Cumartesi, Nisan 29, 2006

Istanbulum...

15 yorum:

zeynep dedi ki...

sevgili TD,
cilgin TD, cici TD, yavrum TD , bu guzel kompliman icin tesekkur ederim..iyi ki geldin, iyi ki gercek hayatta da seni tanima imkani buldum. istanbul da sana umarim iyi davrandi bu sefer, biliyorum gidisler hep cok zor, ama seni kisa sure icinde yine buralarda gorecegimizi bilmek insani mutlu ediyor. hosgeldin.
gule gule git, gule gule gel.
biz istanbulla birbirimize iyi bakariz, hic merak etme..

SIBELLA dedi ki...

allah kavustursun delight'cim..dilerim bu yakinda olur..ama viyana da TD'siz kalmasin:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zeynep
sanirim dönüslerdeki tek teselli bir sonraki gelisin düsüncesinin insana verdigi mutluluk.
Sen merak etme diyorsun ama ben yine de gözümü pek ayirmiyim,senin gibi gözde bulmak zor haliyle :-)

@sibella
sagol sibella,dönüsler hep böyle buruk oluyor ne yapacaksin.Umarim snede yakinda bir vatan ziyareti yaparsin,ben de sein icin bunu diliyorum, cünkü ne kadar uzun süredir bunu istedigini biliyorum.Belki bir gün hep beraber toplaniriz Istanbul´da.

TugCe dedi ki...

Gidisler hep huzunlu oluyor nedense...Ben o yuzden hep bir yerde sabit kalayim istiyorum..dolasip durmayayim..Bir yere alisma sistemim altust olmus durumda da..Amerika ya yolun duserse de, ben burdayim..

Burcuk dedi ki...

Mr. TD, en azindan gidip gormus oldun, bir havasini cektin icine...ben kac aydir gidemedim, bu aralar iyice bir homesick hissediyorum:( Neyse, gunluk telas icinde gecer yakinda...

Aysin dedi ki...

Hosgeldin TD..Donusler zor olsada..Inan senin adina cok sevindim ...Gidip sevdiklerini gordun ya oda yeter insana ...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
davetin icin sagol,kimbilir belki Türkiye de görüsürüz hep beraber :-)

@burcuk
gecmese de zaten,bir sonrakini düsünüp biraz moral bulmaya calisiyor insan,o yüzden aralarda pek gitmiyordum Türkiye ye,ama zamani gelince de geliyor,insan kosa kosa gidiyor,dönüs zorda olsa.

@aysin
:-) ,zaten insan onlardan bir sekilde güc aliyor,yoksa zor yani,di mi?Sevincimi paylastigin icinde ayrica tskler.

zynep dedi ki...

hoşgeldiniz viyana elçimiz, sayın Mr.TD:) İstanbul sana çok iyi davranmış, çünkü melekler vardı orada, iyi ki gitmişssin bencede:)
ben ankara da olmama rağmen istanbula da, gözdene de iyi bakarız merak etme:)
umarım en kısa zamanda apartmanca soyle guzel bir toplanma ayarlarız...ben artık her hafta sayısal oynayacagım:D
tekrar hoşgeldin...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
öyle oldu valla,ama ben iyi davranilmayacak adam miyim,di mi ama :-)

Maddiyata gelince;
evet bu baska türlü olmayacak yoksa, sayisal , loto,toto olaylarina dalmak lazim.

slmlar
TD

TugCe dedi ki...

Insallah valla..Olabilir yaz boyunca:D Hayat surprizler ve tesaduflerle doludur;)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
büyük bir blogcular sempozyumu yaparuz artik :-)

Mutfakta Zen dedi ki...

senin bu gözden de çok alem td!
bana diyor ki onun gözdesi benim (ben sanki bilmiyorum) hemi de tepene oturtmaktan falan bahsetme, pisman olursun. ben de gelen sen ol gülüm dedim. iyi demis miyim?
tijen
(artik word verifikasyonunu kaldiriyoruz...)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@mutfakta zen
öyledir, bir tanedir o,ne yapalim.Iyi demissin sende bu arada.

Bu arada bende word verifikasyonunu kaldirdim.
slmlar
TD

Adsız dedi ki...

Webmaster cok tesekkurler...

Selamlar Melek

Mr_TD dedi ki...

rica ederim Melek :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin