Perşembe, Şubat 16, 2006

CafeWien den haberler

Evet, bir 14 Subati da ,kazasiz belasiz atlattiktan sonra :-) ,sayfada da biraz yenilikler yapmaya karar verdim.Biraz renkler degisti,arka plani siyah yaptim,eski renk biraz göz aliyordu,üste yesil bir resim vardi fonda ,onu kaldirdim.
Bu sefer yine en cok ugrastiran "Banner" ya da sayfanin basindaki resim oldu.Resim Schönbrunn sarayinin sonundaki tepeden cekilmis bir ,daha dogrusu birkac fotograf.Daha büyük halini postinge koyacagim,burayla ilgili yaziyi yayinladigimda.

Evet,sanirim fena olmadi,umarim sizde begendiniz.
Bundan sonraki posting;
Schönbrunn Sarayi -Bölüm2 .Noel pazarinda zaten biraz bahsetmistim,yeni fotograflar cektim, onlari koymak istiyorum.

1 yorum:

Aysin dedi ki...

Hocacim sanki bunlari beni hasetlendirmek icin mi yapiyorsun..:))Birde guzel guzel anlatmissin...Bir gun diyorum bsaka bir sey demiyorum:))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin