Perşembe, Mart 09, 2006

Sevdiklerinizi Koruyun!

Insanlarin sevgiyi bulmasinin zor olduguna inaniyorum,onu buluncada sanirim elimizde tutmak icin elimizden geleni yapmaliyiz.Bu sevgi bazen ailemize,bazen özel bir insana, bazen bir arkadasimiza,dostumuza olabiliyor.
Kimi seyler bizim kontrolumuz disinda gerceklesiyor,ellerimiz bagli oluyor ama kimi zamanda belki cok az bir gayretle bile neler yapabilecegimizin farkinda olmuyoruz.
Keske ....,sanirim bu söz söylendiginde hep cok gec oluyor.Bu konular pek ic acici degil biliyorum ama insanin hayatindaki en büyük korkusu sevdiklerinden,deger verdigi kisilerden ayrilmak, onlardan uzakta olmak gibi geliyor bana.
Ben sevdigim, deger verdigim,benim icin önemli olan kisilerin hayatimdaki yerlerinde kalmasini istiyorum hep,belki cok gercekci degil ama olsun,ben yine de istiyorum.
Elimden de ne geliyorsa yapmaya calisiyorum,ben en azinindan denedim demek istiyorum.

Gectigimiz ay icinde emniyet kemeri ile bazi yazilar ve videolar yayinlamistim.Bunlardan biride Avusturya da bakanlik tarafindan yayinlanan video idi.
Gecen gün bu seriden yeni bir video daha yayinlandi ,bende onu sayfama koymayi uygun gördüm.
Bunlari yayinlarken amacim sizleri sok etmek ya da hainlik yapmak degil ama sizi belki bir an icin de olsa tutup söyle bir sarsmak,kendinize getirmek istiyorum,bunlarin asla gerceklesmemesi ve sadece bir film olarak kalmasi dilegi ile..
--------------------------------------------------------------------
Film sirasinda söylenen sunlar;
(Kadini göstererek)Birazdan onu terkedecek
(Erkek Sürücüyü göstererek )Birazdan terkedilecegini bilmiyor.
(Kadini göstererek)O da bilmiyor.

Cok fazla kisi, emniyet kemeri takmadiklari icin hayatlarini kaybediyorlar.
Emniyet kemeri hayat kurtarir.


Film arada takilirsa ,önce II´nin üsütne basarak filmi pause yapip,filmin tamami yüklendiginde ,tekrardan >PLAY tusu ile seyredebilirsiniz.

Eger filmi seyredemiyorsaniz, orjinal sayfasinda da deneyebilirsiniz.

15 yorum:

zynep dedi ki...

Mr. TD videoyu izleyince tüylerim diken diken oldu....:(

ama bu konuda yaptığın hainlik değil bence, sadece uyarmak....mutlaka emniyet kemeri takalım hatta arkada oturanların bile takması gerekli diye düşünüyorum....
En büyük korkum, sevdiklerimin acısını görmek ve onlardan ayrılmak....

aslında yazda geliyor sitelerimize ortak 1 emniyet kemeri takın logolu 1 banner mı koysak.....?

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Sehirde bir bilgisayar molasi vermisken,sana da cevap yazayim dedim.

emniyet kemeri ile ilgili yazilara basladigimda bayagi bir aradim esasta da gözüme carpan iyi bir sey yoktu.

grafik islerinden sorumlu bakan senin adasin,rica et yapsin birseyler,seni mi kiracak :-)

celerone dedi ki...

td, ben senin sitende gördüklerimden sonra, arka koltukta da kemer takmaya başladım. Ve hatta düşündüm şirketteki iş güvenlikçilere söyleyip bir arka koltukta da emniyet kemeri takalım kampanyası başlatmayı.

teşekkürler

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

sende sagol celerone :-)

arkada oturanlar ayni zamanda önde oturanlar icinde tehlike olusturuyorlar, hangi siddetle ön koltuklara yüklendiklerini düsünürsen.

Yazdiklarimin sende de birsey etkilemesine sevindim, aralarda gülüp egleniyoru,pastalara bakiyoruz,fimler falan bazende sanirim bu tip seylere deginmekde yarar var.Hic alakasiz bir kisnin degilde, insanin az da olsa"tanidigi" kisilerin bunlari söylemsi belki daha inandirici olabilir.

Tekrar ben tesekkür ederim sana :-)
Her zaman bekleriz,önümüzdeki günlerde yeni pastalar,kekler yolda.

Gülnur dedi ki...

Videoyu izlediğimde aynen benim de tüylerim diken diken oldu hele ki en son sahnedeki o patlamış camı görünce...

Emniyet kemeri takın banneri fikri süper, yapılabilir neden olmasın...

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@gülnur
sende biraz bakin istersen internetde , ben bira ara bayagi bakinmistim ama pek begenmedim.
Tekrar bir bakariz artik.

cailperi dedi ki...

mr.td,
sayfana güsel cafelere takilmak icin ugramistim..
oylece kalakaldim:( ama bence bu sekilde olmassa akilda da kalmiyor dimi ne aci..cidden zeynonun dedigi gibi benim de en buyuk korkum bu...allah kimseye bu sekilde acilar vermesin (amin)

sayfaniza kemer logosu supper olur benncede..
sevgiler,

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@cailperi
cafeler ilerki günlerde , kafama baska fikiler gelmezse bu arada tabi.Onlarin fotograflarini yeni cektim, daha kurumadilar :-)

Sen eski arsivleri bir dolas, oralarda Viyana ile ilgili bol bol resim ve yazi var,senin hepsini okumaya zamanin olurmu orasida ayri dava tabiki.Bir kismini zaten biliyor olmaslisin , cünkü salzburg ile ilgli bilgileri posta ile yollatmistin kendine.

Bu arada sende Salzburg calismaya basladin mi yavastan :-)

Blog durumlarinda bir degisiklik varmi,sende ac bir tane biz apartmanca reklamini yapariz senin.

zeynep dedi ki...

Mr TD, bugun biraz " blue " gunumdeyim, seninle ilgilenemedim, kusura bakma, video gercekten cok can alici. Allah kimsenin basina vermesin.
ilk basta yazdigin seyler de cok dogru,dilerim sevdiklerini hic kaybetmezsin.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zeynep
evet biraz ihmal ettin ama dedim bana da ugrar nasil olursa,icimden,basi kalabalik bugün biraz,unutup gidecek degil ya bizi buralarda.

Sevdiklerim konusuna gelince,genel anlamda da sevdigim kisileri kaybetmemek icin elimden geleni yapiyorum,insan onlarin eksikliklerini sonradan fark ettiginde sanirim gecen zamana yaniyor hep.

Aysin dedi ki...

Sevdigimiz insanlari ,sevmedigimiz insanlari bence herkezi korumaliyiz.Sevdiklerimize daha bir ozen gosterip,onlarla daha fazla zaman gecirebiliriz.Sevdigin insanlardan uzakta olmanin cok zor oldugunu ben bu sene ogrendim.:))Ama uzakta olsak onlarin iyi oldugunu bilmek de guzel bence..Sevgiler...

just my stories dedi ki...

videoyu izledim..boyle icimden birseyler koptu... gercekten cok onemli bir konuya deginmissin, hayatta emniyet kemersiz araba kullanmadim, on yolcuya da taktiririm her zaman(gerci burada polis kontrolleri daha siki oldugu icin herkes kullaniyor, takmayan hic yok bu cok guzel birsey)

ama hatirliyorumda turkiye'deki ehliyet sinavimda emniyet kemerimi takmayi unutmustum ama almistim ehliyeti, burada girdigim sinavda unutsaydim herhalde imkansizdi almam:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@aysin
tabiki sevdigimz,sevmedigimiz ayrimini yapmadim,ama tabiki insan yakin onlarlar ön planda oluyor

@banu
burda emniyet sinavinda, kemersiz hareket ettin anda sinavi yapan adam hemen iniyor sanirim arabadan.

cailperi dedi ki...

mr. td,
bu gidisle baslayacagim tabiki..
evvet salzburg kasimda orda olmayi cok istiyorum insallah..

buarada, senin rehberiliginde cafeleri zamanim el verdigince gezmeye devam ediyorum...
sevgiyle kal..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@cahiperi
dün biraz resim cektim ama ama oturup text kisimlarini yazmam lazim, ona daha gücüm yok,haftaya olacak.

Blog islerine gir tabi ya, benim ögrencilerimden aysin vardir, valla simdi cilginlar gibi yaziyor, ac ac dedim, dayanamadi sonunda.

görüsmek üzere,
slmlar
TD

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin