Cuma, Ocak 20, 2006

Back Dorm Boys -As long as you love me

Source sina.com.cn WEI WEIGecenlerde iki cinlinin videosunu yayinlamistim,yogun ilgi üzerine yeni bir videosunu daha koyuyorum.Bu iki hakkinda da biraz bilgi vereyim.
Adlari ingilizcede "Back Dormitory Boys". Cin de oldukce ünlüler hatta Motorola-Cin onlari tanitimlarinda kullaniyormus.
Adlari Wei Wei (1,89 boyunda) ve Huang YI Xin(1,73m). Ikisi de ünüiversite ögrencisi imis (Guangzhou Arts Institute, majoring in Scupltures).
Source sina.com.cn Huang YI XinArkada oturan ücüncü kisi ise Xiao Jing,genelde sarkilar süresince Counter Strike oyununu oynuyor.
Videolardaki showlarini Cin televizyonunda da tekrarlamislar.
Internetde sanirim 5-6 adet videolari var, aralarda bunlari yayinlayacagim,belki bir de Türk Fan Club acarisz bunlar icin.
Ve karsinizda yeni sarkilari ile Back Dorm Boys, as long as you love me;

10 yorum:

zeynep dedi ki...

tesekkur ederiz Gerhard, bu calismalari da cok guzel bizimkilerin :) ama ilk bakis hep farkli oluyor!! bu turk fun club olayi iyi fikir, klubu kurup, onlari turkiyeye davet etmeli, atv haberde ali kircaya konuk etmeli!!!!

CigDem dedi ki...

1,89 ve 1,73 boyunda cinlileri nerden bulmuslar?? Postunu okudum, aklima ilk gelen bu oldu .. hatta söyle boydan bri klip yokmu??? Görmeden inanmam ben abi yaw :)
Hatta klibi izlemedim henüz, niyemi? Cünküümmm .. izledikten sonra cok kopuk oluyom, zira yazi yazacak bir psikolojiye sahip degilim, o yüzden önce yazip sonra izlemek niyetindeyim :))

hadi bakalim, gazam mubarek ola ;-)

CigDem dedi ki...

vaayy buda harika yaaa .. soldaki öyle bir yaklasiyorki ekrana, bi ara yalayacak ekrani sandim :-)

Ama hala favorim sagdaki :)

Mr_Turkish_Delight dedi ki...

@cigdem
tamam , tamam ,yapacam aranizi sizin.

Yeni video pazartesi,ve son gelen haberler.....

Alya-m dedi ki...

Bir türlü fırsatım olupta elime alamadım.Yarın pazar mutlaka deneyeceğim ilgine teşekkürler.Ben teknoloji konusunda çok perişen bir dişi kişiyim kabul ediyorum.

sibella dedi ki...

bakalim daha neler ogrenicez senden delightcim,cidden o kadar uzunmuymus boylari ya..bi ara bende izliyeyim bari videoyu..

Adsız dedi ki...

Enjoyed a lot! 06 ranger edge body kits

Adsız dedi ki...

I think this is onе of the mоst signifіcаnt infοrmation fοr me.
Anԁ i'm glad reading your article. But want to remark on some general things, The web site style is perfect, the articles is really excellent : D. Good job, cheers

Look at my weblog :: bulma oyunları

Adsız dedi ki...

I think this iѕ οnе of thе most significant іnformatіоn fοr me.
And i'm glad reading your article. But want to remark on some general things, The web site style is perfect, the articles is really excellent : D. Good job, cheers

Here is my blog post - bulma oyunları

Adsız dedi ki...

Simply want to say your article is as surprising.
The clearness on your put up is simply cool and that i could assume you're an expert in this subject. Well with your permission allow me to seize your RSS feed to stay up to date with impending post. Thank you 1,000,000 and please keep up the rewarding work.

Also visit my blog :: satılık villa

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin