Cuma, Şubat 03, 2006

En büyük PALMERS baska büyük yok.

Palmers Avusturya´nin taninmis ic camasiri firmalarindan biri,bir kac sene önce Türkiye ye de geldi , afislerinde problem cikti diye,olay olmustu,konu olanda normal ic camasirli bir copyright palmerskadindi,bu yandaki degil yani.Palmers ´in Bilboard lardaki reklam afisleri ünlüdür zaten, herkes dört gözle bekler,tamam erkekler belki biraz daha 40 göz gibi.
Bu afis benimde en begendiklerimden birisi idi
:-), magazalarda poster olarak da satiliyordu,sizle paylasmak istedim,
Konumuz afislerden,sansürden acilmisken.

Reklam dedigin böyle olur ...
Alacaksin bunlari, asacaksin o adamlarin bürolarinin karsisina ,bakalim kafalarini mi ceviriyorlar,yoksa iclerine mi düsüyorlar görecegiz.

9 yorum:

ayse dedi ki...

Bende cok begendim...
O adamlar gorunce bu afisi gozlerini bile alamazlar 40 gozun 40da afisin ustunde kalir...:)

zzzzeynneeeppp dedi ki...

heheheheheh, ben de bundan sonra bu markayi tercih edecegim. cok alemsin Mr. TD. bugunku gazetelerde de senin yazdigin tarzda tepkiler var bu konuya.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@ayse
Günaydin ayse,
valla,yanlarinda karilari varsa da ,bakma hatun diye gözlerini kapatirlar herhalde(karilarinin gözlerini tabiki).

ayse ya ,senin blog isi ne oldu,sen ac bir tane ,benim icin,hergün hava durumunu yaz,ben gelecegim bakmaya ,söz
Zepzep e söylerim , o da gelir aralarda.

@z....p
yakisir :-) al al

sibella dedi ki...

cok guzel bir reklammis cidden TD.bak benim bu markadan da haberim yoktu,yine bir sey ogrendim..cidden yapsinlar boyle reklamlari sikca,gozumuz gonlumuz acilsin..sanki cok anormal birsey..basarilar bugun icin bu arada..sevgiler,sib,kel,liz...

TugCe dedi ki...

Ben de zeynep gibi bugun okudum hurriyetin web sayfasinda..Modacilar karsi cikmislar..
Hayir neden sorun oluyo ki,onu anlamiyorum..Hani sanki hersey kapali olunca,gozden irak olunca erkekler daha az saldiriyor kadinlara..O zaman daha da yobazlasiyorlar..Amaaaaaannn..

CigDem dedi ki...

ilahi ;-)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

simdi RTÜK le ilgili bir yaziya basliyorum yazarken cok güldüm, ütesi yayinlarim herhalde.

@tugce
problem nerde bilmiyorum ama ,senin sayfana iki posting yaptim, ikise yok,sen mi siliyorsun yoksa :-)

@cigdem
hadi hadi sende begendin resmi,dogru söyle hosh bayanlar degilmi?

TugCe dedi ki...

Benim sayfama dun birseyler olmus..ben de girememistim..Bugun calisiyor ama;)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
valla benim commentler gitmis,neler yazmistim neler.....

Artik kismet bir dahaki sefere.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin