Salı, Şubat 21, 2006

Tembel adamdan fotograflar -I

Yeni bir seriye basliyorum,adi basliktaki gibi ,tembel adamdan resimler.Bazen üsengencligimden ,ya da can sIkIntIsIndan, arabadan cektigim fotograflar var.Hani in de, ayarlari yap, dogru aciyi falan bul degilde ,ya kim ugrasacak simdi , cekelim ,nsail olsa digital,bedava diye düsünerek cektigim resimler.

Bu ilk resim Bodrum dan Efes e giderken havanin birden bulutlarla kaplanip, saganak öncesi arabadan cektigim bir foto,fena da olmamis yani,en azindan ilginc.
Bu seriye ne kadar devam ederim bilinmez ama baslangici yapayim bir,gerisi gelir nasil olsa...

14 yorum:

zipzepzip dedi ki...

cok cok guzel bir fotograf, adeta 3 boyutlu olmus, ellerine saglik TD.
olaylar bazen gorundugu gibi degildir, yollar da, mesafeler de, surat de oyle..bu fotografta oldugu gibi.
biri sana birseyler soyluyordur, anliyorsundur onu, ama anlamaman gerektigini dusunuyorsundur, anlamamis gibi yapiyorsundur, ama gene de gece olup da yastiga basini koydugunda onun sozlerinden, onun sesinden baska birsey dusunemiyorsundur. su an boyle birseyler icindeyim, biraz romantigim anliyacagin, kivirma gibi :)
cok romantik gordum kendimi ayolll :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zzz

Romatizm akimin öncülerinden Zapzap Hanim,
seni gidi,maskeni de takar dolasirsin geceleri artik oralarda,hadi bakalim.
Kurbaga prens durumlari.

Burda kütük pasta gecisi yapayim simdi;
Foto güzel omasa koymazdim zaten :-)
Zaten herkes baktiginda bu resimde herhalde degisik seyler görecektir,güzel yanida bu sanirim.

Aysin dedi ki...

Mr TD cok guzel bir fotograf ...Gercekten fotografa bakarken sanki resmin icinde hissettim kendimi...

TugCe dedi ki...

Bence cok super bir fotograf olmus..Benim cok hosuma gitti..Insana kendini ruzgar gibi hissettiriyor.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@aysin
aslinda resmi biraz daha büyük boyutda koyacaktim da sonra, degistirmeye üsendim,tembel adamin fotograflari ya.
Özellikle etrafda renki seyler varken cekince ilgicn görüntüler cikiyor,bir dene bak.

@tugce
rüzgar olmak güzel bir sey,ama nerden nereye esecegine kendin karar verebildigin sürece sanirim :-)
cok felsevi bir laf oldu :-)

zizp dedi ki...

bendeniz zapzap, cok fena romantigimdir ehehehhehehehe :) sheakespeare cok yakin arkadasimdi. eksik olmasin. hep senin sayfana cool yorumlar yazdim da degisiklik olsun dedim td efendi. bi daha da yazmam zaten oyle romantik :P

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zizp

Lütfen cok ayip ettin,her zaman bekleriz,ister romantik,ister bunalim,ister hyperaktif.

Hep böyle kendin gibi kal :-)

Alya-m dedi ki...

Benim resimlerin yanında bu picasso gibi göründü sanki...

zeynepdiezcaballo dedi ki...

Fenemı??Şaka yapıyorsun..Fotograf çekmeyi seven olarak diyebilirimki bakar bakmaz uzaklara gitmek istedim...Özgürce...Delice arabayı kullanırsın ve müzikde sonuna kadar açıktır..İşte tam böyşle bir mood da...

Sevgiler

Serinin devamını merak ediyorum...
ZeD

Adsız dedi ki...

super fotograf.beni korkuttu ama.simsekleri hic sevmem.iyiki su anda burasi gunesli....

zynep dedi ki...

fotoğrafa bakınca zaman ne de hızlı geçiyor dedim yaşlanıyorsun eyy "zeynep" dedim biraz hüzünlendirdi beni ama sonra haydi kocaman bir kahkaha at bakalım dedi bir ses:P
değişik olmuş....

zeynepdiezcaballo dedi ki...

zeynp cim kişi hissettiği yaştadır..yazdıklarına bakıyorum..commentlerden tabıı..sen çoook genç ve enerjiksin:)))

ZeD

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zenyep ,@Zed
kisi hissettigi yastadir ,güzel bir laf bende sizin yazdiklariniza bakiyorum,bu kizlar bu sene ünivetsite sinavlarina calismalari gerekirken bunlarla ugrasiyordlar diyorum ,icimden.
:-)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Al-ya
o kadarda abarttmayalim,benim kameram iyi diyleim :-)

@Anonymous diye yazdim, ismini yazmamissin cünkü:
zaten bir süre sonra patlayan saganak pek hos degildi, siliceklerin anlamsiz oldugunu düsündügüm anlardan biriydi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin