Cuma, Şubat 24, 2006

Tembel adamdan fotograflar -II

Bu sefer ki resim Bafa Gölü,aksam Efes i gezdikten sonra,Bodrum a dönerken yine arabadan cekmistim,yine tembel isi yani.aslinda inip güzel bir panorma cekim yapmak lazim di ama o zaman bu seriye uymazdi.Aklimda olan birkac bilgiyi de paylasayim yeri gelmisken.Cok genis bir alan yayilmis,50 -60 km2 civarinda ,Bafa gölü´nün üzerinde birakac ada var, yanlis hatirlamiyorsam 3 tane idi , bu adalarin üzerlerinde manastir ve kilise harabeleri bulunuyor.Fotografdaki de bunlardan biri,taslarin dizilis sekli ve binanin ön cephesinin adaya olan acisi göz önüne alinirsa ,MS 5.ve ya 6.yy a ait olabilir diye düsünüyorum dersem yalan olur ,cünkü iyi uydurdum degil mi :-) , ama inandirici oldu sanirim.
Neyse göl zamaninda denize bagliymis, ikibin yil kadar önce,sonra zamanla ara kapanmis.Bu bölgede degisim zaten oldukca ilginc, Efes Antik sehride zamaninin en önemli "Liman"larindan biri imis, su anki halini gözünüzün önüne getirerek bir düsünün,deniz nerde Efes nerde.

Güzel gecen bir günü arkasindan, arka fonda da "Goran Bregovic " den bir parca esliginde Bafa Gölü ile vedalasip yolumuza devam ettik.Bugünde böylece o anlari tekrardan yad etmis olduk.
Bakalim tembel adamin bir dahaki duragi neresi olacak :-)

Simdiden herkese iyi hafta sonlari,


p.S Bu arada merak edip baktim, bölgede 7.yy dan itibaren rahiplerin ve göcebelerin yerlesim yeri olmus.Demek cok da desteksiz atmamisim :-)

8 yorum:

TugCe dedi ki...

Bafa Golu taraflari cok guzel ya..oralarda cok guzel cay bahceleri filan vardi ve dehset gozlemeler yapiyorlardi yanlis hatirlamiyorsam..Bu arada sen su fotograf olayi uzerine calis..yeni bir cag acmis olursun, tembel fotolar:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

normalde resimlerle hic oynamam,renklerini bile ayarlamiyorum, kötü cikmis sa koymuyorum zaten.Bu seferkinde sadece resmin sag tarafinda bir mazot kamyonu vardi , onun ordan resmi kestim,ama olsun o kadarda.
Millet photshoplarla neler yapiyor ,degil mi.
Aslin da dedigin olay yaklsik bir senedir kafamda, ama tam uygulayamadim,biraz ön calisma yapmam lazim, ama fazla da olmamasi gerek , yoksa tembel fotolar olmaz.Bakalim simdilik elimde böyle birkac foto var, önce hazirlari tüketelim :-)

Aysin dedi ki...

Surekli yeni fikirler uretiyorsun,senin kafan surekli iyiye dogru calisiyor olmali...

Bende cekiyorum boyle arabadan fotolar,senin seri bitsin ben baslayayim bari...:))

MOH'a selamlar..

one ben bir sey dedi ki...

Merhaba bir iade-i ziyaret yapayım dedim,sizde yurt dışındasınız türkiyeden tvlerden inciler etc yazıyorum pazar sayfası adı altında beklerim:)))

one ben bir sey dedi ki...

Tekrar Merhaba yazdığım yorum görünüyor ben görüyorum:).Ondan başka bir şey yazmamıştım .Pazar sayfası yarın diyordum.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

evet , simdi cikti,daha önce bir yerlerde takildi demek.


ben de sana yazidim haberi sildim bu arada :-) ,gerek kalmadi diye.

one ben bir sey dedi ki...

Niye sildinki hatıra kalırdı:)))bak şimdi üzüldüm :(((((

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@aysin - nami diger cekirge

Kafam hep de iyiye calismaz,ben kötü bir adamim aslinda ,burda iyi yönümü gösteriyorum size.En sevdigim pasta "kütük pasta" :-) ne de olsa.

Yeni fikirlerin geldigi dogru,artik fikirlerime de mi copyright koysam acaba :-),baksana sen projelere baslamissin,ama ben senin hocan olduguma göre sen yapabilirisin,bir gözümü kapatacagim artik,hoca olmak da zor.


Tek eksik, vakit,ne kafamdakileri yazmaya vakit var,ne o resimleri cekmeye, ne de onlari yazacak 40 parmagim.Oldugu kadari ile idare ediyoruz artik,zaten beyin durdumu insan da artik yasamiyor demektir,cok calissin ne yapalim.Bazen günde 4-5 posting yazma olayi var ama yazmiyorum,cünkü kimse okumaya yetisemez o zaman, az olsun öz olsun dimi?

slmlar
Master TD

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin