Çarşamba, Mart 01, 2006

Hain adam TD -III

Cok kisa ama vurucu bir film.Fazla lafa gerek yok.Biliyorum yeni düsmanlar ediniyorum ama ne yapalim, arastirmaci yazarlik ugruna katlanaacagim.Videoyu sayfama koyacaktim ama sanirim Source and copyright www.fotosearch.de/videonun formatinda bir problem var , en iyisi siz dosyayi acarak bakin,hem kalitesi daha iyi olur böylece.Bu aralar cukulata etkinlerikten bahsediyoruz, bu filmde cukulata nerde derseniz, geliyor geliyor,hic merak etmeyin , kih kih.....
Filmin baslangic resmi yukaridaki gibi,gerisini siz tahmin edin.Zayif bünyeliler,önce birkac bardak su icsinler,hamileler pek gitmesinler,as erme durumlari kütü bir sey.

Bu linkten film dosyasina ulasabilirsiniz.

slmlar
Mr TD

videoyu sayfasinda saklayan Zeynepinyerine tessekürü borc biliriz.
-------------------------------------------------------------
Source:http://www.fotosearch.de/ATB280/fd132/

8 yorum:

zynep dedi ki...

çılgınlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:D

ben çözümü elime gevrek krakerleri alarak buldum:))
bide sosu dökerken nasılda yavaş döküyor çok gıcıkçaaa yaaaa:DDDDDDD ahahahahaaa

bide adaşçığımda yardım etmiş, sitesine koymuş ama, elçiye zeval olmaz ne yapsın heheehhaha:D
off bu gevreklerde de tat yok ki dondurma dondurmaaaaa.....

zeynepdiezcaballo dedi ki...

şuan harıka bır dondurma yıyorum..uzerıne çukulata soslu..streslerı attım bır kenara tabıkı rejımı..

Mr.TD iyiki varsın,asagol varolartık bundan sonra şişman gunlerımı yazarım:)))

Adsız dedi ki...

şuan harıka bır dondurma yıyorum..uzerıne çukulata soslu..stre��識

zeynepdiezcaballo dedi ki...

şuan harıka bır dondurma yıyorum..uzerıne çukulata soslu..strearece superior a la primera, en contra de la opinión de la mayoría).a mayoría).

Aysin dedi ki...

Offfffffff, diyebilecegim sadece bu hain adam...Yoksa sen dedigin gibi gercekten kotu bir adammisin?..Agzimin sularini silmek icin pecete lutfen...

zepzep dedi ki...

TD Bey, rica ederim, ne demek, beni de suc ortagi yaptin ya :) hepimiz olacaz sisko domates...artik domates guzeli diye beni secmezsen cok kizarim :) ben bu videoyu cok begendigim icin sana yardimci oldum, dehset birsey..ellerine saglik. selamlar.

TugCe dedi ki...

TD, gercekten kasiniyorsun dimi:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
krakerin üstünede cikolata sosu döktün mü,öylede güzel olur:-)

@ZeD
Tabi ya, yiyelim güzelleselim.Afiyet olsun canim.

@aysin
ben coooooook kötüyüm,cooook
devami yakinda....


@zepzep
bozacinin sahidi siraci :-)
bu yeni bir ortakligin baslangici olabilir :-)

@tugce
evet ,evet,he he he.coook cooook.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin