Pazartesi, Ocak 02, 2006

Mozart cephesinden yenilikler....

Gectigimiz haftalarda Mozart´in ürünlerinden bahsediyorduk, birkac yeni ürün daha gördüm ,sizlerle paylasayim dedim.

Source:http://www.wiesbauer.atIlk ürün "Mozart Salami " ,tabi ismini büyük harflerle yazinca "MOZART SALAMI" oluyor , etiketini bile degistirmeye gerek yok yani,International.
Sanirim bu is bayagi bir talep görüyor ,olay salamda kalmamis, adamlar özel bir koleksiyon cikarmislar.
Reklam resimlerindeki kemana dikkatinizi cekiyorum,ürünlerle süper bir harmoni icinde.Source:http://www.wiesbauer.at


Diger bir ürün ise "Mozart Shake" ;
Source:http://www.mozartshake.at/Üc cesidi var, classic ,nugat ce cherry.
Belki ilerde alir bunlarida bir deneriz ama sanki
biraz fazla tatlilarmis gibi geliyor bana.
Bakalim bundan sonra daha neler görecegiz.
Kayserili arkadaslar "mozart pastirmasi " icin
cemen hazirlamaya baslasinlar....

6 yorum:

melike dedi ki...

daha önce de söyledim ciddiye almadınız ama, ben ısrarla mozart marka salgam suyu diyorum. salgam suyu sindirime cok yardımcı olur. avrupa birliginin Türkiye' yi hazmedemeyecegini söyleyen Avusturya'ya ısrarla tavsiyemdir.

Orient Secret dedi ki...

Canım,
Hoşgeldiniz! Senin yorumunu görmek güzel..O gazla yeni post ekledim..Bu aralar tembelliğğm üzerimde..Bizim Üniversitenin Alman Dili ve Edebiyatı bölümünde Avusturya Edebiyatı dersleri veren bir arkadaşım vardı..Simon! O bana bööyleeee top şeklinde Mozart çikolataları getirmişti..ben de sadece çikolataları var sanıyordum..Salam demek..Enteresan..Devir satış ve pazarlama devri..Bravo

zeynep dedi ki...

ya cok komik geldi bana bu, ne yani keman calarken bir yandan salamlari lup lup goturun, bak cok iyi oluyor mu demek bu reklam?? keman ve salam..hmmm :) sadece cikolata olarak kalsaymis keske.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@melike
Selam,
SAlgam olayini arastiriyorum,bu avusturyalilar zaten acayip sebze ve meyve sularina bayilirlar
p.S Senin blogun varmiydi?


@Orient Secret
Iyi iyi ,aynen devam böyle.Daha neleri var bir bilsen.Mozartkugeller(cukulata) tabiki standart ,onlarin yeri ayri.

@PENYEZ
Yani keman iyi olmus bence, koskoca Piyanoyu koysalardi biraz daha garib olurdu herhalde,dimi.Bizde de mesala Coskun sucuklari yapabilir,Baglamanin sapina dizip,ilginc bir görüntü olur,halka halka,olimpiyat semboli gibide olabilir..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Bu arada simdi MOH un bugün isi tatil, sehrin biraz disindaki OUTLET Center e gidiyoruz,bakalim MOH´i dizingleyebilecekmiyim,ordanda belki IKEA.Tam PENZEY´e göre bir gün aslinda, istersen sende takil yani, arabada yer var.Zaten havaalaninin ordan gececegiz :-)

penzey ziynip ziiii dedi ki...

tamam bekleyin penzey geliioooooooo! tutmayin beni ikea mi didinnnnn :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin