Çarşamba, Şubat 08, 2006

Pratik buluslar

Uzun zaman yanliz yasadigim icin ütüyle bir problemim yoktur,sevmem ama yapmasini bilirim, ama sevmedigim sey katlamak ve raflara yerlestirmektir.Gecelik zapping maratonlarim sirasinda Alman bir alisveris kanalinda görmüstüm "Foldfast" diye bir "alet" diyecegim,aslinda plastik plakalar.Ütülediginiz seyleri icine koyup ,katliyorsunuz , hepsi bir boyda oluyor.Ya millet buna bu kadar verecegine,kendi yapar demistim,yapmis zaten.


Ben de yapsam mi kendime acaba bir tane,bir daha disarda eski buzdolabi ambalaji falan görürsem aliyim bari.Hatta filmdekinin üzerlerine birkac büyük delik de kesmek lazim ki , katlandiginda hava oralardan ciksin,o zaman daha güzel katlanir.


Dipnot:
Bu aralar cok yogundum,o yüzden biraz beynim sulandi,böyle seylerle kafa dagitiyorum, beni bir süre idare edeceksiniz artik,yakinda düzelirim yine.

10 yorum:

ayse dedi ki...

Ama o tisortlerin kollari burusuk kalir iihhh olmaz o ..:))Dene bak istersen..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@ayse
güzel yerlestirirsen kirisacagini zannetmiyorum,ama aklimda yani yapacagim.
Halletin mi blooger.com da olani isini de?

Aysin dedi ki...

Evet sanirim yapacagim yazdim sana...
Kollara gelince ne kadar yerlestirsende bir tarafi kivrilir bende oyle katladigim icin tecrubelerime dayanarak soyluyorum...Ama sen dene yine de....

Aysin dedi ki...

Blogla ugrasacagim diye dersimide yapamadim....Evimizin kac odasi var,kacinci katta diye odev vermisti teacher:))Onunda taslagini olusturmustum gidip temize cekeyim bari:))

zyn₪p dedi ki...

ya bu ütü cidden dert, özellikle gömlek ütülemek, bide sabah sabah kalkıp son dakika ütüleri yok mu ıyhkkkkkk....
ben bir aralar bu gömlek ütülemek olayına çok takmıştım, nasıl pratik olunur diye hatta martha teyzenın sıtesıne bile girdim sonuç mu halan sevmiyorum....
katlamak ne ki....yeter ki ütülensin:P

harem agasi dedi ki...

ben utu yapmiyorum
ben katlamiyorum da hicbirseyi, herseyi asiyorum. evin bir odasini kiyafet odasi yaptirdim, her yeri aski asilcak boruyla dolu.
hepinize iyi gunler dilerim.
harem agasi

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
gömleklere care var, onla ilgili yazi yolda,pratik buluslar adli bir seri yapmaya geldim.

@harem agasi
gözümün ününe biran kazan dairesi gibi bir yer geldi, her yerde borular :-)
saka saka, eminim kiyafet odanda cok güzeldir.

vedazamani dedi ki...

Yasadigim yerde camasir asma gibi olayi olmadigi icin kurutma makinasi kullaniyoruz, camasirlari kurutmaya atarken bir pecete gibi diyim parca atiyoruz, camasirlarla beraber. Bu pecete gibi parcalar ayni zamanda statik olayini hallediyor iceride ve cikan camasirlari direk askiya asiyoruz, utuye gerek kalmiyor.
detayli bilgi icin:
http://www.tide.com/freshapproach/?venue=2230000

Zeynep

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@vedazamani
Hosgeldin,
sanirim dileklerim yavastan oluyor, ben 10 tane Zeynep diledim, su an sanirim 5 e geldiik.
Disariya camasir asma tabiki burda da yasak daha dogrusu, apartmanlarda,eger bahceli evin varsa kimse karismaz tabiki.
Biz de evin icinde kurutuyoruz,zaten kisin kaloriflar havdaki nemide tükettigi icin daha da kolay kuruyorlar.
Senin kullandigin "maddelere"ge´lince ,o yumasatici benzeri seyler yikandiktan sonra bir kismi icinde kaldigi icin,tenle temas edince vücuda gecme olasligi var,yani pek yararli seyler degil,yumusati kullanan sayisi cok fazla degil,cevre faktorunu hesaba hic katmiyorum.
Bundan birkac sene önce Almanya da bir ev kadini sans eseri bir camasir deterjani kesfetti,yikandiktan sonra
gercekten hicbir sekilde ütülenmeye gerek kalmiyor,ve bu bulus hemen deterjan firmalari tarafindan satin alindi,kullanilmak icin mi ,hayir,piyasaya hemen sürülmesin diye.
Ama Amerika da böyle problemler yok sanirim,zaten hersey kimsyasal orda :-)

just my stories dedi ki...

pez icin biraktigin notu simdi gordum, bu kadar buyuk bir hayran kitlesi oldugunu bilmiyordum ama ben:))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin