Çarşamba, Şubat 22, 2006

Wörthersee -II

Gecen haftasonu, takip edenler bilir :-) ,MOH la beraber
yine Klagenfurt´a gitmistik.

O cevredeki görmeye deger yerlerin basinda Wörthersee geliyor.
Ocak ayinda bu göl hakkinda bir posting yapmistim,
hatta comment rekorlari kirmisti :-).
Neyse bu sefer yine geleneksel göl ziyaretimizi yaptik.
Bu seferkinin farki gölün donmus olmasi idi,
bizim sansizligimiz ise hava sicakligin yükselip,
yüksekten kastim +6°C derece oluyor, tropik isilar degil yani,
bu yüzden gölün üzerinde dolasilmasi yasaklanmisti.

Bu yüzden haliyle
etrafinda bir yürüs ile yetinmek
zorunda kaldik.
Üzerinde dolasan bikrac kisi vardi
ama ,ne olur ne olmaz diye bu riski göze almadik,
simdi bir serin sularda dus almanin bir anlami
yok sanirim.

Aslinda buz kalinligi 15 cm den fazla isi resimlerde de görüyorsunuz,buzlarin kenara dogru itilmesi ile bir kisim kiyida havaya dogru kalkmisti.


Resimle ilgili ufak bir not vereyim ,ayak MOH a ait, ayakkabilar daha dogrusu cizme Samsonite´dan (Bayan okurlarim icin böyle bir ekleme yapayim dedim,detaylar icin MOh a basvurabilirsiniz).





Gölün ayrilmaz elemanlari Kugular ve ördekler,belli yerlerd toplanmis muhabbet ediyorlar,aralarda bir dal-cik hareketi ile yosunlarin arasinda yiyecek araniyorlardi,aslinda onlara yiyecek
vermek yasak cünkü eger buna alisirlar ise verilmedigi
zamanalar aciliktan ölme olaylari olabiliyormus,alistiklari icin "tembellige". Biraz erotik bir poz yakaladim ama olsun, önden herkes nasil göründügünü biliyor kugularin , ben degisik
bir acidan göstermek istedim size .

Hava sürekli döndügü icin , bir acti bir kapadi,
fazla resim cekemedim , cektim de aslinda,kis günesi biraz isi bozdu, bunlar
iclerinde bir derece iyi cikanlar.



Bu sefer böyle ,az yazi daha cok resim.





14 yorum:

zynep dedi ki...

soğuk hava ama güneşli olması iimiş bence:)) ben üşümekten azıcık sıkıldımda bahar gelsin, çiçekler açsınnn istiyorum, apartmana yeni çiçekler falan filan hehehee:))
MOH'un ayakkabısı cidden süpermiş bende soracaktım nerden diye ama zaten yazılmış tşkler:D

kuğu da süper poz vermiş ama rtük bunu onaylar mı bilmem artıkk:P

zipzepzip dedi ki...

evet zeynep haklisin rtuk olarak buna da el atmam gerekiyor sanirim, beyefendi bi uyari aliyorsunuz kugu poposu gosterdiginiz icin ona gore.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

ben yurtdisindayim,bana rtük islemez :-)

TugCe dedi ki...

Kugular cok hosmus:) Erotik kugular:)
Neyse, sen boyle buzun ustunde yurumek filan dedin de, aklima bir kac gun once izledigim ve beni cok etkisinde birakan bir film geldi yine..Eternal sunshine of the spotless mind, orda da boyle buzun uzeride yuruyorlardi..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
dedidign filme baktim simdi, bayagi ucuk bir filme benziyor.
Jim Carrey in tüm filmleri iyi olmuyor ama bunu bilemiyecegim.Sayfanda yazarsin artik.

TugCe dedi ki...

Filmi sayfamda yazdim zaten;) okuyabilirsin, son posttan bir onceki;)
Bu arada gecen postlardan birince cikolatadan konusuyorduk, simdi aklima geldi,..Ben bir de Ritter Sport un, dark chocolate&marzipan ini cok seviyorum:)

Aysin dedi ki...

Mr TD hava biraz kotuymus ama manzaralar cok guzel..Temiz havada gol etrafinda yurumekte oldukca guzel hele de cizmeler Samsonite olunca....Selamlar...

just my stories dedi ki...

ben o ayakkabiyi hic begenmedim, zaten ilk once renkten kaybediyor, bayanlara boy tonda bir kahverengi ayakkabiyi hic yakistiramamisimdir, sevmem..

Dogal ortam cok guzel, hersey cok guzel o ayak haric:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@banu

notunu iletirim ama bu tip havalar icin cok uygun bir cizme,anladigim kadari ile de cok rahatmis.
Photoshop da biraz degisiklik yapilir problem degil :-)
Ne renk olsun ?

just my stories dedi ki...

siyah-kirmizi-mavi-sari her renk olsun ama kahverengi olmasin...:)bu havalar icin daha uygun cizmeler biliyorum ben,daha da rahat olanlari hemde, bi ara gonder sen bana MoH'u danismanlik hizmeti veriyim:)

imza: cemil ipekci Virginia subesi:P

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

ilk 3 renkte var, ama sari olmadi simdi,civciv gibi.

gecenlerde cantalarinin toplu resmini cekti , ilerde belki ayakkabilarini da ceker, belli olmaz.

just my stories dedi ki...

her sari civciv gibi demek degildir ki, bakiniz asagidaki link:

http://images.google.com/images?svnum=10&hl=en&lr=lang_tr&q=yellow+shoes

ayakkabilarida gormek isteriz tabi biz kiz milleti kritigini yapmak lazim..:P

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@banu
baktim, bir daha ki sefer yürüs icin ben bunlari gidiyerim MOH a
http://www.ultimate-shoes.com/hh926yel.jpg

just my stories dedi ki...

http://www.steel-boots.com/_img/steel/15-eyelet-boots/15eyefyellow.gif

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin