Cuma, Şubat 10, 2006

Gurbetcinin kaderi...

Bu reklam Türk kanallarinin avrupaya yaptigi yayinlarda var,korkunc bir sey,insan hem gülmek ,hemde aglamak istiyor.Görüntü kalitesi cok iyi degil,ama birsey kacirmis degilsiniz,az göremek bazen daha iyi
"Lezzzeeeet" ve "baskaaa" kelimelerini vurgularina özellikle dikat edin.



Niye böyle reklamlar yapiyorlar anlamiyorum,garibanlar vatanini birakip gitmis gurbetlere,seyretsinler diye yaptiklari sey bak,bu resmen yere düsene tekme atmak gibi bir sey....

13 yorum:

TugCe dedi ki...

Bu ne be:)ben daha burda hic turk reklam gormedim gerci ama:D Yani turk reputation i bu kadar mi dusurulur..

just my stories dedi ki...

gencler yaptiklari isi cok ciddiye almislar,nasil istahli soyluyorlar:) super efor:) ama kalite yok iste...

yemekvebiz dedi ki...

Niye ah cekecegiz niye inleyecegiz bunu anlamadim, tugceye katiliyorum, hic mi reklam izlemiyor bunu yapanlar acaba...
Yazik harcanan zamana, emege...

Zeynep

ayse dedi ki...

Mr.TD en guzelini yazmissin inan bende bilemedim aglasam mi gulsem mi?Neyi dusunerek yaptilar acaba bu reklami...

hattori hanzo dedi ki...

bu reklami izleyince canim sucuk salam filan istemiyor, oradaki uzun sacli yaratiga kill bill hareketleri yapmak istiyorum..tobe tobe...TD'cigim, gunun guzel gecsin..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
evet.
bende burda kablo dan TRT-INT seyrediyorum sadece,haberler falan.Internetden de bazen diger kanallara bakiyorum ama görüntü cok kötü, tek düzgün götüntp TGRTin haber kanali malesef.

@banu
ya malesef bu tiplerden cok var ya..

@yemekvebiz
izlemiyorlar herhalde,yada trene bakan inek hesabi

@ayse
onu birak bunu yaptirtanlara ne demeli,düsün reklam sirketine siparis verip,adamlar buyrun beyfendi reklamniz diyince,"ooo cok güzel olmus"
p.S artik blog adini yaz sende,commentlerde

@hattori
Hadi hadi ,uzun sacli hosuna gitti dimi, kurbaga durumlari mi:-)

hattori hanzo dedi ki...

tuh...hemen de anladin...ben de caktirmamaya calisiyordum..evet...iste o...hem de yesillik bir alanda..o benim kurbagam..adaleli kollarina alsin beni, cok begendim!! yirim ben onu cig cig sucuk gibi yirim vallah!

zynep dedi ki...

cidden bu reklam nedir yaaa:)) birde hattori hanzo da koptum hehheee:))
internetten tv yayınlarında yeterli miktarda alan ayrılmadığı için goruntuler kalitesiz, fakat boteb'in test yayını var, oradaki kalite cıdden ıyı.
linkide:http://ideas.ceit.metu.edu.tr/BOTEBONLINE/content.asp?page=BotebTV

sadece NTV yayınını verıyorlar aam en azından görüntü süper:))...

hattori hanzo dedi ki...

yirim ben onun ellerinden o sucuklari salamlari, askim benimm, adaleli kollum, kurbaam, ( gerisi tacize girecek iyice ) bak ne guzel lezzeettttt ve baskaaaa diyor bak..ah yirim yirim.

under the chuyner dedi ki...

heh, cok iyi bulmussun bunu, inan her ciktiginda tüylerim havalaniyo, apocuumda diyoki, aaa rahsan bak senin en sevdigin reklam cikti :) yalniz bu grup reklam disinda da igrenc bence, okanciimda izlemistim, sonra biryerlerde kavga falan cikarmislar, bir acayipler yani!!

hattori hanzo dedi ki...

ay bak goruyo musun, bi de kavgacilarmis, tam istedigim gibi, iste turk erkegi, agresif ve adaleli, oh be!!!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zynep
linke simdi baktim kalite gercekten cok iyi , ben abartarak tam ekran seyrediyorum, 540Kbits/s hizi ile hemde, iyice abertmisim dimi

@hattori
eve gelince el-ense cekmece oynarsiniz artik

@utc
hadi hadi seninde hosuna gitti, itiraf et,sende kesin posterleri de vardir :-)

CigDem dedi ki...

bunlar ne abi ya böyle???
Herifler maymuna benziyor beee ... türk kanallari izleyemedigime pekte üzülmüyorum artik acikcasi :)

haa bu arada gelmisim 27 yasima, bunca yil birkere bile Namli icin ah cekip inlememisim ..

Ben normal bir gurbetci degilim galiba ;-)

Allah Hak getire yane mane ..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin