Perşembe, Mart 16, 2006

Yolcudur abbas.....

15 yorum:

zeynep dedi ki...

Abbas ve abbasin sevgilisi , size iyi yolculuklar diler, guzel fotograflarinizi bekleriz. orada tanimadiklarinla konusma, birsey ikram ederlerse de yer gibi yapip yeme.
Allah yolunuzu acik etsin :)

zynep dedi ki...

"Yolcudur Abbas bağlasan durmaz" hehehhehe
bende adaşçığım gibi aynı dileklerde bulunuyorum....
harika 1 yolculuk diliyorum sana ve sevkiline:D
ve dıger postınge gecıyorum hımmm pastalar gordum ....

Aysin dedi ki...

Iyi yolculuklar..Sensiz de buralari pek cekilmez ama idare ederiz artik biz kiz kiza ne yapalim...:))Kizlara soylesemde simdilik baska bir Abbas mi bulsak acaba kendimize :))Ama senin hayranlarin cok bu onerimi kabul ederlermi acaba? kuskuluyum...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@aysin
daha ucaga binmedenabbaslar falan, oooh,hadi bakalim.
Senben glinceye kadar yeni posting yap ,cezalisin :-)

@zeynep
peki.
Bende onlara lokum falan ikram ederim, buyrun yanagimdan bir makas alin diye :-)

@zynep
tskler zynep.Öbür postingin tadini cikar.
Istersen daha büyük boyutta olanlari da var,yolliyim, wallpaper yaparsin

zeynep dedi ki...

Aysin, bulalim bence, soyle bizi buralarda birakip gitmeyecek yeni bir Abbas bulalim,. hemen arastirmaya basliyalim :) gerci TD gibisini bulamayiz ama...hani gelen gideni aratirmis misali, idare edicez artik :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zeynep
söyle söyle ,iyilik yap kötülük bul dünyasi zaten.
simdi aglar , aglar,kusarim :-(

apartman olayinda da zaten pürüzler cikti.

Bloguda kapatip, gidecegim bu diyarlardan.O zaman arkamdan bir-iki güzel sey söylersiniz umaraim.

sibella dedi ki...

iyi yolculuklar,iyi tatiller :)

zynep dedi ki...

bloguda kapatırım giderim diyince aklıma su aralar Pınar reklamlarındaki beynin dedikleri geldi....:)) bır yerlerden bulursak size gonderelım:))
hanı dıyor ya kapatır gıderım bodruma yerlesırım ehuueheee
ayrıca apartmanda pürüz çıkmadı yawffffff:DD
yeni abbas mı :))
mr TD wallpaper ben yapmayaım yoksa yaz gelınce o ıncecık elbiseler pantolonlar yerıne baska bollar gıyecegım:DDDD

tekrardan ii yolculuklar:)))

zipzip dedi ki...

blogu da kapatip gidecekmis bu diyarlardan.
sakin ha, biz sensiz ne yapariz, hem sen degil miydin, zeynepi alicam catiya tasincaz diyen, cok ayip, cok!
buralar sensiz olmaz, unutma TD efendi! alinganlik yapmak hic olmaz..

Aysin dedi ki...

Zipzip,gitmez o hicbir yere gidemez yaa..Sadece bizi korkutuyor sakin inanma bunlara.Biz baska bir Abbas bulursak,bizi birakip bir daha biryerlere gitmez MOH,un Abbasi.:))Kizlar gozunuzu dort acin birini bulursak kacirmayalim...

zeynep dedi ki...

hahahahahaha Aysin , cok yasa e mi, sabah sabah guldurdun beni :) ben bakiyorum zaten kizlar, merak etmeyin, soyle MOH filan olmayan bi tane bulsak hatta :) cok kotuyum cokkkk :)

Aysin dedi ki...

Yok yok bence cok iyisin cok...Guzel fikir MOH 'suz bir Abbas..Simdi aklima geldi Zenci olabilir mi acaba ne dersin?Degisiklik oldumu tam olsun ama degil mi?:))Zeynep'cim cevabini sabirsizlikla bekliyorum sabah aramaya cikayim ona gore yani:))

zeynep dedi ki...

sekerim zenci de olur, su armani takim giymis zencilerden olsun, hayatimda bi tane new yorkda, bi tane de pariste gormustum onlardan, bakakalmistim, pesine takilacaktim utanmasam :)
iki uc tane bul da bari, iclerinden birini ben kendime alayim :) malum, yas ilerledi, evde kaldim :)
not : bizimki donunce kusmuk olacak her yer bunlari okuduktan sonra.

Aysin dedi ki...

Evet yaaa Zeynep haklisin ne yapalim kendi dusen aglamaz..Kusmuklarini kendi temizlesin artik...Valla ben bir ara dolanayim bi bu aksam, eli kolu duzgunleri topalayayim cati katina oturtayim sende bir ara ugrada bakiver hosuna gidenleri ayirirsin..Hosuna gitmeyenleri geri gonder, bir tane ABBAS,bir tane armani takimli,bir tanede yedek ayir tamam mi canim...Ben bu gece ava cikiyorum...Bana kolay gelsin..Heyyooo

Adsız dedi ki...

best regards, nice info »

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin