Pazar, Şubat 19, 2006

Praliné

Sevgililer gününde MOHla sehirde birseyler atistirdiktan sonra acilis davetiyesi olan bir sergiye gittik.
©2006 cafewien@gmail.comYemekten sonra tatli bir sey yemedigimiz den biraz ilerdeki "Praline" adindaki dükkanin önünden gecerken,gel bir bakalim diyerek onunda aklini celdim ve iceri girdik(sitenin sayfasi yapim asamasinda su an).

Acilali sanirim 1 seneyi yakin bir zaman oldu, arada MOH ve benim icim bir-iki kere gidip alisveris yapmistim.
Hatta acildiginin hemen sonrasi dükkan sahibesi ile uzun bir sohbet de etmistim,bana bol bol ikramda bulunmustu,he he bende bir sürü cesidi denemistim o gün,seytan tüyü var herhalde bende :-) ©2006 cafewien@gmail.com


Dükkan Belcika pralinleri satiyor,normal tek pralinlerin disinda, paket cikolatalar,ve yeni kesfettigimiz ,schokella tarzi sürmelik cukulatalarda var.
Daskalidés makrasinin ürünleride cogunlukta.
Daskalidés firmasi oldukca genis bir "ürün yelpazesi olan bir firma, sayfasinda bayagi bir anlatilmis, isteyenler göz atabilir.
Bizde bu sefer schokellalardan aldik, hemde ©2006 cafewien@gmail.com"Dark" olanini, biz bitter cikolataci olduguz icin :-).Gecen gün tadina baktik, degisik bir tadi var ,MOH pek tutmadi gibi,daha iyi bana kalir hepsi ,kih kih(afacan cocuk gülüsü),bunlardan baska birkac tanede ufak cikolata aldik.
Aralarda böyle yerlere girmek insana iyi geliyor,her zaman bir sey almasak da o cikolata kokusunu icinize cekmek,tezgahin üstündeki "ikram cikolatalarindan" biraz tatmak güzel bir sey.

Bizim evde de genelde cikolata stoklari saglamdir , bazen biraz azalir ,bazende patlama seviyesine cikar.Moh un cektigi bir resim var, sanirim olayi aciklar;
©2006 Onemorehandbag.blogspot.com
Foto herhangi bir dükkan degil,bizim stoklardan alinma ,kih kih ,parekende satisimiz yoktur,satislarimiz toptandir.

19 yorum:

Aysin dedi ki...

O cikolata stoklarina gore sizin cok sisman olmaniz gerekmiyormu???
Masallah MOH da sende pek bir incesiniz:))

seker kiz candy dedi ki...

cikolata :) filmi de ne guzeldi, izledin mi TDcim? izlemediysen tavsiye ederim, ama biraz kiz filmi, o yuzden ben cok sevmistim, bi de peri masali gibiydi.
ben neden perilere taktim ya. bir terapiye ihtiyacim var sanirim...

t_delight dedi ki...

@aysin
Öyleyimdir, tesekkürler

@anthony nin ki
o filmi ben yazdim zaten :-)
sen fazla peri tozu yuttun galiba bu aralar,bu isi birak hafiften,bir yaramazlik olmasin sonra

TugCe dedi ki...

Ben o chocohocoliclerdenim:) Ama benim favorim beyaz cikolatadir. Ama bunun disinda Daim, Lindst ve Milka geliyor..Bir de ben hani boyle snickers tarzi filan cikolatayi o kadar cok sevmem..Yani severim ama her zaman bar halindeki cikolata yada kutu icindeki cikolata tercihimdir..
Bak canim cikolata cekti simdi..Fazla kalorili olmasin, en iyisi ben sicak cikolata iceyim..:)

Pinar dedi ki...

Ama olmaz ki! Boyle resimler de konmaz ki! Daha evdeki sevgililer gunu cikolata stogu bitmeden gidip yenilerini alicam simdi :)

p the loyal darkchocoholic

Burcuk dedi ki...

Bu pralineler gercekten de muhtesem:) bunlarin bir diger guzeli de guylian'in olanlar:

http://guylian-choc.com/eng/index.htm

gecende bir arkadasim hediye getirmis, baktim durduramiyorum kendimi, goturdum ablama verdim kutuyu, bu kadar iradesizlik olur:)) muthis bir lezzet ama gercekten, yanina da sicacik kahve, oofff superr:))) Belcikalilar bu isi biliyor cidden .)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
Beyaz cikolata ,cikolata sayilmaz cünkü icinde sadece kakao yagi var;
Beyaz cukulata:
* 28g Kakaoyagi
* 26g Süttozu
* 46g seker

Sütlü:
* 12g Kakaomaddesi
* 22g Süttozu
* 48g seker
* 18g kakaoyagi

Bitter:
* 48g Kakaomaddesi
* 4g Kakaoyagi
* 48g Seker

Sicak cukulata da iyidir , icine de biraz chilie at ,iyi gelir :-)

@pinar
al al ,yakisir,cukulata endüstrisini
ayakta tutmamiz lazim
Eskileri biraz yillandir,sarap gibi :-)

@burcuk
Evet , sanirim bir Brussel ziyareti yapma vakti geldi,ama cüzdani orda birakip dönmek var sonrada .

Adsız dedi ki...

sitenizi uzun zamandir izliyorum.
cok basarili bir tarziniz var. tebrik ederim.sizinle ozel bir zamanda, ozel bir yerde gorusmek ve tanismak isterim.kulturunuze ve zekaniza hayranim, ayrica cikolata seven erkekleri cok severim. lutfen bana ulasin.bekliyorum. Nadide.

zynep dedi ki...

bitter severim ben hemde nasıl:)....sayın "mr. T.D." şimdi sen bize kilomu aldırmaya çalışıyorsun, hazır bahar, yazda yaklaşırken:))
Olsun, kilo almak çikolatadan olsunnn....
:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@nadide
iltifatlarina tessekürler,sen sanirim Zeynep in bahsettigi kiz arkadasisin,
Zeynep arada bir gün ayarlayalim,hep beaber sohbet ederiz.

@zynep
yiyelim ,güzelleselim,voltron i kuralim.

zynep dedi ki...

bu arada voltranın başında rot balans ayarı vardı düzeldi sanıyorum:P
super bu çikolatalar.....

voltranin kellesi dedi ki...

ne cok lafim gecti yahu, ben de yazayim dedim, rot balans vs. hepsi tamam. bakiyorum da TD efendi pek bir olayi ilerletmis, nadideler vs...hayirlisi artik, ha bir de taksim meydaninda randevu varmis oyle birseyler calindi kulagima, ben de voltranin kellesi olarak orada olacagim, bilginize.

celerone dedi ki...

Mr.Td,

Sabah sabah çukulata isteği komasındayım sayende.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@voltranin kellesi
sen karistirdin yine, ben siyah asalinim basi, sende sari ol,..:-)

@celerone

Kötü adam TD !!
kötülükler devam edecek....

Adsız dedi ki...

merhaba ben yine nadide
siz beni karistirdiniz herhalde, ben zeynep diye birini tanimiyorum,kendisi kimdir nedir?
ben ozel olarak ilgileniyorum sizinle. iyi gunler. nadide.

dilayra dedi ki...

kısaca "alçaksın" diyebilir miyim sana.. aşk olsun, tam da ufak çaplı bir diyet işine bulaşmışken kendimce, sayfana bakıp da bunları görünce.. ah ah.. when i was in Bruxelles, Godiva and Lindt choco shops were my favourite places to be!!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@dilayra
he he ve kih kih , alcak TD :-)
Yeni resimler hazir ama ortaligin biraz yatismasini bekliyorum, herkes biraz unutsun o zaman koyacagim.

kih kih,
perhize soooooooon!!!

bonafide dedi ki...

evlatlık almayı düşünür müydünüz MOH'la.. zira ben talibim :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@bonafide
malesef ,bu arlar yogun talep var, ama beklem listesine yazabiliriz :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin