Çarşamba, Mart 29, 2006

Cafewien de iyilestirme calismalari...

Sayfaya yeni bir Banner resmi koydum, burdaki Graben denilen merkez caddelerden birinin gece fotografi.Linklerde de tekrar Blogrollinge gectim, bir aralar sürekli takiliyordu diye kullanmayi birakmistim,böylece linkleri kontrol etmek kolay oluyor,sürekli "template"den degistirmeme gerek kalmiyor,bir de yenilenen sayfalari yukari dogru yükseltip,updated yada secilen herhangi bir yaziyi koyabiliyorsunuz.Süreyi siz secebiliyorsunuz, son 1,2,6,.... saat diye.Bendeki su an icn 6 saat.

Olur da sayfada bir gariplik ya da eksiklik gözünüze carparsa ,özellike sag kolonda,Link adlari ya da isimlerde ,haber verirseniz sevinirim.


slmlar
mr TD

4 yorum:

TugCe dedi ki...

Ustteki resim cok guzelmis, hayirli olsun efendim;)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

tessekküer, digerleri cukulatalara dald, yukarilara bakmiyorlar :-)

TugCe dedi ki...

Oyle oldu galiba..Ben de simdi arkadaslarima lindt milk chocolate siparisi verdim..getirirler insallah:)

Adsız dedi ki...

Mr. TD.

Sayfanda sağ kolonu göremedim ben bilgin olsun istedim.

selamlar.. arzu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin