Cuma, Ocak 06, 2006

iyi bayramlar!

No Comment

9 yorum:

sibella dedi ki...

iyi bayramlar delight...saol yardimin ici,seni ekledim,bakalim diger melekleri deniycem simdi..selamlar

melike dedi ki...

size de iyi bayramlar da , yazdıklarınız yüzünde kendimi o kuzular gibi çaresiz hissettim bir an. sakın işaret kazıklarını degiştirdigıniz site bizimki olmasın. çabuk hemen sitenin adını yazın. yoksa sizi depremde hesap sorulacaklar sıralamasın da en başa alırım. hep bizim orlar diyorsunuz ORLAR dediginiz bizim BURLAR. KIRLAR da yok artık onun yerine akmerkez ve akmerkez'e nişantaşından jepp' le gelen züppeler var. vaktiyle orası direksiyon çalişma yeriydi. hatta medrano sirkide gelirdi. nispetiye caddesinde pek trafik olmazdı. bugunlerde ki hali korkunç cogu zaman inip yürüyoruz. UMUTLA METROYU BEKLIYORUM. HAYALLER OLMADAN YAŞAYAMAYIZ DEGİL Mİ.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Bizim oralar daha MAYA sitesinin taraflari . Akmerkezin oldu yerde futbol oynadiklarinida hatirliyorum.
Bu arada artik "sen"li konusabiliriz herhalde, ben öyle devam edecegim, eger rahatsiz olursan söyle lütfen.
Oranin trafiginin degistigini duydum, balnigcta özellikle bayagi bir karmasa olmus.
Metro olayi benimde dilegimdi, en azinden Akmerkez-Ulus cikisina bir durak yakisirdi, neyse simdikide cok uzak degil,Levent carsi.
Bir ara Viyana daki toplu tasima olayi ile ilgili birseyler yazayim da ,Istanbul´da da nasil olmasi gerektiginide anlamis oluruz.
Senin BLOGda bir gelisme yok, bir acilis lazim aldik,bekliyorum

sibella dedi ki...

bacround super olmus cidden,gozum gonlum acildi...saol yardimlarin icin...x

Orient Secret dedi ki...

Canım..
İstiklal Cad. de Kafkas ın yerindeydim dün..Ve fekat kestano satın alamadım..Birkaç paket varmış ellerinde iade ediyorlarmış..(SKT geçmiş çünkü) Yani tadamadım...
:(
Bambi de dilli kaşarlı tost eşliğinde nar suyuyla devam ettik biz de yolumuza..
Sevgiler!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Orient Secret

Oo. afiyet olsun .Yarin sabah bari bende kendime bir kasar yapayim salamli.
Biz de kiz arkadasimla evdeki Cukulata stoklarini tüketiyorduk,
cesitleri deniyorduk, %56,60,75,80 liklerden yedik,en iyisi 80lik idi.

Bu arada ,Bayram planlari nasil gidiyor?

amirah dedi ki...

bayraminiz mubarek olsun turkish delight! bloguma yazdiginiz icin tesekkur ediyorum. it looks extremely cold there, hope you'll all nice and warm!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

We do our best :-),
thanks for your visit,too.

Stay tuned!

Adsız dedi ki...

Excellent, love it! computer security system Flower wholesalers in uk dekalb technical college clarkston Oxycontin online pharmicies Linux triple boot Cost of training versus poor management guide generic oxycontin boards

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin