Pazar, Mart 12, 2006

Mutlu eden sarkilar

Zynep mutlu eden sarkilari sormus bana , 3 tane ,sanirim biraz daha fazla olacak sonunda,neyse;

To sir with love--------Lulu (burada bir tadimlik dinleyebilirsiniz)
Planet Earth- ---------Duran Duran(özellikle nakarat kisimlari) (tadimlik dinleme)
El condor pasa(If i could) --------Andy Williams(tadimlik dinleme)
Come on Eileen------- Dexy´sMidnight Runners (tadimlik dinleme)
Get it on ------ -------T-Tex(Billy Elliot Soundtrack) (tadimlik dinleme)
Town called Malice ---The Jam(Billy Elliot Soundtrack)(tadimlik dinleme)

Aslinda cok var ama , simdilik bunlar yeterli sanirim.

Simdi bende topu kime atayim bakayim, bu sefer Cileksuyu,Tugce ve Celerone ´e attim.Sizi mutlu eden 200 Sarkiyi yazin bakalim :-) , he he , saka saka 3 tane yeter.


p.S Yukardakilerden isteyen olursa emaille yollayabilirim.Bana email atarsaniz ya da commente yazarsaniz görürüm.
Gmail.com dan cafewien adresine yollayabilirsiniz mailleri
.

10 yorum:

zipzepzupzip dedi ki...

yeni yeni seyler ogrendim, bunlari gidip dinleyeyim bakayim, benim dinlediklerimden biraz farkli ama artik bakicaz.
apartman toplantilarinda dinletirsin uzun uzun biz apartman sakinlerine :)

Pinar dedi ki...

Ben simdi bunlardan secip koyarim siteme.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zipzepzupzip
sen git bunlari biraz calis tabiki, soracagim sana sonra.

DJ TD durumlari olur apartman konserlerinde :-)


@pinar
hadi bakalim, hangisini sececeksin ilk,görelim.

evcilkedi dedi ki...

Bu kadar olur, bu şarkıları ben de pek severim (sondaki hariç). Eşimle sırf eski şarkılardan oluşan cd'ler kaydedip dinleriz, ne güzel şeyler hatırlatırlar:-) Bu arada, mayısta viyana'ya gitmeye niyetimiz var. Orada yaşayan avusturyalı bir arkadaş misafir edecek bizi ve onu türkiye'den gelen ürünlerin satıldığı bir yere götürmek istiyorum. Özellikle pilav sevdiği için doğru pirinci seçmek istiyor vs. Bir öneriniz var mı? Şimdiden teşekkürler,selamlar.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@evcikedi

Merhaba,
son sarkiya haksizlik etmemek lazim :-)

Pirinc olaylarina burda pek girmedim aslinda,Türk usulü yani , genelde risotto yapiyoruz , onda da zaten özel pirinc kullaniliyor.
Ama markete gittigimde bir göz atarim, neler var neler yok diye burda, cünkp acayip markalar oluyor genelde buralarda.

slmlar
TD

SIBELLA dedi ki...

deligtcim beni sobeedigin icin cok mutlu oldum,hemen yapacagim:)

billy ellioti izledigim halde bilmiyorum bak ben o sarkilari en iyisi ben tyatroya gideyim..aslinda o sarkilarin hicbirini bilemiyorm ki:)

tesekkurlerrrrrr...:)

beceriksiz cilek dedi ki...

calamiyorum ben,dinleyemiyorummmmmmmm:(

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

ariza olabilir, hata sende degil :-)

su an calismiyor gibi gözüküyor.

nadide dedi ki...

beyefendi, ben sizin ve yazilarinizin hayraniyim. ne akdar guzel seyler yaziyor ve ciziyor ve bizleri bilgilendiriyorsunuz.
sizin yazilarinizi okumadan bir gunum bile gecsin istemiyorum, size bir e-mail gondericem, lutfen bana yanit verin. tesekkur ederim. e-mailde kendi fotomu da gonderecegim, begenirseniz, gorusmek ve arkadaslik kurmak isterim.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@nadide
tabi tabi, hatta gelirken hurrem i de getir,gülengülcügümde gelmek ister belki senle .

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin