Cumartesi, Şubat 25, 2006

I am tagged ! Sobeleme,ebeleme durumlari!

Gecenler de MOK beni sobeledi (she tagged me), aradan biraz zaman gect amai,bugüne kaldi,neyse gec olsunda güc olmasin.
Sorular ingilizce , ama ben cevaplari Türkce yazdim,isteyen istedigi gibi yazabilir.

4 jobs that I had
*etiler pizza hut ´da garsonluk(lise yillarimda)
*Bir finans bankasinda müdür yardimcisi asistanligi
*Viyana´da Yilbaslari ve özel günlerde hediye arajmanlari satan bir firmada paketleme isi
*Viyana üniversitesi´nde Bilgi Islem Merkezinde danismanlik

4 films I could watch again and again
*
Hababam sinifinin eski bölümleri
*KOPPS
*A fish called Wanda
*Eski James Bond filmleri.

4 places I have lived at
*Arnavutköy (4 yasima kadar)
*1.Levent (1994 e kadar)
*Viyana (20.Bölge, Ögrenci yurdu)
*Viyana (15.Bölge)

4 TV-series I like(d) to watch
*MONK
*Navy CIS
*Las Vegas
*Mac Gyver

4 places I have been on vacation to
*Stockholm
*Hamburg
*Dublin
*London

4 websites I visit every day
bakiniz sagdaki linkler

4 books
*Network Services (diye teknik bir sey,Üniversite ile alakali)
*Da vinci Code (bekledigim kadar iyi cikmadi)
*Persepolis 1- Marjane Satrapi (bu tam bana göre idi , cizgi roman gibi)
*Embroideries – Marjane Satrapi(bu da aslinda 3.bölümü sayilir yukardaki kitabin, MOH almis , okuyuverdim Klagenfurt da zaman gecsin diye, ama biraz fazla “feminin “ bir kitap,fazla begenmedim.Persepolis daha iyiydi.

4 favorite dishes
*Iskender Döner
*Kirmizi mercimek corbasi
*Lazanya
*Gyoza (bir cesit ,manti gibi bir sey ) güzel eksice bir sosu da var.

4 places where I'd like to be right now
*New York
*Tokyo
*Istanbul
*Arada dinlenmek icinde Maldive.

Simdilik topu asagidakilere atiyorum,yazip yazmamakta sebestler tabi ki;
Zeynepinyeri
Kücük Hikayeler -Zynep

Aysin
Tugce

5 yorum:

Aysin dedi ki...

Topun bana da atilmasina cok memnun oldum..Oleyy..Hocam beni unutmamis...:))

TugCe dedi ki...

ay top bana atilmis..ilk defa:) bunu okumadan once bir post yazmistim zaten, ama bir dahaki post bunun cevaplari olacak:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@aysin
cekirge ödevinin basina :-)

@tugce
aclesi yok, bende MOH unkini bayagi sallamistim, yazarken gördü, simdi mi yaziyorsun diye bozuk atti bir de :-)

zynep dedi ki...

aa benim bile ödevim olmuş hehheeee:)))
tamam seve seve yaparım ödevimi....çok zevkli yaaa:)))
tşkler hocam:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
rici ederim.
:-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin