Pazar, Ocak 15, 2006

Back Street Boys-I want it that way ,

Two Chinese Students 3 min 35 sec

10 yorum:

zeynep dedi ki...

ahahahahhaha :)))))) superlerrr!!!!!!!!!!! yerim ben bunlari ya, nasil sirinler!

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

ben sabahlari bir kere seyrediyorum, insanin morali yerine geliyor.Her sefer seyrettigimdde baska bir yüz ifadelerini yakaliyorum.

:-)

melike dedi ki...

sabahları seni keyifsiz yapan ,moralini bozan nedir çok merak ettim. anladıgım kadarıyla yaşadıgın yeri çok seviyorsun, anlaştıgın bir kız arkadaşın var,ee bundan iyisi can saglıgı. bu günlerinin kıymetini bil, çalışma hayatına geçtigin zaman hasretle yad edecegin günler bu günlerdir, unutma!!!!
melike

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@Melike

Sanirim yanlis anladin, insan sabah kalktiginda da daha durgun oluyor, güne neseli baslamak ,güzel bir sarki dinlemek ya da bunun gibi bir videoyu seyretmek insani daha motive ediyor,gülmek en iyi ilac derler ,bir yere kadar ...
Keske hersey dedigin gibi güzel ya da kolay olsa,buraninda bazi zorluklari varki zaman zaman insanin karamsar olmasina yetiyor.
Allahtan yanliz degilim ,"diger yarim" olmasa hayat daha da zor olurdu.
Calisma hayatini biliyorum dersem yalan olmaz cünlü burda ve Tükiye de ,garsonluktan Bankaciliga,paketlemeden depo görevlisine,Bilgi islem danismanligina kadar bircok is yaptim ,bazen zamanimi degerlendirmek,bazen biraz para kazanmak,bazen is tecrübesi icin.Ama yurtdisinda is durumlari malesef zor , daha dogrusu is var ama izin durumlari cok zor,özellikle ögrenci statüsü olanlar icin kabus.Neyse bu is konusuna girmiyeyim yaram biraz derin.

Bu arada bir süredir yoktun sende, ,bayramda herkes ortaliktan kayboldu.Blog olaylarinda da gelisme yok,olmadi böyle :-(

melike dedi ki...

sabahları çok sevdigim için ,insanların zor kalkmasını hiç anlayamam onun için yanlış anladım ,özür dilerim. sayfana bakınca herşey çok olumlu gibi, ama burdan da şunu anlıyoruz , hiçbirşey göründügü gibi degil. ben böyle keyifsiz oldugum zamanlar güneşin doguşunu seyrederim. insana yaşama sevinci veriyor. hele kış güneşinin doguşu her derde deva . bence sen cinliler yerine güneşin doguşunu seyret. hele karla kaplı bir yerden seyredersen tüm sıkıntılarını alır götürür diyecektim. ama orda da 5 ay güneş çıkmaz,
bu kadar iş denemesi ilerisi için ,hayatına çok olumlu şeyler katacaktır eminim.
bloguma gelince ben gene gecerken ugradım tarzı takılacagım. blog sahiplerine bakıyorum, yazamadıkları zaman bayagı stresteler. zamanla görev gibi oluyor herhalde. yapınca guzel olmasını isterim. zeynep' in sayfası gibi. o da bayagı zaman ve ilgi ister. çat kapı dolaşmak en iyisi galiba.
hersey istedigin gibi olur inşallah . bu gelişimde de bunu diyorum ve gidiyorum.
melike

CigDem dedi ki...

müthis bisii yaa :)))

bayildim ben, hatta yurttakileri odama cagirdim, hep beraber izledik ve karnimizi tuta tuta güldük!

Tam orta yerinde o alciya alinmis kol a ne demeli, ve sonra sagdaki kafasindaki bandaji nasil firlatip atiyor, müthis valla!

Biz en cok sagdakini sevdik, mimikleri sahane ve tam yerine oturtuyor :)

zipzipzeynep dedi ki...

Melike cok tesekkur ederim!!!!!!! Sayfami begenmissin, cok sevindim.
Gerhardcim, sabahlari ben de durgun oluyorum vallahi, bu sabah emekleyerek gelecektim ise neredeyse, uyumak istiyorum uhuuuuuuuuuu

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

bu uyku ve yorgunluk durumu kötü,uykum yok ama var gibi yorgun hissediyor insna kendini , kis uykusu modu sanirim.

melike dedi ki...

gözünden o kara uyku gözlüklerini çıkarmadan bu uyku hali zor gecer. bir kere o resmi degiştir. gülen bir resim koy. sonra sabah uyanır uyanmaz sevdigin hareketli bir müzik çalacak şekilde bir ayarlama yap, sonra hemen perdeleri aç ve biraz da pencereyi aç hava gelsin. bak bakalım o zaman yatmak isteyecek misin.
güneşin doguşunu seyret demişim daha , sonra düşündüm de şehir de bu zor. ben sansliyım bu konuda, burası tepe . sen gene o çinlileri ve ping pongcuları seyret. ama ben onları tam anlamıyla seyredemıyorum. 10 sn hareketli 10 sn hareketsiz olunca pek birşey anlaşılmıyor. herhalde bilgisayar da bir algılama sorunu var.
en son önerim de uyku açmak için netten türkiyedeki gazeteleri oku. gözlerin faltaşı gibi açılır. uyku hapıyla uyuyacak hale bile gelebilirsin.
ps: gerhard adını sana zeynep mi taktı, sen mi seçtin yani kısaca neden gerhard.

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@melike
gerhard i bana zeynep takdi denebilir,bizim aramizda baslangictan beri devam eden bir yazisma sekli bu, dikkat edersen , bende yazilarimda zaman zaman "zeynep" yerine baska isimler ya da variyasyonlar kullaniryorum,o da degisik isimlerle imzalilar commentlerini bazen ,bknz. "zipzipzeynep".
bu arada senin videolardaki sorunun internet baglantisindaki hiz ile ilgili olabilir,ama o filmleri google nin kendi bir mediaplayeri var onu indirip, kendi makinanda da seyredebilirsin.
Linkleri ayrica bulup yazarim blogda.

@zepzep
yeni videoyu seyret , sana ilac gibi gelcek :-)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin