Salı, Ocak 10, 2006

IKEA da KNUT basladi.....

Türkiye´deki bayram tatilini firsat bilip (burda tatil degil ama bana hep bayram :-) )bende sayfamda biraz iyilestirme calismalarini tamamlayayim dedim.Bu arada IKEA ´da KNUT basladi, indirimler yani,reklamlari cok güzeldi.Bir ara sokakta yürüyen adamin tepesine bir anda cam agaclari düsmeye basliyor, sagdan soldan, hicbiri adama gelmiyor ama , sanki göyüzünden Source ikea.comcam agaci yagiyor.Zaten sloganda "Haydi cam agaclarinizi disari atin, yeni mobilyalara yer acin".Söz ikea dan acilmis iken IKEA-Türkiye böyle gidersen bendende bir pasta kazanacak, evet yanlis okumadiniz, pasta ,hangisi mi tabiki "kütük pasta".Acilali 6 aydan fazla oldu sanirim sayfaya bakarmisiniz, tek bir link oda "online katalog".
Neyse bende bu KNUT firsatini degerlendirip yilbasi dekorlarini cikartmaya baslamistim, onlar bitti, yapilan son yorumlarla ilgili,yan tarfta bir bölüm vardi ama pek memnun degildim, biraz karisikdi ,onu silmeye karar verdim.Biraz arastirmadan sonra yazilmis birkac "Code" buldum,codlarla oynayip biraz ince ayardan sonra ,simdiki hali ortaya cikti.Tabi bende olurda MOH istemez mi, aynisindan ona da koyduk.Fena da olmadi bence,sayfaya birisi yorum yaptiginda emaille haberi geliyor du ama, bazen genel icerikli oldugu icin hangi yazimla ilgili oldugunu bulmak biraz zaman aliyordu,simdi en azindan ana sayfadaki (benimki son 7 gün olarak ayarli) lere yorum oldugunda bir nakista gözüküyor.
Profildeki resmide degistirdim, MSN Messengerde uzun süredir kullandigim Bob Parr/Mr. Incredible i koydum.
Bu arada haftada "Template" de bir sey degistirmeden önce tamaminin bir kopyasini aliyorum, ne olur ne olmaz.
Simdi gec olmadan Türkiye Bayram Tebrikleri turlarima baslayayim bari, sonra yogunluk oluyor, Türkiye düsmüyor bir türlü.
Herkese tekrar iyi bayramlar.....

p.S Reklami internet de buldum, burdan seyredebiliriniz

11 yorum:

Mutfakta Zen dedi ki...

iyi alisverisler!
evim olmadigindan, yasadigim yer de istanbul disinda oldugundan kendimi epey frenledim IKEA'da. alsam nereye koyacaktim? insan bakip bakip begendikten sonra 'yahu bunca ithal sey almak akil kari mi, bu memlekette üretici yok mu' demeden edemiyor, yorum yazan kardesim (gerçek kardesim) hakli bir yandan..
tijen

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

aslinda üretici cok ama malesef yaratici yok, hersey kopya üzerine.

Ikeada satilan mallarin cok az bir bölümü Türkiye´den ,sanirim bardaklarlarin bazilari,plastik tepsiler, cok az bir hali-kilim gibi seyler.Malesef Cin ve uzakdogu piyasayi bitirmis durumda.

AnotherBrickInTheWall dedi ki...

Su knut olayini bildim bileli hastasiyim :)
Bizim yurtta estlandiyali bi kiz var, Larissa, onlar da bu knut gelenegini uyguluyormus!
Ben Ikea hastasiyim, odam da calisma masam haric hersey ordan, perdeye kadar :) Ikea ya girince alis veris canavari kesilip, hesaptakinin iki mislini alip cikiyorum (iyi bir günde, kötü günüme denk gelmissi üc misli oluyo bu yanee manee), sonrada eyvah naptim ben diyerek kasinip duruyom .. ama ne bilim gene de yine gitsem yine ayni sekilde alis veris yaparim ordan!

Huylu huyundan gecmez ;-)

eyü Knutlar dilerük :)

CigDem dedi ki...

annaaa .. o üstteki comment benden .. yanlislikla erkek arkadasimin nickiyle log in ken yazmisim commenti, duyrulur :-)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Duygularini anliyorum,mühim olan zaten Ikea ya girip de sadece alacagini alipda cikabilmek.
Ben kiz arkadasimdan da biliyorum,ne olacak bu tüketicinin hali.

CigDem dedi ki...

bence Ikea ya girip sadece almak istedigini alip cikan yoktur ...
hadi diyelim esya ve süs ve tabak canak kismini yirttin, kazasiz belasiz ciktin ordan ..
Tam kasadan cikiyorsun karsinda bilimum yiyecek rejonlari, isvec midir norvec midir iste oranin milli yiyecekleri falan ..hele o kurabiyeler, karton karton .. iste orda is bitir .. en azindan benim isim biter-baliklama dalarim billa :-)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Isvec in kendine has gercekten süper kurabiyleri var, bende mümkün mertebe onlari "es" gecmeye calisiyorum, özellikle ortalarinda recel olanlarda da tüketim korkucn , onun icin almiyorum hic.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

Isvec in kendine has gercekten süper kurabiyleri var, bende mümkün mertebe onlari "es" gecmeye calisiyorum, özellikle ortalarinda recel olanlarda da tüketim korkunc oluyor sonra , onun icin almiyorum hic.

Sanirim Türkiye Ikea ya daha bu market kismi gelmedi, gelince de herhalde bayagai talep görecege benzer.

zeynep dedi ki...

yayaya sasasa yasa ikea yasa!! en buyuk ikea baska buyuk yok!! her hafta gitsem gene alacak sey bulurum, evim cop ev gibi olcak yakinda :)))) eskileri arka odaya tikiyorum, yeni aldiklarimi salona :) Gerhardcim bana kizmiyosun di mi senin sayfanda simariyorum ben biraz da.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@simar simar,bunu bir iltifat olarak aldim, insan kendine yakin hissettiklerinin yaninda cosarmis :-)

Bu arada market kismi acilmis sanirim, ikea nin, ablam gittiginde bisküviler,tatlilar falan almis.

CigDem dedi ki...

Kesin Türkiyedeki IKEA da daha degisik tatlilar bisküviler falan satiyorlardir, genelde her ülkede farkli seyler oluyor sanirim, (misal Burger King, adamlar TR de cikolata kapli Baklava satiyolar yaw), TRde bir IKEA magazasina gitmeyi cok isterdim, ilerdeki hedefim TRde IKEA magazasina gitmek olsun bundan sonra :-)

hedefe bak ya :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin