Perşembe, Ocak 19, 2006

Bana peynirlerimi geri verin!!! Son Dakika haberi!!

Bugün ögleden sonra,ufak tefek seyler almak disari ciktigimda,peynir olayina da girdim tekrardan.Daha önce denedigim "Nefis" markasinin bir baska cesidini denedim, tam yagli, 4,14 Euro 1kg lik tenekede(800gr net agirlik),simdi actim ,süper cikti ,yumusak,tuzlu,tam benlik yada MOH lik.Böylece bu peynir olayida bir süre icinde olsa mutlu sonla bitti diyelim.Bugünde sevinecek birsey bulduk,insan kücük seylerle mutlu olmayi bilmeli sanirim,biraz polyanacilikta iyidir.

Simdi sirada Zeytin ezmesi var,Marmara Birlik biranda piyasadan kayboldu.Bugün markette yine anlamsiz sohbetlerimden birini yaptim, niye artik zeytin ezmesi gelmedigini sordum, talep yok, o yüzden dediler.Biraz denedimsede zeytin ve zeytin ezmesinin iceriginin aynisi oldugunu, birisinin ekmege sürüldügünü , falan filan derken, fazla da uzatmadim.Orda gercegi dururken niye zeytin ezmesi alsinlarki dedi.Bende ona söyle cevap verdim" bu sanki hazir poset corba ile ev yapimi olanindan konusuyoruz gibi oldu,icindekiler ayni olduktan sonra ne fark edecek dedim",söyle bir bakti bir sey demedi, belki de "bu deli de hep beni buluyor,ne satmiyorsak adam gelip onu soruyor" dedi icinden.Derse desin ,ben soruyimda, aglamayan bebege emzik vermezler.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin