Perşembe, Ocak 05, 2006

Noel,Yilbasi,Sabah sporu,Kar.....2.Bölüm

Gectigimiz hafta icinde Kar yagisi genelde halk arasinda sevinc yaratirken(kar kürekleyenler,yol temizleyenler haric)bazilari ise bu isten hic memnun degillerdi.Kar demek onlar icin soguk hava, disarda hareket kisitlamasi,yürüken karlara batip cikmak demek.Böyle zamanlarda bu kisiler korkunc nazli olurlar, kendilerini yemege adarlar,ne yapacaklarina karar veremezler bir türlü.Bir disari cikmak isterler, cikinca da hemen iceri girmek isterler.Bu arada Yilbasini hic sevmezler, hele hele havai fisekler, maytaplarla aralari hic yoktur.Herkes eglenirken onlara birkenara cekilip titrerler.Kimden mi bahsediyorum .Adina simdilik "The Beast"(MOH secti bu adi)diyecegmiz MOHun babasinin kedisi.
The Beast ,oldukca gezgin ve capkin bir erkek kedi ,idi.Sonralari baska kedilerler kapisip gazi olunca ve kalici hasarlar alinca,hareme gözkulak olanlara yapilan islem onada yapildi.O günden beri artik daha duruldu.Resmi büyütüp dikkatli bakarsaniz, sol ve sag kulagi arasindaki ufak bir farki görebilirsiniz,bu o kavga günlerinden kalma.
Bu resmi o karli günlerde The Beast in disari protesto bakislari attigi zamanlardan birinde cektim.
Lafin kisasi "HERKES KAR SEVMEZ! "

4 yorum:

penzey ziynip ziiii dedi ki...

sevgili gerhard, cok guzel bir fotograf olmus, the beastin baska pozlarini da gormek istiyorum, mumkun mudur :) kulak olayi ise cok fena, yazik valla, sanki bir zamanlar kupe takiyormus da, kupeden vazgecmis gibi duruyor :)
bol bol minciklasaydin the beasti benim icin de!
sevgiler, penyez

Orient Secret dedi ki...

Kesinlikle herkes kar sevmez!
Mesela the beast kadar huysuzlanmasam da ben de sevmem..Ama senin çektiğin foto lar harika..Tabii sadece seyirlik güZEL..yani o resimlerde olmayı ister miydim bilmiyorum..
Kafkas ı yazarak beni yine 12 den vurdun..Nasıl da canım çekti ve saat çok geç açık bir yer bulmak için...Alacağın olsun!..Oldu mu şimdi? :))
MOH a selamlar!

Orient Secret dedi ki...

Ya da YOH mu demeliydiim??
:)))

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

YOH daha dogru olur ,ama olsun.
Artik postingleri yazarken dikkat edeyim bari , aksam aksam herkese birde pastahane,market arattirmayalim :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin