Çarşamba, Mart 29, 2006

Hain adam TD -V

Bugün yine kötülügüm üstümde,ne yapayim ben böyleyim,kolay kolay birakamiyorum.(birakmak istedigimi de söyleyen yok zaten )


Bu seferki ganimeti dün aldim,yemeden önce tabi ki resmini cektim,hatta beni (düne kadar) sevenlere yolladim,artik tanimamazliktan gelecekler valla,yolladiktan sonra bir süre haber cikmazsa da onlardan sasmam :-),istenmeyen adam olmaya aday adayiyiyim.

Neyse burdaki Der MANN firinindan aldim,daha önceleride bahsetmistim bir ara galiba.Mozart yili diye hersey onun adini veriyorla ya,bu da Mozart cukulatalarinin yeni,hamur versiyonu.Tatli,badem ezmesi ve fistikli tadinda bir hamur ortada da NUGAT.
Simdi nerde onlra diye sorarsaniz,"Yüzbin topcuk yuttum!" demem olayi aciklar herhalde. )


Amadeusbällchen


Herkesin günü güzel gecsin,havalar nasil olursa olsun,sizin havaniz iyi olsun.
Zira Viyana dünden beri agliyor,mevsimler sasirdi artik.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaa... MR TD.
Çok insafsızsın çoooooooookkkkkk. Şunun şurasında 1,5 aydan beri yaptığım yeme mücadelesinde verdiğim 3 kg bana geri aldırcaksın vallahi. Tatli ile bayanların arasındaki derin dostluğu lütfen görmezlikten gelme. Allahtan Viyanada falan değilim yoksa bende 100-200 tane o yuvarlaklardan götürmüştüm herhalde... selamlar... arzu

TD'nin gozdesi dedi ki...

bana sitem etmissin, okudum, askolsun yani TDcim.
bak geldim iste, bu fotograftakiler o kadar muhtesem ki, bayilana kadar yiyebilirim. cok fena canim istedi, ama yemicem, entari ile denize girmek var sonunda!
sana afiyet olsun :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Ohhhh diyebildim sonunda,
gözdem de geldim.

Ye gözdecigim ye,ben seni her halinle severim.Ister entari giy ister palto :-)

Yildiz dedi ki...

Aman efenim aman, ne nefis şeyler onlar öyle. Bu DERMAN :))pastaneler sinciri sanırım. Bi sürü görmüştüm ama ıskalamışım işte birşeyler yemeyi. Neyse gelecek sefere insallah :))

Bizimkiler sana niye nispet yapmiyorlar anlamiyorum. Mesela sen ozlemissindir soooleee koca bir Beyoglu cikolatasini. Zeynebinyerindeki fotolari gorunce bayildim dogrusu.

selamlar...

Burcuk dedi ki...

Ya bunlarin recellileri de fransada unlu, kesin orda da yemissindir, yazilisini bilmiyorum ama okunusu "beniye" diye:) yani duydugun anda aliyosun mesaji aninda:) ehehe:)))

afiyet olsun:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@arzu
senin blogun olmasina ragmen anonymous oalrak giriyorsun hep,bak böyle olunc atladim ilk comment.Bende yaklasik 2 aydir kendimi tatli,cukulata,sandwiclere ve derse adadim,3,5 kilo vermisim bu sayede.Oturup yediklerimi,yuttuklarimi yazmiyorum zaten olay olur diye.Mücadele vermeye gerek yok,öyle düsündükce yedilerde yariyor.

@yildiz
benle nispet yapmiyorlar cünkü benimle saka olmayacagini biliyorlar.Valla beyoglu cukulatasani özledim dersem yalan ,su son aylarda herhalde götürdüklerimin kac kilo oldugun ben bilmiyorum.
Bunlar yeni cikti ,sanirim hafta basi olabilir.aralarda byle yen iseyleri oluyor.

@burcuk
yok jhayir yemedim ben o arada dev bagetleri ve cukulatali pastalari yemekle mesguldüm.
Ama dedigin gibi o tar seyler cok var.

sibella dedi ki...

delightcim var ya soyle bir geliim dedim ziyarete,sonra ne guzel olmus basligin diye yorum yapicaktim,sonra asagi bir kaydim,o fotografi gorunce inan ki icim hopladi,hani cok guzel duygular geldi icime,hele ben bugunlerde diet yapamazken,cikulata as erirken,cok fena oldu bu..cok...ama gozdenin dedigi gibi bende yemicem,bikini giymek istiyoruma lnimin akiyla..xxx

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sibella
sen de mi sibel diyet diyet daraldim valla, herkes bu aralar bikiniye sigma calismalarina basladi galiba, isin kötüsü "diyet" olunca herkese ayri bir stres de geliyor,olay sonra kopuyor.
sen dikkat et ama diyet yapma,oldu mu.
TD demisti dersin sonra.

Cerise dedi ki...

Hic canim istemedi...
Hic canim istemedi...
Hic canim istemedi...
Hic canim istemedi...

Ben kocaman bir yalanciyim :(

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

tabi tabi.
Bizde inanmistik zaten, he he.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin