Cuma, Mart 10, 2006

Beast´le bahcede bir gezinti

Beast´den uzun süredir bahsediyordum,bu emniyet kemerleri konularindan sonra,biraz daha neseli bir konu olsun ,birde Zeynep icin bu sefer güzel bir sey yazayim dedim,bekliyordu dört gözle Beastin maceralarini.Hafta sonuna gülümseyerek girelim bu böyle devam etsin umudu ile .
Klagenfurt daki MOH´un babasinin kedisi,kaynak bol oldugu icin onla ilgili bir-iki posting yaparim herhalde.
Beast yaklasik 11 yasinda ,yani olgun bir erkek diyebiliriz.Gündüzleri yakin civarlarda dolasir , geceleride disari cikar genelde.
Güzel havalarda en sevdigi sey, yatmak.Bahcede belli noktalari var , günün saatlerine göre ordan oraya geciyor hep.Aksama dogruda günesin son geldigi bankin üzerine uzaniyor,cok yorgun ya, yatmaktan ve yemek yemekten.Yabancilari sevmez hic, eve misafir geldiginde aynen,VIINNNNNNNNN diye disari firlar,ve pek ortalarda gözükmez.Bana bastan beri alisik gibiydi,seytan tüyümü var acaba :-),tirmiklamadigi ender kisilerden birisiyim.Birde ,bunu söylemezsem olmaz, babanin haricinde öptügü tek kisiyim.Cenemi uzattigimda gelip sapur,supur yalar .
.Bu bahce gezintisi ,daha dogru onun kebap-yapma durumlari ile ilgili macerelar ve resimler cok, ama az ve öz olsun diye birkac resim koyuyuorum.Haftaya yeni resimlerini eklerim sayfaya.
Beast´in yemek yeme kapasitesi "yok",cikar disari dolasir gelir, bir bakarisn tepemde ya da babasinin ayaklarina sürünüp miyavliyor.Acilmis ve buzolabina konmus yemegini de begenmez.Onu alip yemek kösesine gideceksin,yanina cömeleceksiniz, "bak" diyeceksiniz, "bu yemek cok güzel , yum yum, hadi bakayim,seversin sen bunu " diyip bir yandan sevecek, ona eslik edeceksiniz,sosyal bir yaratik ne yapalim.

Havalar bozuk oldumu suclusu hep babadir,gider ona bozuk atar, niye yagmur yagdirdin, niye yagmur yagiyor diye miyavlar.Hele bir de kar yagarsa disari cikmaz hemen,önce bahcede bir yol acilmasi lazim,beyfendi disari cikinca kara gömülmesin diye.Birkac gün baba ortlarda yoksa,seyahate gitmisler,eve gelince yüz vermez,sonra gider ,FIFFFFFFFFF diye bir ses cikarip,kendince FIRCA atar.
Gece kim yatmis ,kim ayakta,kim üst-katta su an,kimler hala asagida hepsini bilir.Ona göre eve girmek icin ya balkon kapisina yukari cikar,agaclardan tirmanip, yada asagidaki kapiya gelir.
En cok da gece saat 2 , sabaha karsi 5 gibi saatlerini sever.Bu konudan MOH un annesi en cok sikayetci olan tabi.Beastin ve babanin arasindaki ask ,geceleride devam ediyor, Beast disardan direkt iceri girince aynen sevgilisinin yanina uzaniyor ve popsunu da Anne ye dönüyor.

Basliktan da anlayacaginiz gibi bu bahcede gezinti,Beast icin cok yorucu oldugundan o bankin üstünde dinlenmeye devam ediyor,tüm gün boyunca.

Beast bir süre daha devam edecek,güzel fotograflari yolda.

Simdiden herkese,güzel,keyifli,dilediginiz gibi bir hafta sonu...

12 yorum:

hurremin annesi dedi ki...

bir kedinin patileri ve burnu benim icin en sirin yeri. bu guzel fotograflar icin tesekkur ederim Mr. TD, zira bekliyordum bu kedicigin hikayesini dedigin gibi. gercekten guzel tasvir etmissin, beasti tanimis kadar oldum. ben de sana ve YOH'a guzel, gunesli bir haftasonu dilerim.

zynep dedi ki...

:))
Mr TD, kedileri çok seviyorum ama uzaktan, cunku deli gibi korkuyorum ama su ana kadar gordugum kedıler ıcınde Biber(dostum aslının kedisi),Şeker (piskuwite almıştım), Hurrem'ın yanına Beastte eklendı....guneste vurmus ohhh degmegın keyfıne....
herkese güzel 1 haftasonu diliyorum....
korkumun sebebi kucukken kedilerin pesinden kosup, sanıyroum sevmeye calısırken korkutmsum onları ve onlarda dogal olarak tırmalamışlar beni:DDDD

zeynepdiezcaballo dedi ki...

bu ne şirin bir şey..gozleri ne guzel..çook guzel..benimde önümüzdeki günlerde bir kızım olucak.adına etna koymayı düşünüyorum.bebek bir labrador:)))

heyecanla bekliyorum:))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@hürremin annesi
Daha güzel ,yakin cekimleri var onlarda yakinda burda diyeyim de ,aralarda ugra yine gine.

@zynep
ben dek ücüken ben sevmezdim ,ama simdi kediler beni seviyor ilginc bir sekilde ,bende kizdirmiyorum pek ,haliyle onlarla gecinip gidiyoruz.

@ZeD
Etna ,cok güzel bir isim,hayirli haberlerini bekliyoruz,resimleride sayfana koyarsin artik.

zeynepdiezcaballo dedi ki...

Td artık guzel tatlı resimleri koymuyorsun..vazgeçtin sanırım..ohhh:)))))bende kg veriyorum artık:)))teşekkürler:)))

sebgiler
ZeD

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@ZeD
he he,sen benim persembe günü nerelere gittigmi bilsen, böyle konusmazdin sanirim.O yüzden bu hafta sonunun tadini cikar diyeyim,haftaya kötü olabilir.

Hain adam devem edecek!!!

Cerise dedi ki...

Ay canim bu cok sekermis :)
O pofuduk patileri isirasim geldi!
Bir de dunya benim uzerimde donuyor tavirlarina bayiliyorum bu kedilerin :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@cerise
ben olsam isirmam,penceleri felakat,bazen yüzü severken farkinda olmadan cikari veriyor onlari,akapunktur gibi :-)

Dünya biraz onun altinda dönüyor gibi aslinda.

Aysin dedi ki...

Beast de pek guzelmis masallah..Bizimde yani annemlerin kedisi vardi,kardesimin gelisini hissederdi kapida beklerdi..Bir gun onu surahiden su icerken yakaladim, surahiye patilerini dayamis bir patisini suya sokuyor islaninca agzina goturuyordu..Gorulmeye deger bir manzaraydi.
Ama benim oglum dogunca vermek zorunda kalmislardi cunku tuyu cok dokuluyordu..Hayvanat bahcesine verdi kardesim onu..Hepimiz uzulmustuk o zaman..Ama onun yerini oglum doldurmustu galiba:))

TugCe dedi ki...

Benim bir kedim vardi, 1 hafta bakmistim bizim yazlikta, adini da Puskul koymustum:)
Neyse, ben dondum bu arada:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

hosgeldin,
neler getirdin, cikolta,baklava ,börek :-)

hanife dedi ki...

Bu cok tatliymis, ne guzel patiler tam opulmelik. Benim 2 kedim oldu zamaninda, nasil ozledim onlarla olmayi, oynamayi..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin