Salı, Nisan 25, 2006

Istanbul calling...

Baktım herkes benden habersiz organizasyonlar yapıyor, geziyor ,bu olaya bir dur demek içinde bende topladım bavulumu düştüm yollara.Eee buralara kadar gelmişken sevgili Gözdem’le de buluşmamak olmaz dedim.

Sultanahmet’de buluşup,sohbet ettik, bol bol resim çektik, bazılarınızın kulaklarını çınlattık bu arada.Lalelere bakmaya ,resimlerini çekmeye doyamıyor insan.Zeynep zaten sayfasında bu resimlerin bir kısmını yayınlıyor.
Sanki yıllardır tanıyormuşuz gibiydik birbirimizi. Laf lafı açtı,çaylar kahveler içildi,yemekler yendi,sanırım İstanbul’da bu sefer bize iyi davrandı,muhteşem bir hava vardı , pırıl pırıl bir gökyüzü ,baharı karşılayan bir İstanbul’du o gün.Ayrılık zor oldu,bu ilk buluşma idi ama sanırım sonuncu olmayacaktı. Bu kısa İstanbul ziyaretimin en güzel ve önemli anısıydı bu buluşma. Sohbetin tadı damağımda kaldı dersem yanlış olmaz.Bu resmi çekende de tabiî ki Zeynep,ben de onun yedek kamerası ile birkaç kare fotoğraf çektim ,ilerde yayınlarım belki.İstanbul’da internetim çok kısıtlı olduğu için bu olaylara sonra döneceğim,şimdilik 2-3 günde bir emaillerime bile bakabilmek büyük başarı benim için.

Sonuç olarak bu sefer, güzel bir hava, birçok eski ve yeni dost,güzel sohbetler ve hepsinden güzel Gözdemle dolu bir İstanbul buldum.

Herkese bol renkli günler.
TD

15 yorum:

Aysin dedi ki...

Yaaaaaa sizi cok kiskandim olmaz ama ya bu haksizlikkkkkk...
Aglayip aglayip kusacagim simdiiiiii:))Banane banane yaaaa:)
Aslinda isyan laflarim daha cok ama bu kadari yeter heralde..Hain TD...
Cok iyi yapmissin diyeyim bari baska ne denir ki zaten:))

zeynep dedi ki...

sevgili " my favourite "
bu guzel sozlerin icin cok cok tesekkur ederim, su anda yuzumde kocaman bir tebessumle yaziyorum bu commenti :) gercekten sohbetin tadi damagimda kaldi, cok guzel bir gundu. insan bunca commentlesmeden sonra bu kadar senelerdir taniyoruz birbirimizi hissine kapiliyor mu acaba, yoksa bize has birsey mi ki bu? cektigimiz fotograflar, laleler, sultanahmet, istanbul modern ve daha niceleri derken gun hemen gecti, her zaman beklerim, hep diyordum, yine diyorum, Allah seni basimizdan eksik etmesin.

arzubrumendi dedi ki...

Mr.TD. and Zeynep...
Hergün bloglarınızı okuduğum için benim yıllarca tanıdığım arkadaşlarımdan bir farkınız kalmadı. Zeynepin fotoğraflarına bayılıyorum, bu posta çektiği de ayrı bir güzel...
Hoşgeldin İstanbula Mr.TD.
Selamlar..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@aysin
hihihi evet çok hainim dimi,hep siz mi gezeceksiniz di mi ama :)
Özellikle ballandıra ballandıra anlattım zaten hehehe ,cok kötü gördüm kendimi bugün.

@zeynep
:) ,utandım valla,kızardım.seninde güzel sözlerin için teşekkürler.


@arzubrumendi
sagol arzu,insan gerçekten zamanla kırk yıllık arkadaşmış gibi oluyor,bir eksiklik hissediyor bir süre görüsmeyince.

SIBELLA dedi ki...

hos gittin deligth'cim istanbullara..guzel vakit gecirdiginize cok sevindim...dilerim daha niceleri olur..darisi basima oralara gidebilmede diyorum,sevgiler sunuyorum..

zynep dedi ki...

ooo bak ben yokkende bu organizasyon olmuş hemde ne organizasyon hehehee:))
çok iyi yapmışssınız, yakında bende istanbul yapayım ama hp birlikte gidelim apartmanca:)
yoklugumdakı postınglerınızı okuyorum :) ama once en sona yazayım dedım :D

TugCe dedi ki...

hos gitmissin:) insallah kisa bir sure sonra ben de turkiye topraklarindayim:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sıbella
valla yap sibella ,ılac gıbıgelıyor.Insanın vatanı gibisi yok.

@zynep
valla yaptım bende sonunda baktım olmayacak böle.
valla sende gelirsin,apartman toplanır diye sevınmistim ama denk gelmedı ,belkı pisküwitle beni ziyarete gelırsınız artık.

@tugce
gel valla,gelsın kebaplar,kesküller,baklavalar :)

dilayra dedi ki...

süperr..
gözden'i senden önce tanıyabildiğim için şımarıklık yapacağım.. yok, boşver..
mutluluğunu kursağında bırakmayalım. ne demişler:"geç olsun, güç olmasın":))
gerçekten de bu bloglar sayesinde sayısız arkadaşım oldu ve umarım hepinizle sırasıyla tanışabilme, sohbet edip, kahveler içebilme-arada sache torte- yiyebilme şansım olur:))
:))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@dilayra
evet ben de iyki gelmişim diyorum,digerleri ile de tanışmak artık ilerde kısmet olur insallah.
Bir apartman toplantısı yapmak farz oldu artık :)

Gülnur dedi ki...

Demek sen de...

Ben gecen carsamba dondum, ama en guzel mevsimi su ara Istanbulun hava harika, bunalmadan saatlerce gezebiliyorsun sokaklarda.

Her gittigimde ilk gun "ya bu ne trafik, bu ne kalabalik, uff hava niye boyle tozlu" diye yakinip ertesi gun tum o karmasaya alisiveriyor insan, gozunu sevdigim memleketim, sehrim, nerde olsa insan illa ariyor...

Foto harika bu arada, Istanbul Calling diye bi CD'im var evde bu arada:) Ama Istanbul Calling diyince bogazda marti sesleri, sultanahmette ezan sesi, sirkecide vapur sesi, ortakoyde "buyrun onde masamiz var" diyen garson un sesi, cicek pasajinda, nevizadede sokak calgicilarinin sesi geliverdi aklima...

Ben yine ozledim, yarin da Londranin seslerini dinlemeye gidiyorum- bu ara leylegi havada gordum- sana iyi tatiller, keyfini cikar oralarin...

Gülnur
www.sweetmoments.typepad.com

Mutfakta Zen dedi ki...

memleketine hosgeldin!
seni iyi karsilamasina sevindim çok çok..
tijen

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@gulnur
evet bende.Ya trafik olay falan gercekten kabus ama donus vakti gelince cok kotu oluyor ya.Resmen bunalim durumlari.
Fotoyu ceken sevgili gozdem sagolsun resimle o ilgilendi,ben biraz internetden uzak kaldigim icin burda.

Sanada iyi yolculuklar.
slmlar
Td

@tijen
sagolasin,gercekten cok guzel gecti,birakmasi zor ama bir dahki sefer gelmeme az kaldi diyerek polyanacilik yapiyorum.
Bu arada girdigim kitapcilarda hep kitaplarini sordum olmayanlara da mutlaka getirin cok iyilerdir dize reklam yaptim senin icin :)

Aysin dedi ki...

Sen hala Istabuldamisin donsene artik evine...

zeynep dedi ki...

birakmiyoruz aysincigim yavrum td'yi, diyoruz ki gitme kal bu sehirde :)
gorunen o ki, o da cok sevdi buralari :) ama iki gune kalmaz, doner herhalde :(

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin