Perşembe, Aralık 22, 2005

Yolcudur Abbas,kimseler tutmaz....



Göcmen kuslarda oldugu gibi kis ya da noel gelince bizde güneye göc ediyoruz , 1 hafta -10 gün icin.MOH in ailesini yanina ,noel ve yilbasina orda girecegiz.Birazdan yola cikacagiz,önce büyük teyzelere ugrayip, Burgenland da, Macar sinirina cok yakin, hediye takasinda bulunup sonra ordan Klagenfurt a yola cikacagiz. Viyana´dan yaklasik 320 km, insallah kar kis olmaz yolda.
Gidip cantami kapatayim, MOH baslar yoksa bozuk atmaya.
Sizin icin bir posting daha hazirladim, önümüzdeki günlerde koyacagim.Beni cok özlemeyin diye.
Yakinda görüsmek üzere,

p.S Emaillerime tabiki iki günde bir bakacagim, MOH un babasinin 56k modemi oldugu icin biraz eziyetli geciyor, o yüzden her dakika acmiyor bilgisayarini.

3 yorum:

ziynip dedi ki...

iyi yolculuklar sevgili Gerhard! Kendinize iyi bakin, YOH'a da sevgiler, bu arada dun Tchibo acildi :) ve ben sanirim ilk musterisiydim, kahve de aldim, simdi iciyorum ve gercekten cok begendim. tavsiyen icin sagol, gulumseyerek alisveris yaptim sayende :)

Basak dedi ki...

İyi yolculuklar ve iyi eğlenceler. ;)

sibella dedi ki...

iyi yolculuklar delight'cim,doya doya dinlein other halfla...sevgiler

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin