Pazartesi, Mart 06, 2006

Cocuklar......

Son 24 saatin 15 saatini yatarak gecirdikten sonra bugün biraz daha toparlanmis durumdayim,bana fax,posta,telex ve mail araciligi ile gecmis olsun dileklerini yollayanlara tekrar tesekkür ediyorum.

Gecenlerde sanirim Zeynepin sayfasina cocuklarla ilgili bayagi bir konusulmustu.Bu filmi görünce yayinlamamak olmaz dedim.
Buyrun izleyin...


Casse bonbons !!!
Video sent by Petidragon


Eger filmi benim sayfamda acamazsaniz , orjinal yerinde de seyredebilirisniz.

7 yorum:

zynep dedi ki...

Mr. TD ve MOH umarım şimdi çok daha iyisinizdir, tekrardan geçmiş olsun....

bu videoyu bende daha önce 1 yerlerde seyretmiştim hatta geçen gün gene bir yerde çocuklar ile ilgili 1 video vardı(email ile mi yoksa bloglarda mı gordum hatırlamıyorum:) konusu da yine markette geciyordu...cocuk tam 1 sey istemeye baslayınca annesi birden yerlerde yatmaya bagırmaya aglamaya baslıyordu ve cocuk sasırıyordu anne ıle cocuk rol degıstırıyorlardı hhehhee:)))

ama şeker de 1 paket alınmaz ki:P

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

tessekürler zynep,

senin dedgin video almanya da bir reklamdan alinma,eger bulursam onu da koyarim buraya.

video en cok hosuma giden,cocuk babasinin elinde kacip buzdolaplarinin raflarini bosaltirken ,sol yaninda bir kadn elinde alisveris sepeti olan, kadinin yüz hali :-)

zeynep dedi ki...

olsun ben gene de cocuk istiyorum
babasiyla gezmeye gittiginde boyle seyler yapabilir.
iki zeynep arasinda kaldin, dilek tut.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

himmmmm,tuttum.

Aysin dedi ki...

Mr TD gecmis olsun..Bahari hasta karsilama lutfen...Cocuk yerde o kadar tepinirken babasinin oyle sakin kalmasi sasaitici bir durum.:))

sibella dedi ki...

deligtcim gecmis olsun,ne oldu,ben anlamadim,umarim cok onemli birsey yoktur..

en sonunda bende video izleyebildim,ve koptuk kelle:)ben uyuz oluyorum boyle cocuklara ya,nasil yetistiriyorlar anlamiyorum ki,biz de cocuktuk diycem ama yeni nesil harbi zor..kiyamam ya,yine de cok guzeller be....ben yine de almiim..

just my stories dedi ki...

hayirsiz ciktim bak hastaymissin okumustum bu sabah ancak yazabiliyorum, cok gecmis olsun, dikkat edin kendinize...

bu reklami izlemistim bende bir ara epey zaman once, cok gulmustum, yine guldum valla iyi oldu hatirlattigin(cocuk planlari 2 yil daha ertelendi bu arada:))

Moh'a selamlar,
Banu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin