Pazar, Ocak 22, 2006

Sibirya soguklari....Ehliyet.....

Bugün yine Burgenland´a ,büyük teyzeyi ziyarete gittik.Aralik ayinda ehliyetimi degistirdikten beri aralarda ben kullaniyorum,uzun yolda MOH ,tek sürücü zor oluyordu onun icin.Avusturya ya gedligim ilk sene ,degistirmedigimden,simdi pratik imtehani bastan yapmak zorunda kaldim, neyse Istanbul da 3-4 saat ders almistim bir hocadam,buraya gelince de 4 saatlik hediyesi vardi MOH un ,onuda alip,imtehana girdim. Ehliyetimi,Türk olani, aldigimdan beri toplam kullanma sürem herhalde 1 saati gecmez, 10 seninin üzerinde bir zaman birimi icin düsünülürse saka gibi geliyor.Ehliyeti aldigim yillarda ,Babamin hep sirket arabasi kullanmasi yüzünden , bir gün gidip te ,baba biraz kullanabilirmiyim diye sormadim,olurda bir terslik olur ,laf söylerlerler.Fabrikanin Müdürü zaten kendisi oldugu icin , ona laf diyecek adam da yoktu ama,ben istemedim.Neyse artik kullaniyoruz, MOH ta iyi bir sürücü,ondan da cok sey ögrendim,ve ögreniyorum dersem yalan olmaz.Bugün de ben kullandim yine, hava görüldügü gibi, neyseki manyak katagorisindeki sürücülerden degilim , zamanla daha iyi olacagim ,calismalar bu yönde.Tek sevmedigim olay, otoban cikislari, özellikle sert virajli olanlar.

Sibirya soguklarini siz beklerken ,bizim buralara bu aksam geldi,bu yaziyi yazarken Viyana Sehir merkezi , -8 derece idi, yarin olay kopacak diyorlar.Yarin yilin en soguk günü olacakmis, bir ara rapor veririm.Sonumuz hayir ola ,yünlü don almaya gideyim bari :-)

2 yorum:

Alya-m dedi ki...

Çokkk soğuuuk.Allah yardımcınız olsun .Koca dan hoca olmaz demişlerdi hani bağırış çığırış oluyor diye.Sanırım siz bunu aşmışsınız .

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@ALYA-M
Disarda bir isim vardi,mecburen ciktim.DÖnüste ufak ,tefek alisveriste yaptim, marketden eve yaklasik 300-400 metre, eve elene kadar resmen öldüm dirildim, rüzgarla beraber soguk kabus gibi oluyor.Su an -13 , hissedilen -23.Soguk diye agizdanda nefes almamaya calisiyor insan ma bu seferde burun damarlarim catlayacak zannetim.Bu havade disarida calismak zorunda olanlara gercekten allah kolaylik versin.

Son durum böyle:
http://uk.weather.com/weather/local/AUXX0025

bu oldukca iyi bir sayfa, türkiye icin tahminler de genelde iyi tutuyor.

Antalya ya ,su an yagmurlu ,10 derece diyor, hissedilen ise 8 derece imis.

Gelelim ehliyet olayina,cok sabirli bir erkek oldugumu söylemem lazim bu arada,kocadan da,karisindan da hoca olur :-).
MOH a bana her türlü kritigi yap ,ama panik yapip ,ciglik atma dedim , o zaman benimde bir anda dikkatim dagiliyor.Ilk baslarda daha panikti ama simdi kismen alisti.Tabi bende kullanmaya biraz daa alistim.

Fotograf isini halledebildin mi?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin