Salı, Ocak 24, 2006

The Dormitory Boys -Bu da bu ai

Postingi hazirlamistim, sabah erken disari cikmak gerektiginden bloga koyamadim.
Bu sefer yine romantik bir sarki.Eger görüntü yavaslarsa , "pause II tusuna basip , tamamini yüklemesini bekleiyp sonra play > tusu ile seyredebilirsiniz.Videonun boynu biraz kücülttüm, hizi düsmesin diye, bu sefer dügmeler gözükmüyor ,ama olsun resmin altindaki sol basta dügme var,yaninda cizgi halinde yüklendigini görebiliyorsunuz.Bir kere basinca play ,bir daha basinca pause oluyor zaten.

4 yorum:

CigDem dedi ki...

müthis :)
Soldakinin kiz taklidi harika ya, sagdaki bide yanagini oksuyor klibin basinda .. ne doyurucu görüntüler .. birbirilerine aski masuk bakislari .. harika ..

vallahi dersden siyrilip neselendim diyebilirim ;-)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@cigdem
iyi iyi,gülmek ömrü uzatirmis.
Iki video daha var ,bu hafta icinde onlarida yayinlarim.Da sonra onlar hakkinda yeni bilgiler de var.

TugCe dedi ki...

:D
guzelmis..
bu arada Vienna benim dunyada en sevdigim sehirlerden birisi..

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@tugce
selam tugce,
eski yazilarada göz at,begenecegin resimler vardir muhakkak viyana ile ilgili.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin