Pazartesi, Şubat 13, 2006

14 Subat ,Sevenlerin Günü

Yarin yanilmiyorsam :-) Sevgililer günü ,bazi bloglarda haftalardir bunla ilgili yazilar yaziliyor,hatta yemekler pisiriliyor.Ben o yüzden tüm blog-sakinlerimin ve sakinelerimin diyeyim,sanirim yanlis olmaz,sevgililer günü simdiden kutlu olsun demek istiyorum.isimleri tek tek saymak istemedim,unuttugun olur,atladigim olur,uygun olmaz diye.
Ben bugünden basladim zaten "kutlamalara",cok sevdigim yeni bir arkadisimi daha sonra da digerlerini kutladim,bazilari yadirgasalarda,onlarda ayni duygulari paylastilar benimle sonunda.Istanbul´da ki benim en yakin dostumu,güzeller güzeli bir hatun kisiyi, unutmamam lazim bu arada,cok ender görüsebilsemde,arasira konusmak,haberlesmek, onun orada oldugu bilmek beni mutlu ediyor,adina "ABCM" diyeyim,ilerde lafi gecer belki,onada güllerle dolu bir kart attim sevdigi erkek arkadasi ile güzel bir gün gecirmesini dileyerek,aninda cevabi geldi,yazilan bir iki satir yazi bile insani mutlu etmeye yetiyor,sanirim sevgi denilen bu olsa gerek,bu da dost sevgisi iste.
Siz benim sevgililerim misiniz hayir ama sanirim bugünü bir tek kisiyle yasanan ask ile kistilamak dogru olmadini düsünüyorum.Bazi bloglarda okuyorum,benim sevgilim yok, ben sevgililer gününde ne yapayim böyle mi yapayim,ay herkes el-ele kol-kola dolasiyor ,benim sevgilim yok diye yakiniyorlar.Belki icinizden diyorsunuzdur, söylemesi kolay tabi ,onun MOH u var diye,ama her zaman o mu vardi , ya da her sevgililer gününde bir aski mi yasadim,tabi ki hayir.
O yüzden tek tek hepinize güzel bir Sevenler Günü gecirmenizi diliyorum.
Sevdiginiz kisi ile ya da kendi basiniza,bir arkadasinizla,ailenizle,sevdigiz bir müzik parcasini dinleyerek,sevdiginiz bir filmi seyrederek,belki sevdiginiz bir tiyatro oyununa giderek, ya da sevdiginiz bir yemegi pisirerek,ya da cikip kendize güzel bir hediye alarak(insanin kendisini sevmesi kadar dogal bir sey olamaz ,degil mi?)gecirmek kötü mü olurdu?
Neyse lafi uzatmayayim,siz birakin Sevgililer Gününü, Sevenler Günü olarak kutlayalim gelin 14 Subati.
Zaten dostlarla,sevdiklerimizle sirf özel günlerde hislerimizi,ilgimizi paylasiyorsak,onlarla bir "bütün" olmaya calisiyorsak, ne anlami kalmis bu "Sevgin"nin.


p.S
Hepinize birer Demet Gül yolladim,elinize gecmedi ise Postada bir problem olmustur,cicekci adres sordu bende o telasla Blog adreslerinizi verdim,belki o yüzdendir,kusura bakmayin :-)

22 yorum:

Aysin dedi ki...

Sevgili hocam Mr TD. sevenler ve sevgililer gununuz kutlu olsun.Mrs MOT.la size sonsuz mutluluklar..:))

Burcuk dedi ki...

Mr TD,

Guzel dileklerin icin tesekkurler:) Aslinda ben karsiyim genel olarak olay daha cok ticaret/tuketim boyutunda yansitildigi icin. Ama ote yandan da normal hayatta sevgisini belli etmekten cekinen o kadar cok insan var ki birilerinin en azindan bir gun bile olsa zorlamasi guzel bir sey.

Neyse, MOH'la ikinize romantik bir sevgililer gunu diliyorummmmmmm:)

golde kurbagasini arayan prenses dedi ki...

sevgili Turkish Delight, ne mutlu bize, senin gibi bir lokumumuz var!
boyle guzel orgu oren, boyle guzel videolari bizimle paylasan, bize postada kaybolan guller gonderen, bize Viyana'yi iyice tanitan, MOH'unu cok seven, asik bir adam bu! senin ve hayat arkadasinin da sevgililer gunu kutlu olsun, you continue loving each other forever dear onemorehandbag and Turkish delight!
sevgiler.
Zeynep..bir de..her turk asker dogar, her turk asker dogar, her turk asker dogar..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@ayse
Tesekkürler cekirge,
Burdan da bir not kirdim, imla hatasi MOH olacak dogrusu

@burcuk
bakalim görecez ne kadar romantik olacak,video ve fotogaflari yayinlarim artik :-)

@goldekurbasiniarayanprenses
zeynep güzel sözlerin icin tessekkürler, o senin kendi güzelligin.Kalp kalbe karsi :-)ayni seyleri bende senin ve sevdiklerin icin diliyorum,sende en iyisine layiksin kurbagalarin.
p.S Problem cikarirlarsa haber ver,ben onlari oksattirtiyim biraz

TugCe dedi ki...

Simdi konustum postaciyla,hic de yollamadi yalan soyluyor dedi:)
Bence de sevgililer gunu sevenler gunu olarak kutlanmali..
Bana gecen yil en yakin arkadasim kirmizi bir gul almisti hatta..Ben de ona..sevgilime de dunyanin en ilginc hediyesini hazirlamistim..Dalga gecmek icin..Bir kutu icine tost ekmekleri,muz,cilek ve cikolata koymustum:) "Al bakalim, madem sen aksam yemegi yemedin, bu da sevgililer gunu hediyesi" demistim:)

Aysin dedi ki...

Ah cok ozur dilerim..Nasil yaptim ben simdi bu hatayi...Ellerime vuracagim hatta igneler batiracagim...BIr daha olmayacak hocam ne olur affet...

zipzip dedi ki...

bu arada, tesekkur ederim TD. guzel sozlerin icin. ne mutlu bana!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zipzip
Ne mutlu Türküm diyene,
ne mutlu türküm diye,
NeMutluTürkümDiyene
NeMutluTürkümDiyene!!

zipzip dedi ki...

peki

Adsız dedi ki...

sevgililer günün kutlu olsun Mr. TD, sefgilisi, bu sitenin sakinleri ve sakineleriiii:)
kiss,
sibeel

zynep dedi ki...

bence de sevenler gunu olarak kutlamak en guzelı hatta ben oyle yapıyorum.....öğlen işte de pasta yiycezzz :)))
herkesin daima sevdikleriyle olması dilegiyle sevenler gununuz kutlu olsun:)))
güller mi hımmm sabah postaya baktım ama yoktu belki akşama gelir ne de olsa taaa viyanadan gelecekler:))))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sibeel
selam sibel, sana da güzellikler dolu bir diliyorum, artik Anonymous olmayi birak bence,olmuyopr böyle

@zynep
elinize gecmemesine üzüldüm,bir sekilde telafi etmeye calisacagim.
gül gelmeyenlar bana bir mail atsinlar.Gmail.com dan adresime cafewien olarak.
elimden geleni yapacagim.

zeynepdiezcaballo dedi ki...

sevgi gününüz kutlu olsun...
ZeD

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

kimseden email gelmedi demek ki güller yerini buldu, ne mutlu bana :-)

zeynep and K.P. dedi ki...

benimkiler geldi evet, cooookkk tesekkur ederim, inanilmaz birsey bu!! nereden buldun bu guzel gulleri, hem de hic solmamislar. icinden birkac bocek cikti ama olsun varsin. portofino'dan sevgiler.

zynep dedi ki...

bu sabah geldiler:)))biraz üşümüşler ama olsun hehehheeee:)))
cok soguk cokkkk:)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@zeynep ve KIl prens
hatta ilk sana yolladim,neyse baslarina fazla bir sey gelmeden eline gecmis.
Gülengülcügüm de almis mi acaba?Onunkileri de sana yolladim,adresi yok diye,sen de hic cikarmiyorsun bakiyorum.

p.S Pardon yukarda yazim hatasi yaptim galiba,commenti yazdiktan sonra gördüm, düzeltemedim, kurbaga kusuruma bakmasin


@zynep
iyi iyi ,sevindim,yerlerine ulasmislar.

sibella dedi ki...

sevenler gununuz kutlu olsun deligtcim,other halfcim,,cok guzel bir yazi yazmisin TD'cim,ruh oksayici..nice guzel sevenler gununuz olsun,guller icin tesekkurler...:)

Adsız dedi ki...

Mozart Hafriyat beycigim, gullerinizi aldim ama zeynep'in kurbagasi yapraklarini hep yemis, su kurbagaya bir cozum bulamadiniz, lutfen calismalariniza devem edin.
gulengul k.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@gülengülcügüm
Seni burda görmekden gurur ve mutluluk duydum.
Bu kurbaga olayindan bende pek memnun degilim,calismalar devam ediyor,birkac firma ile de konustum, fransa ile kurbaga bacagi olayina girecegiz herhalde.
Hafriyat olayi,her an icin hazir ve beklemede.Yer tespiti oldugu anda elamanlari yolluyacagim.
XXX
TD

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@sibella
bir dey degil,lafimi olur 50 gülün.
Send e hep sevenlerin ve sevdiklerine berabar olur,onlarla o güzel anlarin tadini cikartirsin.
Kizlara selam

liselim - sofor abdurrahman dedi ki...

ya abicim burasi da amma romantik bi yer olmus, bilemiyorum yani abicim, ne bu boyle abicim, uzun zamandir gorunmuyorsun ortada bir de, musteriler azaldi kar filan yagdi zaten. sen de romantik adam olmussun, hayirlisi olsun madem abicim,hurmetler abicim,.bu arada bursaya musteri goturecem yarin abicim var mi bi emrin abicim.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin