Perşembe, Nisan 13, 2006

Jetsons (Jetgiller)

Kücüklügümde hayranlikta seyrettigim cizgifilmler arasinda Jetgillerin teknolojiye olan merakim dolayisi ile ayri bir önemi vardi.Robotlar,ucan arabalar,isinlama aletleri,yemek makinalari,...

Bu sefer video koymadim sayfaya ama, komlpe bir bölümünü seyretmek isteyenler,25 dk civari sanirim ,burdan seyredebilirler.Ilk baslangicta yükleme islemi zaman aliyor,gerekirse "pause" yapip önce yükleyip,sonra seyredin.Yazdigina göre bölünün adi"The Jetsons 108 - Rosey's Boyfriend".

Ailede kimler vardi bir hatirlayalim, George Jetson,Jane Jetson,Elroy Jetson,Judy Jetson,ev robotlari Rosie,köpekleri Astro ve türü bilinmeye diger bir hayvani Orbitty(kedinin gelecekteki hali,Hürremin torunun torunun torunu gibi).
Oturduklari apartmanin teknik servis elemani Henry Orbit ve robotu Mack, son olarak da Geroge´un patronu Cosmo Spacely.Bunlarla ilgili kisa bilgiler iceren sayfalardan biri bu.Jetgillerle ilgili sayfalara bakarken bir de bu sayfaya rastladim,filmden alinma orjinal kareler ve cizimleri satiyorlar,fiyatlara dikkatinizi cekiyorum.

Herkese iyi günler!
Mr. TD

11 yorum:

zynep dedi ki...

günaydınlar herkese:)
bu çizgi filmlerden konuşmak sanıyorum hepimizi keyiflendiriyor, tşkler...
ben bu jetsonları cok hatırlamıyorum nedense...
ve bir arkadasım tesaduf olarak 1 site adresi gondermıs orada tum cizgi filmler var :) http://www.realfiesta.com/anime.htm
gorusuruz...:D

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

jetsonlari herkes bilmez,insiderler bilri hehe,senin bildiklerinde gelir yine merak etme.
linkine bakacagim simdi.
sana da günaydin.

zynep dedi ki...

gelir değil mi mrTD kih kihh....:)
neyseki öncekiler bildiklerimdi yoksa ben nerde yaşıyorum, nasıl 1 çocuktum diyecektim:D hehehe:D

TugCe dedi ki...

Bi turlu Jetgilleri seven birini bulamamistim, ne kadar sevindim bu yaziyi gorunce..Herkes, "aaa, ben onu sevmezdim" diyordu:) Yasasin!
Ben de cok severdim hatta hala daha televizyonda gorunce hic durmam izlerim:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
gelir gelir,istek parcasi da alinir icabinda, varsa söyle, su önümüdeki dönem internetle pek temasim olmayacak ama,ilerki tarihlerde de yerine getiririz.

@tugce
tugce sen bakma onlara,onlara anlamazlar böyle seylerden.Hadi sen Astro´yu alda , yürüs bandinda gezmeye götür biraz :-)

postingdeki linkde tam bir bölüm var, otur seyret bari.

dilayra dedi ki...

jetgiller... bir zamanlar en sevdiğim çizgi film..
en hoşuma giden olay anne jetgil'in uzay arabasından indikten sonra bir düğmeye basarak o arabayı bir pudra kutusu haline getirerek çantasına atmasıydı. park sorunu mu?? o da ne:)))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@dilayra
evet ya , o katlama olayini hic anlayamamistim, tamam mekanizma olrak katlanmasi mümkün ama agirligi ne oluyor diye düsünüyordum.

Aysin dedi ki...

Bu cizgi filmide cok severdim..Galiba eski filmlerin hepsini seviyorum:))
Bende en cok anne Jetgilin saclarini makinaya girip saniyede yaptirmasini,birde istedigi kiyafeti hemen giymesini severdim...Ise giderken kiyafet yuzunden gardrobun onunde bunaldigim zamanlarda bazen keske benimde olsa diye dusundugum zamanlar olmustur heheh:))

Cerise dedi ki...

Ah ah babalarinin arabasi bond cantaya donusuyordu :) Ben ne zaman park yeri bulamayip donup dolassam hep aklima gelir o goruntu!
Bu arada mrtd sen hangi doktora gittin word verification icin? Benim de gitmem gerekecek :P

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@aysin
simdi durmuyorsun peki dolabin önünde saatlerce :-)

@cerise
hehehe salgin var galiba,yakinda diger bloglarada bulasir kesin,karantina durumuna gecsem acaba :-)

TugCe dedi ki...

izledim simdi:)ozlemisim, cok cok sagol:)
ben de bi video koydum:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin