 yorum:

Aysin dedi ki...

Ayni zamanda da cok giciksin.:)

mest woman dedi ki...

heheheheh ben unutmustum bugunun 1 nisan oldugunu, super olmus :))))))
artik seneye ben sana saka yaparim artik!

Oya Kayacan dedi ki...

Günde milyon mu artıyoruz nedir, dedim ki oh be bir eksik işte sonunda... Tuh, 1 Nisan'mış. Şimdi senin için yaptığım karta bakamıyacağına göre... (Hoop hop kardeş, nereye gitmiyormuşsun?)

gayri_ihtiyari dedi ki...

deli

Pinar dedi ki...

Karta yorum yapmiycam (cunku tahin etmistim, cinim bennn), ama Banu'ya onerdiginiz telefonlu programi kullandim cok sevdim onun icin tesekkur etmeye geldim. Iyi hainlikler...

TugCe dedi ki...

Hehe..TD sen cok tali bir insansin...
(1 Nisaaaaaaan)

zeynepyemekbiz dedi ki...

Bloglar arasi hainlik yarismasi baslatacagim senin icin.
Bende nasilsa 1 nisan gecti diye dusundum, zira sizinle saat farkimiz 8 saat halen...
Hain Ustad T.D.

:)))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@aysen
cok ayip insan hocasina öyle dermi.
Yaz bakalim tahtaya 100 kere;
²benim hocam süper"

@mestwoman
hihihi, ben hatirlatirim böylece.
Aman sen saka yapma elin agirdir :)

@oyakayacan
iste böyle zaten , hemen yoklugumdan istifade ,tamam tamam.Bir süre ortalardan kaybolunca yazarsin yine böyle :-)

@gayri ihtiyari
bu sayede normalde blogumu okuyupta comment yazmayanlar da ortaya cikmis oluyor,iltifat icin tessekürler.Deli olmaz g+üzel bir sey :-)

@pinar
selam Pinar,evet cok cinsin sen, "ben ve kisiliklerimin" ,siz demissin de ,kullandigi program fena degildir,anlasilan sende kullaniyorsun :-)
Sohbet ,muhabbet oldukca hatirlarsiniz beni artik.

@tugce
iyi tamam ,tali den kastin deli mi, tatli mi ama , iyi bir sey herhalde.Nasilolsa saka diye söylemissin.Sen git cukulata ya :-)

@zeynepyemekbiz
o kadarda hain degilim canim,abartiyor herkes.
Haftaya güzel seyler yazarim size ödesmis oluruz.
Siz bana konulari bildirin ben yaziyim ,ne olacak.

Özgül dedi ki...

sansim varmis diyeyim :) bir gün sonra okudum :) tatli bir saka olmus.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@özgül
birseyler yapmasaydik, adimiza yakismazdi sanirim :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin